ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Sunday | 7 Ιουνίου 2026
Αττική Κεντρικός Τομέας Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συμμετοχή του Σ.Π.Α.Υ. στις αυτοψίες του υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας στον Υμηττό

Την περιοχή της Αιξωνής, στις παρυφές του Υμηττού, στα σύνορα του Δήμου Βούλας – Βάρης - Βουλιαγμένης με τον Δήμο Γλυφάδας, επισκέφθηκε το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026 ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ευάγγελος Τουρνάς, με τη συμμετοχή του Προέδρου του Σ.Π.Α.Υ. και Δημάρχου Παιανίας, κ. Ισίδωρου Μάδη, του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, κ. Νίκου Παπαευσταθίου, του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Στάθη Σταθόπουλου, του Διοικητή της ΔΙ.Κ.Α.Φ.Κ.Α. Υποστρατήγου, κ. Νίκου Γκρέτσα, του Δημάρχου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, κ. Γρηγόρη Κωνσταντέλλου, του Δημάρχου Γλυφάδας κ. Γιώργου Παπανικολάου, του Περιφερειακού Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Αττικής Αρχιπύραρχου κ. Βασίλη Ζαφείρη, του Δασάρχη Πεντέλης κ. Θεόδωρου Κολοβού, εκπροσώπου του Α.Δ.Μ.Η.Ε., καθώς και του Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εθελοντικών Οργανώσεων Δασοπροστασίας Πυρόσβεσης, κ. Σταύρου Σαλαγιάννη.
Κοινωνία Κρήτη Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η άσκηση Πολιτικής Προστασίας «ΑΡΙΑΔΝΗ 2026» στον Δήμο Χανίων

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026, στην Αίθουσα Τύπου του Δημαρχείου Χανίων, η Άσκηση Επί Χάρτου οργανωμένης προληπτικής απομάκρυνσης πολιτών με την κωδική ονομασία «ΑΡΙΑΔΝΗ 2026», που διοργάνωσε ο Δήμος Χανίων μέσω του Αυτοτελούς Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
Θεσσαλονίκη Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ευρωπαϊκή διάκριση του Δήμου Θέρμης για την εφαρμογή παρακολούθησης της ποιότητας του αέρα, ThermiAir

Σημαντική ευρωπαϊκή αναγνώριση για την ThermiAir, την εφαρμογή τοπικής παρακολούθησης και πρόγνωσης της ποιότητας του αέρα, συνιστά η ανάδειξή της ως παράδειγμα αξιοποίησης ευρωπαϊκών περιβαλλοντικών δεδομένων στην πράξη. Πρόκειται για διάκριση η οποία αποκτά ξεχωριστή σημασία ενόψει και της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, στις 5 Ιουνίου.

Δράση συνεργασίας του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης και του Κ.Α.Π.Η. Νεάπολης του Δήμου Αγίου Νικολάου για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας του Δήμου Αγίου Νικολάου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, πραγματοποίησε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 μια ξεχωριστή δράση συνεργασίας μεταξύ του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης και του Κ.Α.Π.Η. Νεάπολης, μετά από πρόταση της κ. Κρυσταλλίας Πλουσάκη, Προϊσταμένης του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης.

Ο Δήμος Ρεθύμνης και το Τμήμα Τουρισμού τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου

Με ποικίλες διαστάσεις, σημαντικά μηνύματα, ασφάλεια και επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 η ποδηλατική δράση, που διοργάνωσε το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Ρεθύμνης, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ποδηλάτου, με στόχο την ανάδειξη του Ρεθύμνου ως προορισμού ποδηλατικού και βιώσιμου τουρισμού.

Νέος εξοπλισμός για την ενίσχυση της Ογκολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Λαμίας

Φυσικό αντικείμενο της πράξης είναι η προμήθεια και εγκατάσταση σύγχρονου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για την ενίσχυση και την καλύτερη λειτουργία της νέας Ογκολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Λαμίας, η οποία κατασκευάστηκε με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.Ειδικότερα, προβλέπεται η προμήθεια: Γ΄ Κάμερας / SPECT-CT...
Δυτική Μακεδονία Ελληνική Οικονομία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε ετοιμότητα ο Δήμος Γρεβενών για την αξιοποίηση του νέου LEADER

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δυνατότητες χρηματοδότησης, που παρέχει το νέο πρόγραμμα, οι επιλέξιμες δράσεις, τα κριτήρια αξιολόγησης, καθώς και οι προϋποθέσεις, που απαιτούνται για την επιτυχή υποβολή προτάσεων από τους φορείς της αυτοδιοίκησης και όχι μόνο.Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο της ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε., με επικεφαλής τη συντονίστρια του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER και υπεύθυνη του Τμήματος Ανάπτυξης Υπαίθρου, κ. Ζωή Γκερεχτέ.Η συγκεκριμένη πρόσκληση αφορά έργα συνολικού προϋπολογισμού 1.639.430 ευρώ για την ευρύτερη περιοχή, ενώ η χρηματοδότηση για παρεμβάσεις υποδομών μπορεί να φτάσει έως και το...
Κοινωνία Κρήτη Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

Επίσκεψη του Δημάρχου Χανίων κ. Σημανδηράκη σε προνοιακές δομές της πόλης

Σε προνοιακές δομές παιδιών βρέθηκε σήμερα ο Δήμαρχος Χανίων κ. Παναγιώτης Σημανδηράκης, συνοδευόμενος από την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής Χανίων κ. Ελένη Ζερβουδάκη και συνεργάτες του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Χανίων.

