ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Saturday | 13 Ιουνίου 2026
Κοινωνία Νότιος Τομέας Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε πλήρη λειτουργία, επιτέλους, οι ανελκυστήρες της Πεζογέφυρας Αλίμου στη Λεωφόρο Ποσειδώνος

Μετά από την ολοκλήρωση των εργασιών αντικατάστασης και αποκατάστασης των σοβαρών προβλημάτων, που παρουσίαζαν επί σειρά ετών οι ανελκυστήρες της πεζογέφυρας Αλίμου, στη Λεωφόρο Ποσειδώνος, πλέον τέθηκαν σε πλήρη λειτουργία.
Βιβλίο Κεντρική Μακεδονία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Βιβλιοπαρουσίαση «Καθαρμού» στο Συνεδριακό Κέντρο Κιλκίς

Σε μια ανατροφοδοτική εμπειρία σκέψης, με παρακολούθημα τη μεταμόρφωση απλών ανθρώπινων ιστοριών σε άρτια λογοτεχνικά έργα, εξελίχθηκε η βιβλιοπαρουσίαση του νέου μυθιστορήματος του κ. Σπύρου Πετρουλάκη, με τίτλο: «Καθαρμός».
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κεντρικός Τομέας Κοινωνία Παιδεία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συνάντηση εργασίας του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης με την υπουργό Παιδείας κ. Σοφία Ζαχαράκη για τις σχολικές υποδομές και την προσβασιμότητα

Σε εξαιρετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε στο γραφείο Δημάρχου η νέα συνάντηση εργασίας μεταξύ του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης κ. Γιάννη Ζαμπούκη και της υπουργού Παιδείας κ. Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία επιβεβαίωσε την πολυετή και στενή συνεργασία των δύο πλευρών, αποτελώντας εγγύηση για την επίτευξη σημαντικών στόχων προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.

Άγνωστοι διέρρηξαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δύμου Σερρών και προκάλεσαν φθορές

Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δήμου Σερρών διέρρηξαν άγνωστοι και, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, οι δράστες έσπασαν το παράθυρο στο πίσω μέρος του κτηρίου και επιχείρησαν να εισέλθουν στον χώρο του Μουσείου, χωρίς, ωστόσο, να τα καταφέρουν. Στη συνέχεια, προχώρησαν στην παραβίαση της κεντρικής εισόδου, σπάζοντας την κλειδαριά και με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν και μπήκαν.

Εγκαινιάστηκε η εικαστική έκθεση: «Αποχρώσεις Δημιουργίας», του Εικαστικού Εργαστηρίου «ΑΡΤΙΟ», του Δήμου Σερρών

Μέσα σε μία δημιουργική ατμόσφαιρα και με την παρουσία Σερραίων κάθε ηλικίας πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της εικαστικής έκθεσης με τίτλο: «Αποχρώσεις Δημιουργίας», που διοργανώνει το Εικαστικό Εργαστήριο «ΑΡΤΙΟ», του Δήμου Σερρών, στον εκθεσιακό χώρο του Κέντρου Τέχνης και Πολιτισμού (πρώην ΚΕΔΗΣ).

Στρατηγικές επαφές και δράσεις για την τουριστική προβολή του Δήμου Σουφλίου

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης εξετάστηκαν οι δυνατότητες περαιτέρω προβολής του Δήμου, καθώς και πρωτοβουλίες για την αξιοποίηση της μοναδικής πολιτιστικής, φυσικής και παραγωγικής του ταυτότητας.Παράλληλα, ο Δήμαρχος υποδέχθηκε στο γραφείο του τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Διαπεριφερειακών Συνεργασιών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,...
Δυτική Μακεδονία Ελληνική Οικονομία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε ετοιμότητα ο Δήμος Γρεβενών για την αξιοποίηση του νέου LEADER

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δυνατότητες χρηματοδότησης, που παρέχει το νέο πρόγραμμα, οι επιλέξιμες δράσεις, τα κριτήρια αξιολόγησης, καθώς και οι προϋποθέσεις, που απαιτούνται για την επιτυχή υποβολή προτάσεων από τους φορείς της αυτοδιοίκησης και όχι μόνο.Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο της ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε., με επικεφαλής τη συντονίστρια του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER και υπεύθυνη του Τμήματος Ανάπτυξης Υπαίθρου, κ. Ζωή Γκερεχτέ.Η συγκεκριμένη πρόσκληση αφορά έργα συνολικού προϋπολογισμού 1.639.430 ευρώ για την ευρύτερη περιοχή, ενώ η χρηματοδότηση για παρεμβάσεις υποδομών μπορεί να φτάσει έως και το...
Αττική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

Ενδιαφέρον το εκπαιδευτικό σεμινάριο Α΄ Βοηθειών–ΚΑΡΠΑ στον Δήμο Κρωπίας Αττικής

Ένα εξαιρετικά χρήσιμο εκπαιδευτικό σεμινάριο Α΄ Βοηθειών, με τίτλο: «Η γνώση σώζει ζωές», πραγματοποίησε ο Δήμος Κρωπίας Αττικής σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ) και τους διασώστες της Εθελοντικής Διασωστικής Ομάδας Κρίσεων Ε.Δ.Ο.Κ., στο 1ο Λύκειο Κορωπίου, το οποίο αφορούσε και παρακολούθησαν Εκπαιδευτικοί δημοσίων και ιδιωτικών Σχολείων, καθώς και Προπονητές-Γυμναστές των Αθλητικών Συλλόγων του Δήμου Κρωπίας, που σχετίζονται με νεαρές ηλικίες.

