Επετειακή εκδήλωση στο Άλσος Περιστερίου μνήμης, τιμής και καταδίκης της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο
Ο Δήμος Περιστερίου διοργάνωσε και φέτος την ξεχωριστή επετειακή εκδήλωση, με γενικό τίτλο: «ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ», μνήμης, τιμής και καταδίκης για τα 50 χρόνια από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο, στις 20 Ιουλίου 2024, που πραγματοποιήθηκε στο Άλσος Περιστερίου, με τη συμμετοχή της Επιτροπής του Πανεπιστημίου Αθηνών για την Κύπρο, της Ένωσης Κυπρίων Ελλάδος και της Κυπριακής Πρεσβείας-Σπίτι της Κύπρου.
Επίσης, ο Δήμαρχος Περιστερίου, κ. Ανδρέας Π. Παχατουρίδης, σε σχετικές δηλώσεις του τόνισε πως: «Παρά τις αντίξοες συνθήκες, λόγω του καύσωνα, οι Περιστεριώτισσες και οι Περιστεριώτες κατέκλυσαν το Άλσος Περιστερίου, καταδικάζοντας το έγκλημα της τουρκικής εισβολής και τιμώντας τους χιλιάδες πεσόντες, τους εκατοντάδες αγνοούμενους της κυπριακής τραγωδίας.».

Ρίγη συγκίνησης προκάλεσε το επετειακό μουσικοχορευτικό δρώμενο, που παρουσίασε ο Χορευτικός Όμιλος του Πανεπιστημίου Κύπρου, αλλά και τα παραδοσιακά χορευτικά από τη μαρτυρική μεγαλόνησο.
Ακολούθησαν επετειακοί χαιρετισμοί και μηνύματα από τον Μορφωτικό Σύμβουλο της Κυπριακής Πρεσβείας στην Αθήνα κ. Λούκα Ξενοφώντος, την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Κύπρου κ. Αφροδίτη Αθανασοπούλου και τον Ομότιμο Καθηγητή κ. Ανδρέα Ι. Βοσκό, εκ μέρους της Επιτροπής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών για την Κύπρο και του Εργαστηρίου Κυπριακών Μελετών.
Την εκδήλωση παρουσίασε ο Δημοσιογράφος, Δημοτικός Σύμβουλος και Πρόεδρος της Δ.Ε.Π.Α.Δ.Π. κ. Βαγγέλης Γιακουμής.
Η εκδήλωση τιμής, μνήμης και καταδίκης έκλεισε με ένα εξαιρετικό καλλιτεχνικό πρόγραμμα από τους καταξιωμένους τραγουδιστές κ.κ. Μιχάλη Βιολάρη, Κωνσταντίνα, Κώστα Χατζηχριστοδούλου και Κώστα Σκόνδρα, με τον Μαέστρο κ. Γιώργο Παγιάτη στο πιάνο και στην ενορχήστρωση.



