ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Παρασκευή | 14 Νοεμβρίου 2025
Βόρειος Τομέας Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Τα πεζοδρόμια της κεντρικής πλατείας Λυκόβρυσης μεγαλώνουν

Το έργο της ανάπλασης του ιστορικού κέντρου της Λυκόβρυσης, με την κατασκευή χιλιάδων τετραγωνικών πεζοδρομίων, συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς. Ειδικότερα, σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η δεύτερη φάση της ανάπλασης και διαπλάτυνσης των πεζοδρομίων της οδού Αγίας Βαρβάρας, στην κεντρική πλατεία Λυκόβρυσης, με την οποία δημιουργούνται περισσότερο από 1.000 τ.μ. πεζοδρομίων και κοινόχρηστων χώρων.
Auto-Moto Κοινωνία Κρήτη Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε εξέλιξη το έργο κατασκευής υπερυψωμένων διαβάσεων και πεζοδρομίων στη Νέα Αλικαρνασσό του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης

Ένα σημαντικό τμήμα του έργου κατασκευής υπερυψωμένων διαβάσεων πεζών και πεζοδρομίων, που επικεντρώνεται στις περιοχές σχολικών συγκροτημάτων του Ηρακλείου Κρήτης, βρίσκεται σε εξέλιξη στην περιοχή της Νέας Αλικαρνασσού, ενισχύοντας την ασφάλεια πεζής κίνησης μαθητών, εκπαιδευτικών, αθλητών και κατοίκων της περιοχής.
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σειρά έργων εξελίσσονται σε συνοικίες της Πάτρας

Σε εξέλιξη είναι σειρά έργων, που πραγματοποιεί ο Δήμος Πατρέων σε συνοικίες και γειτονιές της Πάτρας, με στόχο πάντα τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και της εικόνας της πόλης. Και, βέβαια, πολλά από τα έργα αυτά αποτελούν πάγια αιτήματα των κατοίκων, τα οποία σταδιακά ικανοποιούνται.

Η Φλώρινα γιόρτασε την 113η επέτειο των Ελευθερίων της

Με την πρέπουσα λαμπρότητα, η Φλώρινα γιόρτασε το Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2025 την 113η επέτειο των Ελευθερίων της από τον τουρκικό ζυγό, παρουσία του υφυπουργού Ανάπτυξης κ. Λάζαρου Τσαβδαρίδη, ο οποίος εκπροσώπησε την Κυβέρνηση, των τοπικών αρχών και των κατοίκων του Δήμου Φλώρινας.

Ενημέρωση του Δήμου Ελασσόνας για την υποχρέωση των ιδιοκτητών για την πλακόστρωση και συντήρηση των πεζοδρομίων

Ο Δήμος Ελασσόνας ενημέρωσε τους δημότες του πως, σύμφωνα με το άρθρο 23 του Κτηριοδομικού Κανονισμού (ΥΑ ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/66006/2360/2023, Φ.Ε.Κ. 3985/Β’/22.6.2023), οι ιδιοκτήτες ακινήτων, που έχουν πρόσοψη σε κοινόχρηστο πεζοδρόμιο, υποχρεούνται να προβαίνουν, με δική τους δαπάνη στην κατασκευή, πλακόστρωση, επισκευή και συντήρηση του πεζοδρομίου μπροστά από την ιδιοκτησία τους.

Ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου επιδιώκει να μετατρέπει την καινοτομία από ιδέα σε πράξη, με απτό αποτύπωμα σε κάθε γειτονιά

Στο επίκεντρο της παρουσίασης βρέθηκε το PalaioFaliro.Lab, το πρώτο τοπικό εργαστήριο καινοτομίας στην Αττική.Το PalaioFaliro.Lab λειτουργεί ως κόμβος συνεργασίας μεταξύ Δήμου, πανεπιστημίων, επιχειρήσεων και πολιτών, με στόχο την ανάπτυξη έξυπνων και βιώσιμων λύσεων στους τομείς της υγείας, της κινητικότητας, της ενέργειας, της ψηφιακής διακυβέρνησης...
Κοινωνία Περιβάλλον Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας χρηματοδοτεί το έργο καθαρισμού του Ασωπού και ρεμάτων των Δήμων Θηβαίων-Τανάγρας

