Εγκαινιάστηκε με επιτυχία και πλήθος κόσμου η «1η Αμφιλοχιώτικη Εικαστική Έκθεση-Αιτωλoακαρνάνες Καλλιτέχνες», στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμφιλοχίας
Με μεγάλη επιτυχία ο Δήμος Αμφιλοχίας εγκαινίασε την «1η Αμφιλοχιώτικη Εικαστική Έκθεση-Αιτωλoακαρνάνες Καλλιτέχνες», που διοργανώνει σε συνεργασία με το Πολιτιστικό Κέντρο Αμφιλοχίας στο 1ο Δημοτικό Σχολείο, στην Αμφιλοχία, στο πλαίσιο των Πανακαρνανείων 2025.
Πρόκειται για μία έκθεση, που φιλοξενεί έργα από 55 Αιτωλοακαρνάνες καλλιτέχνες (πίνακες ζωγραφικής και γλυπτά), με την καλλιτεχνική επιμέλεια του Αμφιλοχιώτη καλλιτέχνη κ. Νώντα Σαρλή, και στόχο έχει να αποτελέσει θεσμό για την περιοχή και στο μέλλον να φιλοξενήσει έργα καλλιτεχνών από περιοχές ανά την Ελλάδα.
Την έκθεση εγκαινίασε στο κατάμεστο προαύλιο του Σχολείου ο Δήμαρχος Αμφιλοχίας, κ. Σάκης Τορουνίδης, αναφέροντας στον χαιρετισμό του πως αποτελεί μια πρωτοβουλία, που αναδεικνύει την τοπική καλλιτεχνική παραγωγή και συμβάλλει στον σχεδιασμό για την ενδυνάμωση της πολιτιστικής ταυτότητας του Δήμου και την εδραίωση του πολιτισμού, ως αναπόσπαστου μέρους της κοινωνικής και πνευματικής ζωής του τόπου.



Στη συνέχεια, χαιρετισμό απηύθυναν ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Κέντρου κ. Τηλέμαχος Καραϊσκάκης και ο Επιμελητής κ. Νώντας Σαρλής, και ακολούθησαν βραβεύσεις των τιμώμενων καλλιτεχνών κ.κ. Μαρίας Σταμάτη, Γεώργιου Σταθόπουλου και Άγγελου Παναγιωτίδη, και ακόμη απονεμήθηκαν αναμνηστικά πρωτότυπα γλυπτά έργα ελιάς, από μπρούτζο και χαλκό, προσφορά του καλλιτέχνη κ. Άγγελου Παναγιωτίδη.

Στα εγκαίνια παραβρέθηκαν δεκάδες επισκέπτες, που περιηγήθηκαν στις τέσσερις αίθουσες, που φιλοξενούσαν τα εκθέματα 55 Αιτωλοακαρνάνων Εικαστικών, θαύμασαν τα Έργα Τέχνης και εντυπωσιάστηκαν τόσο από το πλήθος των εκθεμάτων, όσο και από τη θεματολογία και την τεχνοτροπία τους.



Την τελετή των εγκαινίων, όπου παρευρέθηκαν Αντιδήμαρχοι και αιρετοί της περιοχής, συντόνισε ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Αμφιλοχίας κ. Κώστας Γαλάνης.
Η τελετή ολοκληρώθηκε με προβολή αφιέρωμα στον λαϊκό καλλιτέχνη Θεόφιλο Χατζημιχαήλ.
Η έκθεση θα είναι ανοικτή για το κοινό έως και τις 20 Αυγούστου 2025, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμφιλοχίας, και συνοδεύεται από έντυπο ενημερωτικό υλικό για τους καλλιτέχνες, που συμμετέχουν, και τα έργα τους.
Ώρες λειτουργίας, καθημερινά, με ελεύθερη είσοδο: 10:00-13:00 π.μ. – 18:00-21:00 μ.μ..



