Επεκτείνεται το δίκτυο των καφέ κάδων στον Δήμο Κατερίνης
Το δίκτυο των καφέ κάδων, στο πλαίσιο του προγράμματος Οικιακής Συλλογής Βιοαποβλήτων του Δήμου Κατερίνης, επεκτείνεται καθημερινά με συνέπεια, μέσω της Αντιδημαρχίας Καθαριότητας, σε ολοένα και περισσότερες γειτονιές της πόλης, στοχεύοντας στην αύξηση της ανακύκλωσης, στην ενισχυμένη καθαριότητα και στην κυκλική οικονομία.
Παράλληλα, όμως, ο Δήμος Κατερίνης εξυπηρετεί και μεγάλους παραγωγούς βιοαποβλήτων, ενώ από σήμερα οι καφέ κάδοι, με στόχο περισσότερη ανακύκλωση και λιγότερα απορρίμματα, «έφτασαν» και στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Ράχης «Ο ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ».

«Η συμμετοχή και συμβολή όλων είναι καθοριστική. Ο καφέ κάδος αποτελεί ένα ακόμη βήμα για την υπεύθυνη διαχείριση των απορριμμάτων.», δήλωσε ο Δήμαρχος Κατερίνης, κ. Ιωάννης Ντούμος.
Επίσης, από τη Ράχη, όπου τοποθετήθηκαν οι νέοι κάδοι, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, κ. Ηλίας Τάπρας, τόνισε πως: «Η συνεργασία με τον Αγροτικό Συνεταιρισμό «Ο Άγιος Λουκάς» είναι ένα μήνυμα υπευθυνότητας και περιβαλλοντικής ευαισθησίας. Όλοι μαζί μπορούμε να ενισχύσουμε σημαντικά την ανακύκλωση στον Δήμο μας.».

