Ενημερωτική εκστρατεία του Κ.Ε.Π. Υγείας Δήμου Περιστερίου στα δημοτικά σχολεία για τη θεμελίωση αντικαπνιστικής συμπεριφοράς
Το Κ.Ε.Π. Υγείας του Δήμου Περιστερίου ξεκίνησε ενημερωτική εκστρατεία στα δημοτικά σχολεία της πόλης για τη θεμελίωση αντικαπνιστικής συμπεριφοράς με τη δωρεάν διανομή τετραδίων «Μαθαίνω να μην καπνίζω!» στις μαθήτριες και στους μαθητές.
Πρώτος σταθμός ήταν το 2ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου, με την παρουσία του Δημάρχου κ. Ανδρέα Π. Παχατουρίδη και του Επικεφαλής της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για τον Έλεγχο του Καπνίσματος, Καθηγητή Πνευμονολογίας κ. Παναγιώτη Μπεχράκη.
Τον συντονισμό της δράσης είχε ο Αντιδήμαρχος Υγείας κ. Γιώργος Μπεκιάρης, με τη συμμετοχή του Αντιδημάρχου Παιδείας κ. Τάσου Θεοδωράκου, της Εντεταλμένης Δημοτικής Συμβούλου σε θέματα Υγείας κ. Βούλας Αρσενοπούλου, του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας κ. Ιωάννη Κάππου και της Ειδικής Συμβούλου Δημάρχου κ. Ιωάννας Γουλή.
Οι ομιλιτές μετέφεραν τα δικά τους αρνητικά βιώματα, που προκαλεί το κάπνισμα στην υγεία, αλλά και οι μαθητές παρουσίασαν πληροφορίες με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο για τις συνέπειες των καπνικών προϊόντων από τη χρήση τους.
Στο τέλος διανεμήθηκε σε μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης το τετράδιο «Μαθαίνω να μην καπνίζω!», το οποίο περιλαμβάνει μια σειρά αισιόδοξων και θετικών μηνυμάτων, που χωρίς να προκαλούν φόβο περνούν πληροφορίες στα παιδιά σχετικά με την εξάρτηση και τις βλάβες που προκαλεί το κάπνισμα, προάγοντας τον υγιεινό τρόπο ζωής, χωρίς εξαρτήσεις, με αθλητισμό και ισορροπημένη διατροφή.
Η αντικαπνιστική δράση του Κ.Ε.Π. Υγείας του Δήμου Περιστερίου θα συνεχιστεί σε όλα τα δημοτικά σχολεία της πόλης με τη διανομή του μαθητικού σημειωματάριου σε όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης.






