Εκδήλωση εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Υγείας στον Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 8 Απριλίου 2024 δράση καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ) στην Πλατεία Ανουντσιάτα, του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, στο πλαίσιο του εορτασμού της 7ης Απριλίου ως Παγκόσμια Ημέρα Υγείας.
Στη δράση, που υλοποιήθηκε από τον Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, συμμετείχε η εκπαιδευτική ομάδα του Ε.Κ.Α.Β. και η πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης Επισκέπτρια Υγείας της 1η ΤΟ.Μ.Υ. Κέρκυρας, κ. Μαρία-Ιωάννα Χαλιδιά, με επίδειξη ΚΑΡΠΑ με τη χρήση AED (απινιδωτή).
Τη δράση συνέδραμαν με την παρουσία τους στελέχη διαφόρων φορέων, όπως το Κέντρο Υγείας Κέρκυρας, το Ιατροκοινωνικό Κέντρο Κέρκυρας, 1η ΤΟ.Μ.Υ. Κέρκυρας, το Κέντρο Κοινότητας με Παράρτημα Ρομά, ο Ξενώνας Φιλοξενίας Γυναικών Κέρκυρας, ο Σύνδεσμος Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος και η Αστυνομική Διεύθυνση Κέρκυρας.
Επίσης, ιδιαίτερη ικανοποίηση προκάλεσε η μεγάλη συμμετοχή και η ευαισθητοποίηση του κοινού, επιβεβαιώνοντας την ανάγκη των πολιτών για εκπαίδευση και επανάληψη της δράσης.



