ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Friday | 12 Ιουνίου 2026
Κοινωνία Νότιος Τομέας Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε πλήρη λειτουργία, επιτέλους, οι ανελκυστήρες της Πεζογέφυρας Αλίμου στη Λεωφόρο Ποσειδώνος

Μετά από την ολοκλήρωση των εργασιών αντικατάστασης και αποκατάστασης των σοβαρών προβλημάτων, που παρουσίαζαν επί σειρά ετών οι ανελκυστήρες της πεζογέφυρας Αλίμου, στη Λεωφόρο Ποσειδώνος, πλέον τέθηκαν σε πλήρη λειτουργία.
Βιβλίο Κεντρική Μακεδονία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Βιβλιοπαρουσίαση «Καθαρμού» στο Συνεδριακό Κέντρο Κιλκίς

Σε μια ανατροφοδοτική εμπειρία σκέψης, με παρακολούθημα τη μεταμόρφωση απλών ανθρώπινων ιστοριών σε άρτια λογοτεχνικά έργα, εξελίχθηκε η βιβλιοπαρουσίαση του νέου μυθιστορήματος του κ. Σπύρου Πετρουλάκη, με τίτλο: «Καθαρμός».
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κεντρικός Τομέας Κοινωνία Παιδεία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συνάντηση εργασίας του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης με την υπουργό Παιδείας κ. Σοφία Ζαχαράκη για τις σχολικές υποδομές και την προσβασιμότητα

Σε εξαιρετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε στο γραφείο Δημάρχου η νέα συνάντηση εργασίας μεταξύ του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης κ. Γιάννη Ζαμπούκη και της υπουργού Παιδείας κ. Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία επιβεβαίωσε την πολυετή και στενή συνεργασία των δύο πλευρών, αποτελώντας εγγύηση για την επίτευξη σημαντικών στόχων προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.

Άγνωστοι διέρρηξαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δύμου Σερρών και προκάλεσαν φθορές

Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δήμου Σερρών διέρρηξαν άγνωστοι και, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, οι δράστες έσπασαν το παράθυρο στο πίσω μέρος του κτηρίου και επιχείρησαν να εισέλθουν στον χώρο του Μουσείου, χωρίς, ωστόσο, να τα καταφέρουν. Στη συνέχεια, προχώρησαν στην παραβίαση της κεντρικής εισόδου, σπάζοντας την κλειδαριά και με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν και μπήκαν.

Εγκαινιάστηκε η εικαστική έκθεση: «Αποχρώσεις Δημιουργίας», του Εικαστικού Εργαστηρίου «ΑΡΤΙΟ», του Δήμου Σερρών

Μέσα σε μία δημιουργική ατμόσφαιρα και με την παρουσία Σερραίων κάθε ηλικίας πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της εικαστικής έκθεσης με τίτλο: «Αποχρώσεις Δημιουργίας», που διοργανώνει το Εικαστικό Εργαστήριο «ΑΡΤΙΟ», του Δήμου Σερρών, στον εκθεσιακό χώρο του Κέντρου Τέχνης και Πολιτισμού (πρώην ΚΕΔΗΣ).

Στρατηγικές επαφές και δράσεις για την τουριστική προβολή του Δήμου Σουφλίου

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης εξετάστηκαν οι δυνατότητες περαιτέρω προβολής του Δήμου, καθώς και πρωτοβουλίες για την αξιοποίηση της μοναδικής πολιτιστικής, φυσικής και παραγωγικής του ταυτότητας.Παράλληλα, ο Δήμαρχος υποδέχθηκε στο γραφείο του τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Διαπεριφερειακών Συνεργασιών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,...
Δυτική Μακεδονία Ελληνική Οικονομία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε ετοιμότητα ο Δήμος Γρεβενών για την αξιοποίηση του νέου LEADER

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δυνατότητες χρηματοδότησης, που παρέχει το νέο πρόγραμμα, οι επιλέξιμες δράσεις, τα κριτήρια αξιολόγησης, καθώς και οι προϋποθέσεις, που απαιτούνται για την επιτυχή υποβολή προτάσεων από τους φορείς της αυτοδιοίκησης και όχι μόνο.Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο της ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε., με επικεφαλής τη συντονίστρια του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER και υπεύθυνη του Τμήματος Ανάπτυξης Υπαίθρου, κ. Ζωή Γκερεχτέ.Η συγκεκριμένη πρόσκληση αφορά έργα συνολικού προϋπολογισμού 1.639.430 ευρώ για την ευρύτερη περιοχή, ενώ η χρηματοδότηση για παρεμβάσεις υποδομών μπορεί να φτάσει έως και το...
Βόρειος Τομέας Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εγκαινιάστηκε το ανακαινισμένο Δημοτικό Πάρκο «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ» στον Δήμο Κηφισιάς

Μέσα σε κλίμα συγκίνησης «άνοιξε τις πύλες» του την Τρίτη 2 Ιουνίου 2026 το ανακαινισμένο Δημοτικό Πάρκο «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ», στον Δήμο Κηφισιάς, ως φόρος τιμής στο έργο και Sτην προσφορά της μεγάλης Ελληνίδας ευεργέτιδας Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη.