Αναλυτικότερα, ο Δήμαρχος Χανίων, βρέθηκε στο Παράρτημα Προστασίας Παιδιών και Νέων Χανίων, στον Κουμπέ, όπου μοίρασε πασχαλινά εδέσματα και λαμπάδες στα παιδιά, ενώ σύμφωνα με την καθιερωμένη πλέον παράδοσή τους έπαιξαν επιτραπέζιο ποδοσφαιράκι. Μάλιστα, ο κ. Σημανδηράκης συνομίλησε με τα παιδιά και αντάλλαξαν ευχές για καλές γιορτές και Καλό Πάσχα.

Παράλληλα, δώρα και ευχές δόθηκαν και στα παιδιά που φιλοξενούνται στη «Στέγη Κοριτσιού-Άγιος Νεκτάριος» στα Παχιανά.
Επίσης, ο κ. Παναγιώτης Σημανδηράκης επισκέφτηκε την παιδιατρική κλινική του Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Χανίων «Ο Άγιος Γεώργιος», όπου για ακόμα μια χρονιά ενόψει της εορταστικής περιόδου μοίρασε χειροποίητα δώρα, φτιαγμένα με αγάπη, στους μικρούς ασθενείς που νοσηλεύονται. Τον Δήμαρχο Χανίων συνόδευσαν ο Πρόεδρος του Δημοτικού Οργανισμού Κοινωνικής Πολιτικής και Παιδείας (Δ.Ο.ΚΟΙ.Π.Π.) κ. Στέλιος Βαλυράκης, η Διευθύντρια Κοινωνικής Πολιτικής και Παιδείας του Οργανισμού κ. Κατερίνα Κουνελάκη και εργαζόμενοι του Δ.Ο.ΚΟΙ.Π.Π., τους οποίους υποδέχτηκαν ο Διοικητής του Γ.Ν. Νοσοκομείου Χανίων κ. Γιώργος Μπέας, ο Πρόεδρος του Νοσοκομείου κ. Βαρδής Γεωργακάκης, μέλη του Συλλόγου Εργαζομένων του Γ.Ν.Χ., καθώς και εργαζόμενοι από το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό του Νοσοκομείου.
Μάλιστα, ο κ. Σημανδηράκης δήλωσε στα τοπικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης πως: «Βρισκόμαστε εδώ, στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων «Άγιος Γεώργιος», για να δώσουμε ευχές. Ευχές για ταχεία ανάρρωση στους μικρούς συμπολίτες μας, που βρίσκονται εδώ και δέχονται τις υπηρεσίες των γιατρών και των νοσηλευτικού προσωπικού ενόψει του Πάσχα.
Να τους ευχηθούμε από καρδιάς, να είναι πολύ σύντομα στο σπίτι τους και αυτές οι περιπέτειες υγείας που περνούν να είναι απλά αναμνήσεις σε λίγο καιρό. Όλα αυτά, βέβαια, συνοδεύονται από τη σημασία που οφείλουμε όλοι να δίνουμε στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας, στις υπηρεσίες που, παρά τις δυσκολίες, συνεχίζει και παρέχει σε υψηλό επίπεδο το Γενικό Νοσοκομείο Χανίων, στον αγώνα που δίνουν οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό και να στείλουμε ένα μήνυμα εκ μέρους της τοπικής κοινωνίας ότι είμαστε δίπλα τους, ενισχύουμε τα αιτήματά τους και παλεύουμε όλοι μαζί για την ενίσχυση του Δημοσίου Συστήματος Υγείας. Χρόνια πολλά, καλή Ανάσταση, με υγεία σε όλον τον κόσμο.».
Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Δ.Ο.ΚΟΙ.Π.Π., κ. Στέλιος Βαλυράκης, είπε μεταξύ άλλων πως: «Είμαστε εδώ, στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων, και συγκεκριμένα στην Παιδιατρική Κλινική, συνοδευόμενοι από τον Δήμαρχο Χανίων, Παναγιώτη Σημανδηράκη, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Παιδείας του Δ.Ο.ΚΟΙ.Π.Π. του Δήμου Χανίων, προκειμένου να μοιράσουμε όμορφες δημιουργίες των παιδιών των κέντρων και των μελών των Κ.Α.Π.Η. στα παιδιά που νοσηλεύονται στην παιδιατρική κλινική. Να τους ευχηθούμε γρήγορη ανάρρωση και αποκατάσταση της υγείας τους. Καλό Πάσχα, με υγεία, και να γυρίσουν στα σπίτια τους, στους αγαπημένους τους ανθρώπους και στις οικογένειές τους.».
Επίσης, ο Διοικητής του Νοσοκομείου ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Χανίων και ακόμη ανέφερε πως: «Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, ο Δήμαρχος Χανίων, εκπροσωπώντας το Δημοτικό Συμβούλιο και εκφράζοντας την προσωπική του ευαισθησία, αλλά και την ευαισθησία των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου και των εργαζομένων του Δήμου, μας έφερε τα πασχαλινά καλούδια. Όμορφα πράγματα από τον Δ.Ο.ΚΟΙ.Π.Π., φτιαγμένα από παιδάκια, που προορίζονται για τα παιδάκια, που νοσηλεύονται στην Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Χανίων. Ευχόμαστε σε όλον τον κόσμο καλές γιορτές και καλό Πάσχα με υγεία.».
Ακόμη, αξίζει να σημειώσουμε πως ο Δήμαρχος Χανίων, κ. Παναγιώτης Σημανδηράκης, επισκέφθηκε τα παιδιά που νοσηλεύονται και τους προσέφερε χειροποίητες λαμπάδες, κάρτες και κουλουράκια, που είχαν ετοιμάσει οι ηλικιωμένοι των Κ.Α.Π.Η. και τα παιδιά των Κέντρων Δημιουργίας του Δ.Ο.ΚΟΙ.Π.Π., με την ευχή για ταχεία ανάρρωση.