Ενθουσιασμένη από την Πάτρα και τη φιλοξενία της η Κυπριακή αποστολή της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας Επαρχίας Λευκωσίας
Η επίσκεψη της πολυμελούς αντιπροσωπείας της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας Επαρχίας Λευκωσίας (Π.Ο.Ε.Λ.) στην πόλη της Πάτρας ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024.
Η Κυπριακή αντιπροσωπεία είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Πατρέων κ. Κώστα Πελετίδη, στην οποία παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου κ. Δημήτρης Μαρμούτας και ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού κ. Τάκης Πετρόπουλος, καθώς και τα στελέχη της Δημοτικής Αρχής στον Αθλητισμό κ.κ. Βασίλης Ζώτος, Ηλίας Γεωργακόπουλος, Αργύρης Αργυράτος και Θόδωρος Αργυράτος, με τον οποίο συζήτησαν για το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου εργαζομένων «Κώστας Δαβουρλής», και τον Δημήτρη Σουγλέρη, ο οποίος είχε και την ευθύνη της φιλοξενίας.



Ενδιαφέρον είχε και η σύσκεψη της αντιπροσωπείας με τον Πρόεδρο της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Αχαΐας κ. Άγγελο Δανιήλ και τα μέλη του Δ.Σ. κ.κ. Σταύρο Θεοδωρόπουλο, Δημήτρη Σαρή και Κώστα Αγγελόπουλο.
Επίσης, στο πλαίσιο της επίσκεψης στην Αρχαία Ολυμπία η Κυπριακή αντιπροσωπεία της Π.Ο.Ε.Λ. επισκέφτηκε το Δημαρχείο Πύργου, όπου συναντήθηκε με τον Δήμαρχο κ. Στάθη Κανή και τον Αντιδήμαρχο κ. Νώντα Κυριαζή, και το Δημαρχείο Αρχαίας Ολυμπίας, όπου συναντήθηκε με τον Αναπληρωτή Δημάρχου κ. Σωτήρη Παπαηλιού.



Την τελευταία ημέρα της επίσκεψης στην πόλη της Πάτρας πραγματοποιήθηκε φιλικός αγώνας ποδοσφαίρου 5Χ5, Παλαιμάχων Πάτρας-Λευκωσίας, ενώ προηγήθηκε επίσκεψη της αντιπροσωπείας στο Μουσείο Ποδοσφαίρου, όπου τα μέλη της αποστολής, συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο των Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών Πάτρας κ. Τάκη Λαμπρόπουλο.
Ακόμη, ο Πρόεδρος της Π.Ο.Ε.Λ. κ. Χρηστάκης Γεωργίου δήλωσε για την επίσκεψη στην Πάτρα πως: «Κατ’ αρχάς, ευχαριστούμε εγκάρδια τον Δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, τον Αντιδήμαρχο Τάκη Πετρόπουλο, τα αθλητικά στελέχη της Δημοτικής Αρχής και τους εργαζόμενους του Δήμου για τη θερμή υποδοχή και τη συγκινητική φιλοξενία. Ήταν μεγάλη μας χαρά και τιμή να επισκεφτούμε τον Δήμο Πατρέων, να γνωρίσουμε από κοντά μια Δημοτική Αρχή, που αποτελεί πρότυπο, σε σχέση με την οργάνωση, τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα των αποφάσεων και των πράξεών της, την αποτελεσματικότητα και, φυσικά, για τη διεκδικητικότητά της προς όφελος των λαϊκών στρωμάτων του Πατραϊκού λαού. Επιστρέφουμε στην Κύπρο με περισσότερες γνώσεις και εμπειρίες, εμπνευσμένοι από την Αθλητική, Κοινωνική και Πολιτιστική δράση του κ. Πελετίδη και των συνεργατών του, με στόχο να στηρίξουμε ακόμη περισσότερο τους εθελοντές και τους αθλητές των Σωματείων μελών μας, καθώς, επίσης, και για να διεκδικήσουμε για το Κυπριακό Αγροτικό Ποδόσφαιρο.».


