Δράση στον Άγιο Δημήτριο, με τίτλο: «Ενεργός και Υγιής Γήρανση-Τα οφέλη της μετακίνησης στην πόλη με τα πόδια»
Το Πάρκο Ελευθερίου Βενιζέλου, στον Ασύρματο, του Δήμου Αγίου Δημητρίου, αποτέλεσε τον σταθμό δράσης, που εντάσσεται στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας. Μέλη των Κ.Α.Π.Η. έλαβαν μέρος σε έναν διαδραστικό περίπατο, ασκήθηκαν και ενημερώθηκαν για τα οφέλη τόσο της άσκησης για την υγεία, όσο και για τη μετακίνηση στην πόλη.
Στη δράση παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου, κ. Στέλιος Μαμαλάκης, καθώς και ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας, κ. Αθανάσιος Μπαμπάνας, οι οποίοι αναφέρθηκαν στη σημασία της άσκησης και της κίνησης για μια ποιοτική ζωή.
Επίσης, ο κ. Μαμαλάκης επισήμανε μεταξύ άλλων πως: «Η άσκηση είναι ένα δώρο, που μπορούμε να προσφέρουμε στον εαυτό μας σε κάθε ηλικία. Με την πρωτοβουλία αυτή θέλουμε να ενθαρρύνουμε τους συμπολίτες μας να υιοθετήσουν έναν πιο ενεργό τρόπο ζωής και να απολαύσουν τα οφέλη της άσκησης για την υγεία τους. Στόχος μας είναι η προαγωγή της υγείας και της ευζωίας των πολιτών σε όλες τις ηλικίες.».



Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκαν μαθήματα γυμναστικής, ενώ οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα οφέλη της άσκησης για την καρδιαγγειακή υγεία, την ενίσχυση του μυϊκού συστήματος, τη βελτίωση της διάθεσης και την πρόληψη ασθενειών.
Ακόμη, ο κ. Μπαμπάνας ενημέρωσε τον κ. Μαμαλάκη για το μεγάλο ενδιαφέρον, που εκδηλώνουν τα μέλη των Κ.Α.Π.Η. για δράσεις, που σχετίζονται με την ενεργό και υγιή γήρανση. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη σχετική δράση, καθώς και για την υλοποίηση του εβδομαδιαίου προγράμματος άσκησης και φυσικής βελτίωσης, που πραγματοποιείται από τον Φυσικοθεραπευτή με τη συμβολή και του Αντιδημάρχου. Οι συμμετέχοντες δεν παρέλειψαν να αναφερθούν και στην αναγκαιότητα ενίσχυσης και βελτίωσης του οδικού δικτύου, τόσο για πεζούς όσο και για οχήματα.
Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου, κ. Στέλιος Μαμαλάκης, επισήμανε πως πράγματι το οδικό δίκτυο έχει ανάγκη από συντήρηση και βελτίωση, και ακόμη πρόσθεσε πως: «Η πόλη έχει ανάγκη από μια νέα συγκοινωνιακή μελέτη, καθώς η τελευταία που πραγματοποιήθηκε ήταν το 2006.».
