Εγκρίθηκε η άδεια ίδρυσης και λειτουργίας Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων στην Επισκοπή Νάουσας
Εγκρίθηκε η άδεια για την ίδρυση και λειτουργία του Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (Κ.Η.Φ.Η.) στη Δημοτική Κοινότητα Επισκοπής Νάουσας, συνολικού προϋπολογισμού 502.429,20 ευρώ.
Πρόκειται για μια σπουδαία εξέλιξη για τον Δήμο Ηρωικής Πόλης Νάουσας, καθώς με τη λειτουργία του 2ου Κ.Η.Φ.Η. θα εξυπηρετηθούν ηλικιωμένοι δημότες, οι οποίοι χρήζουν φροντίδας και συνδρομής από εξειδικευμένο προσωπικό σε καθημερινή βάση.
Το 2ο Κ.Η.Φ.Η. θα λειτουργήσει στον πλήρως ανακαινισμένο χώρο του Κοινοτικού Καταστήματος της Επισκοπής, με σημαντικές παροχές για τους ωφελούμενους πολίτες, όπως νοσηλευτική φροντίδα, μέριμνα για την ικανοποίηση πρακτικών αναγκών διαβίωσης και ατομικής υγιεινής και σίτιση.
Επίσης, θα πραγματοποιούνται προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης και ανάπτυξης λειτουργικών και κοινωνικών δεξιοτήτων. Η δυναμικότητα του Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (Κ.Η.Φ.Η.) Δήμου Ηρωικής Πόλης Νάουσας θα ανέρχεται σε 15 φιλοξενούμενους ηλικιωμένους ταυτόχρονα στον χώρο, ενώ το ωράριο λειτουργίας του Κ.Η.Φ.Η. θα είναι από Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 7:00 π.μ. έως τις 3:00.μ.μ..
Υπεύθυνη και Νόμιμη εκπρόσωπος του Κ.Η.Φ.Η. του Δήμου Ηρωικής Πόλης Νάουσας θα είναι η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας, Αλληλεγγύης και Εθελοντισμού κ. Άννα Ασλανίδου.
Ακόμη, ο Δήμαρχος Ηρωικής Πόλης Νάουσας, κ. Νίκος Κουτσογιάννης, δήλωσε σχετικά πως: «Σήμερα, είναι μια σημαντική ημέρα για τον Δήμο μας. Υποσχεθήκαμε πως θα παράξουμε σπουδαίο έργο για τους συμπολίτες μας και το κάνουμε πράξη. Με την ίδρυση και λειτουργία του 2ου Κ.Η.Φ.Η. ενισχύουμε ακόμη περισσότερο την κοινωνική μας πολιτική, βοηθώντας όλους όσοι έχουν ανάγκη, γεγονός που αποτέλεσε τον πρωταρχικό μας στόχο και στο προεκλογικό μας πρόγραμμα.
Ευχαριστώ και πάλι την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας, Αλληλεγγύης και Εθελοντισμού κ. Άννα Ασλανίδου και όλους τους υπαλλήλους του Δήμου Νάουσας, που εργάστηκαν για να καταφέρουμε αυτό το αποτέλεσμα.
Ευχαριστώ, επίσης, τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολο Τζιτζικώστα και τον Αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ. Κώστα Καλαϊτζίδη, με τους οποίους έχουμε πάντα μια αγαστή συνεργασία. Το έργο συνεχίζεται και μας κάνει περήφανους.».