Φυσικό αντικείμενο του έργου είναι πάσης φύσεως εργασίες για την:-Άρση προσχώσεων και τον καθαρισμό κοίτης από φερτά υλικά ή άλλα εμπόδια, που δυσκολεύουν την ελεύθερη απορροή των υδάτων.-Συντήρηση και αποκατάσταση υφιστάμενων αντιπλημμυρικών έργων.Επίσης, θα κοπούν τα δέντρα επί της κοίτης, θα καθαριστούν τα πρανή και, τέλος, θα ισχυροποιηθούν τα πρανή ανάντη και κατάντη των τεχνικών έργων, ώστε να βοηθηθεί η απρόσκοπτη ροή των υδατορεμάτων.Συγκεκριμένα, προς καθαρισμό είναι ο ποταμός Ασωπός στην περιοχή Θήβας και ταρέματα:-Προφήτης Ηλίας (αεροδρόμιο) Λάρη-Θερμιδών, στην περιοχή Σχηματαρίου.-Κλειδί (Μπιθακούλι), στην περιοχή Οινοφύτων.-Πρώτα (Λ. Σχηματαρίου), στην περιοχή Δηλεσίου.-Καλλιθέα...
Ελλάδα ΠΑΣΟΚ - Κίνημα Αλλαγής

Ερώτηση Ανδρουλάκη προς την Ε.Ε. για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη

Ο Πρόεδρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ.-Κινήματος Αλλαγής, κ. Νίκος Ανδρουλάκης, κατέθεσε ερώτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ακολουθεί η σχετική ερώτηση του κ. Νίκου Ανδρουλάκη προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή:

«Ακόμα και πριν από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες νέους ανθρώπους και φοιτητές, η Ελλάδα, σύμφωνα με τις δύο τελευταίες διετείς εκθέσεις (2022, 2020) για την Ασφάλεια και Διαλειτουργικότητα Σιδηροδρόμων στην Ε.Ε. του Οργανισμού Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (E.R.A.), ήταν σταθερά πρώτη στον δείκτη θνησιμότητας ανά σιδηροδρομικά χιλιόμετρα.
Ο Εκτελεστικός Κανονισμός (Ε.Ε.) 2017/6 της Επιτροπής της 5ης Ιανουαρίου 2017, προβλέπει την εγκατάσταση και ανάπτυξη του ευρωπαϊκού συστήματος διαχείρισης της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας ERTMS στην Ελλάδα και την ολοκλήρωση του έργου στο σημείο του δυστυχήματος των Τεμπών, ήδη από το 2020 (στο τμήμα Δομοκός-Θεσσαλονίκη). Σύμφωνα, όμως, με δημοσιεύματα, η Ελλάδα ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Μάρτιο του 2022 και έλαβε τριετή παράταση.
Ερωτάται η Επιτροπή:
-Ποιους λόγους επικαλέστηκε η ελληνική κυβέρνηση για να αιτηθεί την τριετή καθυστέρηση;
-Γιατί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δέχθηκε το αίτημα της ελληνικής κυβέρνησης, ενώ η Ελλάδα έχει την υψηλότερη θνησιμότητα ανά σιδηροδρομικά χιλιόμετρα βάσει των εκθέσεων του E.R.A.;
-Τι έργα για την ενίσχυση της ασφάλειας στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο έχουν χρηματοδοτηθεί από τον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό κατά τη διάρκεια της τρέχουσας και της προηγούμενης προγραμματικής περιόδου, πότε έπρεπε να ολοκληρωθούν και σε ποιο στάδιο βρίσκονται αυτή τη στιγμή;».