Εγκρίθηκε ο σχεδιασμός για την ανάπλαση της Λεωφόρου Ηρακλείου στο Ηράκλειο Αττικής
Με Προεδρικό Διάταγμα εγκρίθηκε ο σχεδιασμός της ανάπλασης της Λεωφόρου Ηρακλείου στο Ηράκλειο Αττικής, μετά από τις απαιτούμενες ενέργειες, που έγιναν από τον Δήμαρχο Ηρακλείου κ. Νίκο Μπάμπαλο, για ένα έργο που περίμεναν οι Ηρακλειώτες και οι χιλιάδες διερχόμενοι εδώ και περίπου 37 χρόνια.
Σχολιάζοντας τη μεγάλη αυτή επιτυχία, το να γίνει η Λεωφόρος Ηρακλείου ένας σύγχρονος, ασφαλής και λειτουργικός δρόμος, ο κ. Νίκος Μπάμπαλος δήλωσε μεταξύ άλλων πως: «Η ανάπλαση της Λεωφόρου Ηρακλείου είναι ένας ακόμα μεγάλος στόχος, που βάλαμε και τον πετυχαίνουμε. Μετά από 37 χρόνια αναμονής είμαστε πιο κοντά από ποτέ να γίνει πράξη. Εμείς, ως Δήμος, έχουμε ολοκληρώσει πλέον όλα όσα έπρεπε να κάνουμε για να δρομολογηθεί η έναρξη των έργων. Τώρα πια η σκυτάλη περνάει στην Περιφέρεια Αττικής, ευθύνη της οποίας είναι να χρηματοδοτήσει τις απαιτούμενες παρεμβάσεις.».
Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα ακόμα καθοριστικό βήμα, που οδηγεί στην υλοποίηση του σημαντικού έργου της ανάπλασης της Λεωφόρου Ηρακλείου, στα όρια του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, το οποίο έγινε με τη δημοσίευση σε Φ.Ε.Κ. του Προεδρικού Διατάγματος, με το οποίο εγκρίνεται η τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου της διαδρομής της λεωφόρου, ανάβοντας έτσι το πράσινο φως για να ξεκινήσουν τα έργα, με χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Αττικής, η οποία έχει εκ του νόμου τη συγκεκριμένη ευθύνη.

Αναμφίβολα, το Προεδρικό Διάταγμα είναι η θετική κατάληξη των ενεργειών της Δημοτικής Αρχής του κ. Νίκου Μπάμπαλου, η οποία, όλα αυτά τα χρόνια, με σταθερό βηματισμό, στόχευσε και πέτυχε να ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες ενέργειες από πλευράς Δήμου: εκπόνηση νέων, πολυάριθμων, αλλά απαραίτητων μελετών, διευθέτηση γραφειοκρατικών ζητημάτων, που εκκρεμούσαν χρόνια, εξασφάλιση χρηματοδοτήσεων κ.ά..
Εφόσον όλα πάνε καλά, με την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων έργων, η Λεωφόρος Ηρακλείου αναμένεται να γίνει ένας σύγχρονος δρόμος, περισσότερο ασφαλής και λειτουργικός για τους χιλιάδες πολίτες, που τον διέρχονται καθημερινά, αλλά και τους κατοίκους που μένουν στη γύρω περιοχή.
Επίσης, οφείλουμε να αναφέρουμε πως ο νέος σχεδιασμός προβλέπει μια μεγάλη λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, θέσεις στάθμευσης, πεζοδρόμια πλάτους δύο μέτρων και, φυσικά, όλες τις απαραίτητες υποδομές, όπως: αντιπλημμυρικούς αγωγούς, φρεάτια υδροσυλλογής κ.τ.λ..