Τα εγκαίνια τελέστηκαν από την Πρόεδρο του Σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο», κ. Χριστιάννα Β. Βαρδινογιάννη, και τον Δήμαρχο Κηφισιάς, κ. Βασίλη Ξυπολυτά, παρουσία του υπουργού Υγείας, κ. Σπυρίδωνα-Άδωνη Γεωργιάδη, ενώ τελέστηκε Αγιασμός από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Κηφισίας, Αμαρουσίου, Ωρωπού και Μαραθώνος κ.κ. Κύριλλο.

«Το πάρκο αυτό είναι μια μικρή όαση, ένα καταφύγιο γαλήνης και ηρεμίας, ένας χώρος όπου κρατάμε ζωντανή τη μνήμη και το όραμα της μητέρας μου για έναν καλύτερο κόσμο. Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι ο χώρος αυτός να χαρίζει ελπίδα, φως και παρηγοριά σε όλους όσοι το έχουν ανάγκη. Όπως ακριβώς έκανε πάντοτε η μητέρα μου, η οποία σε ολόκληρη τη ζωή της υπήρξε σύμβολο προσφοράς, αλληλεγγύης και αγάπης.», είπε συγκινημένη η κ. Χριστιάννα Β. Βαρδινογιάννη.

Για τη σημασία του έργου και την παρακαταθήκη της Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη μίλησε και ο Δήμαρχος Κηφισιάς, κ. Βασίλης Ξυπολυτάς, λέγοντας πως: «Η Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη δεν πίστευε μόνο στη δύναμη της προσφοράς. Πίστευε στη δύναμη της αγάπης, της ελπίδας και της αφοσίωσης στον άνθρωπο. Άφησε πίσω της ένα έργο, που ξεπερνά θεσμούς, οργανισμούς και κτήρια. Ένα έργο, που αγγίζει τον ελληνισμό, αλλά και την οικουμενικότητα. Μια παρακαταθήκη ανθρωπιάς, αξιοπρέπειας, αλλά και ανιδιοτέλειας.».
Ιδιαίτερη μνεία, μεταξύ άλλων, έκανε ο κ. Ξυπολυτάς στην εξαιρετική συνεργασία της Δημοτικής Αρχής με το Ίδρυμα «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη», που είχε ως αποτέλεσμα τη μεταμόρφωση του πάρκου, λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «Με νέα φυτοτεχνική διαμόρφωση, σύγχρονο φωτισμό, νέο αστικό εξοπλισμό και επέκταση έως την οδό Αθηνάς, το πάρκο αυτό απέκτησε μια νέα ταυτότητα, αντάξια της Ιστορίας και της σημασίας του για την πόλη μας.», ενώ ολοκληρώνοντας εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς την οικογένεια Βαρδινογιάννη, το Ίδρυμα «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη» και τη «Motor Oil» για αυτό το «πολύτιμο δώρο προς την πόλη, τους δημότες και τους επισκέπτες της.».

Από την πλευρά του, ο υπουργός Υγείας, κ. Σπυρίδων-Άδωνης Γεωργιάδης, μίλησε για τη σπουδαία προσφορά της Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη στην πατρίδα, και ιδιαίτερα στον χώρο της υγείας, αναφέροντας πως: «Η Μαριάννα έγινε μητέρα όλων των Ελλήνων, έγινε μητέρα όλων αυτών των παιδιών, που σώθηκαν στην ΕΛΠΙΔΑ, που βρήκαν ελπίδα στην ΕΛΠΙΔΑ. Το Εθνικό Σύστημα Υγείας της χρωστάει και θα της χρωστάει για πάντα. Άλλαξε την αντίληψη, που είχαμε για την περίθαλψη των παιδιών στη χώρα μας, την έκανε πολύ καλύτερη. Γιατί είχε στοργή η Μαριάννα σε οτιδήποτε και αν έκανε. Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, όπως εκείνη, που είναι αναντικατάστατοι.».
Επίσης, η Πρόεδρος του Ιδρύματος «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη», κ. Νούλη Μανώλη, κλείνοντας ευχήθηκε ο χώρος αυτός να αξιοποιηθεί από τους δημότες της Κηφισιάς, προσφέροντας χαρά και ηρεμία, λέγοντας πως: «Ο χώρος, αυτό που από σήμερα ανήκει σε όλους, και ελπίζουμε να γίνει σημείο χαράς, ανάπαυλας, έμπνευσης και θετικής ενέργειας για κάθε οικογένεια, για κάθε παιδί, για κάθε συμπολίτη μας, που περνά από την είσοδο της Κηφισιάς.».
Ακόμη, στη σεμνή τελετή συμμετείχε και η Χορωδία του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κηφισιάς, που με τις φωνές και τη μουσική τους συγκίνησαν τους παρευρισκόμενους.

Επιπλέον, σημειώνουμε πως η διαμόρφωση και ο εξωραϊσμός του πάρκου πραγματοποιήθηκαν με δωρεά του Ιδρύματος «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη», μέσα από μια διαδικασία γόνιμης συνεργασίας με τον Δήμο Κηφισιάς, ως φόρος τιμής στη μνήμη της αείμνηστης Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη και στο σημαντικό της ανθρωπιστικό έργο μέσα από τον Σύλλογο Φίλων Παιδιών με καρκίνο ΕΛΠΙΔΑ.