Εκδηλώσεις μνήμης για τις σφαγές της Δράμας από τους Γερμανούς κατακτητές
Με κάθε επισημότητα και με τη συμμετοχή των αρχών, φορέων και πλήθους πολιτών ολοκληρώθηκαν τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2025 οι εκδηλώσεις μνήμης για τις Σφαγές της Δράμας, οι οποίες φέτος σηματοδότησαν τη συμπλήρωση 84 ετών από τα τραγικά γεγονότα του 1941.
Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων ξεκίνησε το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2025 από τον Νικοτσάρα και τον Μυλοπόταμο, συνεχίστηκε την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου με την τελετή στο άγαλμα του πρώην Δημάρχου Αθανασιάδη, στον Κορύλοβο και στο Μοναστηράκι, όπου παραβρέθηκε και ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Αθ. Δαβάκης, το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στα Κουδούνια και στον Καλό Αγρό, την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου στη Χωριστή, για να κορυφωθεί τη Δευτέρα στη Δράμα, παρουσία του υφυπουργού Μακεδονίας-Θράκης κ. Κωνσταντίνου Γκιουλέκα, τιμώντας την Ιστορία και τη Μνήμη των αθώων θυμάτων.
Επίσης, στο μήνυμά του ο Δήμαρχος Δράμας, κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, ανάφερε πως: «Η Δράμα τιμά και δεν ξεχνά. Οι Σφαγές της 29ης Σεπτεμβρίου 1941 σημάδεψαν ανεξίτηλα την Ιστορία της πόλης και των χωριών μας. Χιλιάδες αθώοι θυσιάστηκαν στον βωμό της ελευθερίας. Σήμερα, 84 χρόνια μετά, στεκόμαστε με σεβασμό και δέος απέναντι στη μνήμη τους. Τιμούμε εκείνους που έπεσαν, μεταφέροντας στις επόμενες γενιές το χρέος της Μνήμης και της Ενότητας. Ο Δήμος Δράμας θα συνεχίσει να αποτελεί αρωγό σε όλες τις εκδηλώσεις, που κρατούν ζωντανή την Ιστορική Μνήμη και αναδεικνύουν τη θυσία των προγόνων μας.».