Στην αντιπροσωπεία συμμετείχαν και εκπρόσωποι Αγροτικών Ποδοσφαιρικών Συλλόγων, οι οποίοι δήλωσαν σχετικά:
Αντρέας Χατζηλαζάρου, Ταμίας Δ.Σ. του Σωματείου ΑΟΛ-ΟΜΟΝΟΙΑ Λακατάμιας: «Η επίσκεψή μας στην Πάτρα με την Π.Ο.Ε.Λ. για ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τον κοινωνικό αθλητισμό ήταν γεμάτη από μοναδικές εμπειρίες και γνώσεις. Προσωπικά, με εντυπωσίασε το ότι αντιλαμβάνονται στον Δήμο Πατρέων τον Αθλητισμό ως κοινωνικό αγαθό και το πόσο σημαντικό είναι για την κοινωνία να υπάρχουν δωρεάν δομές ως προς την άθληση, τον πολιτισμό, και την ευημερία του πολίτη. Η αποστολή στην Πάτρα ήταν μια εξαιρετική εμπειρία, που μας επέτρεψε να μάθουμε πολλά και να γνωρίσουμε ανθρώπους που μοιράζονται τις ίδιες κοινωνικές ευαισθησίες με εμάς.».
Μάριος Αχιλλέως, Πρόεδρος Δ.Σ. του Σωματείου ΔΟΞΑ Δευτεράς:
«Ως εκπρόσωποι των Σωματείων της Π.Ο.Ε.Λ. πήραμε πολλά πράγματα στις αποσκευές μας, όπως γνώση, συμβουλές και πρωτοποριακές ιδέες.
Ως Πρόεδρος του Σωματείου ΔΟΞΑ Δευτεράς συγχαίρω τον Δήμαρχο και τους συνεργάτες του για το αξιοθαύμαστο έργο, που επιτελούν για τις χαμηλά αμειβόμενες οικογένειες και τα παιδιά τους στην κατασκήνωση του Δήμου Πατρέων. Είναι παράδειγμα προς μίμηση η πρωτοβουλία τους προς όλα αυτά τα παιδιά. Θεωρώ πως η κάθε τοπική κοινωνία θα πρέπει να ακολουθήσει τα χνάρια του Δήμου Πατρέων.
Είμαστε βέβαιοι πως θα συνεχίσουν το μεγάλο έργο που επιτελούν και εμείς θα είμαστε κοινωνοί του έργου τους και θα μεταφέρουμε στην Κύπρο μας το έργο που επιτελείται.».
Βαλεντίνος Σάββα, Προπονητής Προσφυγικού Σωματείου ΕΛΠΙΔΑΣ Αφάνειας:
«Αξιολογώντας το σύστημα διεξαγωγής των τοπικών πρωταθλημάτων της Ελλάδας, θεωρώ ότι μπορεί να βοηθήσει μακροπρόθεσμα τη δική μας προσπάθεια για εισηγήσεις στις Ομοσπονδίες και τοπικές Αρχές. Ουσιαστικό συμπέρασμα είναι ότι μόνο ο Δήμος Πατρέων στηρίζει τα Τοπικά Πρωταθλήματα, κυρίως στο γηπεδικό. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι η νοοτροπία, καθώς οι ομάδες δουλεύουν με επενδύσεις σε υποδομές και ακαδημίες με μακροχρόνιους στόχους και δεν κοιτάζουν μόνο το σήμερα.».
Από την πλευρά του Δήμου Πατρέων, ο κ. Δημήτρης Σουγλέρης δήλωσε πως: «Κατ’ αρχάς, το γεγονός ότι η μεγαλύτερη ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Κύπρου επέλεξε την πόλη μας για ανταλλαγή γνώσεων στον Αθλητισμό, μας τιμά. Καταδεικνύει ότι οι προσπάθειές μας αυτά τα 10 χρόνια έπιασαν τόπο κα έφεραν την πόλη μας, από ουραγός που ήταν, στην πρώτη γραμμή. Ήταν μια μοναδική εμπειρία, που μετά την ανάπτυξη ισχυρών δεσμών με τους εγχώριους αθλητικούς φορείς, ανοίγει διάπλατα τον δρόμο για την ανάπτυξη και ουσιαστικών διεθνών σχέσεων στον Αθλητισμό.».










