Ενημέρωση και σακχαρομέτρηση για τον διαβήτη από το Κέντρο Υγείας και την 1η ΤΟ.Μ.Υ. Κιλκίς
Με ένα ανεπαίσθητο τσιμπηματάκι στο ακροδάχτυλο του χεριού έμαθαν την τιμή του σακχάρου τους πολίτες και εργαζόμενοι του Δήμου Κιλκίς, προσερχόμενοι στον περιβάλλοντα χώρο του Α΄ Κ.Α.Π.Η. του δήμου, όπου τους δέχθηκε πολυμελές υγειονομικό κλιμάκιο του Κέντρου Υγείας και της 1ης Τοπικής Μονάδας Υγείας (ΤΟ.Μ.Υ.) Κιλκίς.

Οι επαγγελματίες υγείας των δημόσιων δομών διένειμαν προωθητικό ενημερωτικό υλικό για τον σακχαρώδη διαβήτη, με οδηγίες για την απώλεια βάρους και τη σωστή διατροφή των ατόμων που πάσχουν από διαβήτη, και εξυπηρέτησαν με μεγάλη προθυμία όλους όσοι θέλησαν να κάνουν σακχαρομέτρηση.
Έτσι, περισσότερα από 80 άτομα μέτρησαν το σάκχαρό τους στο δίωρο που διήρκεσε η κοινή υγειονομική δράση Κέντρου Υγείας και 1ης ΤΟ.Μ.Υ. Κιλκίς, ενώ το μήνυμα της πρόληψης και ευαισθητοποίησης για τον σακχαρώδη διαβήτη υποστήριξαν με την παρουσία τους στην εκδήλωση ο Δήμαρχος Κιλκίς κ. Δημήτρης Κυριακίδης, ο Διευθυντής του Κέντρου Υγείας Κιλκίς κ. Αντώνης Ναλμπάντης και ο Πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Κιλκίς κ. Κώστας Κατσιάνος.