Οι συμμετέχοντες στη δράση εκπαιδεύτηκαν δωρεάν στις βασικές Α΄ Βοήθειες και στην Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) και έλαβαν και τη σχετική βεβαίωση παρακολούθησης. Η συμμετοχή των Εκπαιδευτικών, Προπονητών και Γυμναστών ήταν μεγάλη, γεγονός που επιβεβαίωσε την αναγκαιότητα της συγκεκριμένης δράσης και την ανάγκη επανάληψής της και σε άλλες ομάδες πολιτών του Δήμου Κρωπίας.
Το σεμινάριο συντονίστηκε από τον πρόεδρο της Δ.Ε. Παιδείας, δημοτικό σύμβουλο και καθηγητή κ. Μάκη (Θωμά) Κιούση, και το στήριξαν με την παρουσία τους: ο Δήμαρχος Κρωπίας κ. Δημήτριος Κιούσης και η Αντιδήμαρχος Βελτίωσης Καθημερινότητας του Πολίτη κ. Δήμητρα Μιχαιρίνα.

Επίσης, ο Δήμαρχος Κρωπίας, κ. Δημήτριος Κιούσης, δήλωσε σχετικά πως: «Οι γνώσεις πάνω στις Πρώτες Βοήθειες είναι κάτι που, ίσως, πρέπει να κατέχουν όλοι οι πολίτες. Μπορεί να μην χρειαστούν ποτέ, όμως, στην περίπτωση που θα απαιτηθούν, είναι ικανές να σώζουν μια ζωή, η οποία μπορεί να είναι κάποιου πολύ κοντινού μας ανθρώπου, είτε οποιουδήποτε άλλου συνανθρώπου μας. Και η ζωή είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε, ό,τι πιο ιερό πρέπει να διαφυλάξουμε. Θέλω να ευχαριστήσω το ΕΔΔΥΠΠΥ και τον Πρόεδρο κ. Γιώργο Πατούλη γι’ αυτή τη συνεργασία, που μας έδωσε μια πρώτη την ευκαιρία να εκπαιδεύσουμε ανθρώπους, που σχετίζονται με νεανικό κοινό. Ευελπιστούμε μαζί με τον ΕΔΔΥΠΠΥ να το επαναλάβουμε σε γενικό κοινό του Δήμου μας, με τη συμμετοχή και τον συντονισμό της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου μας σε αυτό το άκρως χρήσιμο και κρίσιμο πεδίο. Τέλος, ευχαριστώ τον Πρόεδρο της Δ.Ε. Παιδείας και της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής κ. Μάκη (Θωμά) Κιούση για την επιμέλεια και τον συντονισμό του Σεμιναρίου.».

Ακολούθως, ο Πρόεδρος Δ.Ε. Παιδείας, κ. Μάκης Κιούσης, ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Θέλω να ευχαριστήσω το ΕΔΔΥΠΠΥ και τους εκπαιδευτές της Ε.Δ.Ο.Κ. γι’ αυτό το πολύ χρήσιμο σεμινάριο Α΄ Βοηθειών, που σκοπό είχε τη θωράκιση της Εκπαιδευτικής και Αθλητικής Κοινότητας του Δήμου μας, καθώς και τους συμμετέχοντες, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας. Οι δράσεις αυτές θα συνεχιστούν για το σύνολο των δημοτών μας.».
Ακόμη, ο Περιφερειάρχης Αττικής και Πρόεδρος του ΕΔΔΥΠΠΥ, κ. Γιώργος Πατούλης, δήλωσε σχετικά με το σεμινάριο πως: «Η εκπαίδευση Α΄ Βοηθειών από καταρτισμένους εκπαιδευτές της Ε.Δ.Ο.Κ., για την αντιμετώπιση επικίνδυνων για τη ζωή καταστάσεων, μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στη διασφάλιση της υγείας των πολιτών. Ο αριθμός συμμετεχόντων, που παρακολούθησαν αυτή τη δράση, δηλώνει πως εμπράκτως διαδίδεται το μήνυμα της ευαισθητοποίησης και η ανάγκη για γνώση, που μπορεί να σώσει μια ανθρώπινη ζωή. Ως Δίκτυο συμβάλουμε με κάθε τρόπο σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση για την προαγωγή της υγείας των πολιτών, με συνεχείς δράσεις προληπτικού χαρακτήρα.».
Επιπλέον, η Διευθύντρια του ΕΔΔΥΠΠΥ, κ. Μαρία Κουρή, δήλωσε σχετικά πως: «Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός πως η γνώση και η άμεση παρέμβαση σε έκτακτες καταστάσεις, που θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή, δύναται να αποδειχτούν σωτήριες. Μια βασική εκπαίδευση στις Πρώτες Βοήθειες μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στη ζωή ενός ανθρώπου, καθώς και στην αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών, που μπορεί να αποβούν μοιραίες για την ανθρώπινη ζωή. Το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων, σε συνεργασία με την Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κρίσεων και τους Δήμους, συνεχίζει να συμβάλλει τα μέγιστα με κάθε δυνατό τρόπο στην προαγωγή της υγείας των πολιτών, διοργανώνοντας τα σημαντικά αυτά σεμινάρια.».