ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Sunday | 7 Ιουνίου 2026
Αττική Κεντρικός Τομέας Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συμμετοχή του Σ.Π.Α.Υ. στις αυτοψίες του υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας στον Υμηττό

Την περιοχή της Αιξωνής, στις παρυφές του Υμηττού, στα σύνορα του Δήμου Βούλας – Βάρης - Βουλιαγμένης με τον Δήμο Γλυφάδας, επισκέφθηκε το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026 ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ευάγγελος Τουρνάς, με τη συμμετοχή του Προέδρου του Σ.Π.Α.Υ. και Δημάρχου Παιανίας, κ. Ισίδωρου Μάδη, του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, κ. Νίκου Παπαευσταθίου, του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Στάθη Σταθόπουλου, του Διοικητή της ΔΙ.Κ.Α.Φ.Κ.Α. Υποστρατήγου, κ. Νίκου Γκρέτσα, του Δημάρχου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, κ. Γρηγόρη Κωνσταντέλλου, του Δημάρχου Γλυφάδας κ. Γιώργου Παπανικολάου, του Περιφερειακού Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Αττικής Αρχιπύραρχου κ. Βασίλη Ζαφείρη, του Δασάρχη Πεντέλης κ. Θεόδωρου Κολοβού, εκπροσώπου του Α.Δ.Μ.Η.Ε., καθώς και του Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εθελοντικών Οργανώσεων Δασοπροστασίας Πυρόσβεσης, κ. Σταύρου Σαλαγιάννη.
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Επιθεώρηση στις εγκαταστάσεις φυσικού αερίου στη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών

Ολοκληρώθηκε η επιθεώρηση, που συντόνισε η Π.Ε. Αχαΐας, στις εγκαταστάσεις υγροποιημένου φυσικού αερίου στη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών, βάσει του φακέλου κοινοποίησης Seveso II. Στην επιθεώρηση συμμετείχαν: η Πυροσβεστική Υπηρεσία της ΒΙ.ΠΕ., στελέχη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος από τη Διεύθυνση Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος, του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας Π.Ε. Αχαΐας, της Επιθεώρησης Εργασίας και της Ε.Τ.Β.Α. ΒΙ.ΠΕ..
Βόρειος Τομέας Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

4 νέες αναμονές πυρόσβεσης στα Άνω Βριλήσσια

Ο Δήμος Βριλησσίων, συνεχίζοντας σταθερά την προσπάθεια ενίσχυσης της πυρασφάλειας της πόλης, εγκατέστησε τέσσερις νέες αναμονές πυρόσβεσης (πυροσβεστικούς κρουνούς) σε καίρια σημεία κοντά σε δασικές εκτάσεις στα Άνω Βριλήσσια.

Δράση συνεργασίας του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης και του Κ.Α.Π.Η. Νεάπολης του Δήμου Αγίου Νικολάου για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας του Δήμου Αγίου Νικολάου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, πραγματοποίησε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 μια ξεχωριστή δράση συνεργασίας μεταξύ του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης και του Κ.Α.Π.Η. Νεάπολης, μετά από πρόταση της κ. Κρυσταλλίας Πλουσάκη, Προϊσταμένης του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης.

Ο Δήμος Ρεθύμνης και το Τμήμα Τουρισμού τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου

Με ποικίλες διαστάσεις, σημαντικά μηνύματα, ασφάλεια και επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 η ποδηλατική δράση, που διοργάνωσε το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Ρεθύμνης, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ποδηλάτου, με στόχο την ανάδειξη του Ρεθύμνου ως προορισμού ποδηλατικού και βιώσιμου τουρισμού.

Νέος εξοπλισμός για την ενίσχυση της Ογκολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Λαμίας

Φυσικό αντικείμενο της πράξης είναι η προμήθεια και εγκατάσταση σύγχρονου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για την ενίσχυση και την καλύτερη λειτουργία της νέας Ογκολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Λαμίας, η οποία κατασκευάστηκε με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.Ειδικότερα, προβλέπεται η προμήθεια: Γ΄ Κάμερας / SPECT-CT...
Δυτική Μακεδονία Ελληνική Οικονομία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε ετοιμότητα ο Δήμος Γρεβενών για την αξιοποίηση του νέου LEADER

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δυνατότητες χρηματοδότησης, που παρέχει το νέο πρόγραμμα, οι επιλέξιμες δράσεις, τα κριτήρια αξιολόγησης, καθώς και οι προϋποθέσεις, που απαιτούνται για την επιτυχή υποβολή προτάσεων από τους φορείς της αυτοδιοίκησης και όχι μόνο.Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο της ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε., με επικεφαλής τη συντονίστρια του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER και υπεύθυνη του Τμήματος Ανάπτυξης Υπαίθρου, κ. Ζωή Γκερεχτέ.Η συγκεκριμένη πρόσκληση αφορά έργα συνολικού προϋπολογισμού 1.639.430 ευρώ για την ευρύτερη περιοχή, ενώ η χρηματοδότηση για παρεμβάσεις υποδομών μπορεί να φτάσει έως και το...
Uncategorized

Δήμος Καισαριανής: Συνεχίζεται η αναβάθμιση του στόλου καθαριότητας

Στο πλαίσιο της ριζικής αναβάθμισης του στόλου των οχημάτων καθαριότητας του Δήμου Καισαριανής παραλήφθηκε χθες, Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023, νέα νταλίκα μεταφοράς απορριμμάτων.

Η νέα νταλίκα προστίθεται στον στόλο των άλλων δύο, τις οποίες η Δημοτική Αρχή επισκεύασε αμέσως μετά από την ανάληψη των καθηκόντων της, τον Σεπτέμβριο του 2019.
Σύμφωνα με τους αρμόδιους του Δήμου Καισαριανής, η δυναμική ενός τέτοιου στόλου εξασφαλίζει εξοικονόμηση πόρων για τον Δήμο, σε ότι αφορά στο κόστος μεταφοράς, κι αυτό χάρη στη μεγάλη χωρητικότητά του.

Συνολικά, σε τρία μόλις χρόνια, χάρη στις μεθοδικές ενέργειες του Αντιδημάρχου Αθλητισμού, Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής, κ. Γιάννη Τσιροζίδη, η Δημοτική Αρχή, με Δήμαρχο τον κ. Χρήστο Βοσκόπουλο, εξασφάλισε χρηματοδοτήσεις ύψους 1.678.000 ευρώ, εκ των οποίων 523.000 ευρώ αφορούν στην αγορά και επισκευή απορριμματοφόρων.
Ο Δήμος Καισαριανής έχει μέχρι τώρα προμηθευτεί 2 νέα κλασικά απορριμματοφόρα και ένα καφέ απορριμματοφόρο για την περισυλλογή βιοαποβλήτων. Στο ίδιο διάστημα, η αρμόδια Αντιδημαρχία και Υπηρεσία επισκεύασε το εκτός λειτουργίας απορριμματοφόρο ανακύκλωσης και ενεργοποίησε για πρώτη φορά πιλοτικό πρόγραμμα αποκομιδής βιοαποβλήτων, το οποίο επεκτείνεται με χρηματοδότηση ύψους 1.006.012 ευρώ από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α.) του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων.
Μάλιστα, μαζί με τη νταλίκα απορριμματοφόρο, που έγινε στον χώρο των συνεργείων του Δήμου, ο Δήμαρχος Καισαριανής κ. Χρήστος Βοσκόπουλος και ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής κ. Γιάννης Τσιροζίδης παρέλαβαν, επίσης, ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκινητάκι, το οποίο θα εξυπηρετήσει ανάγκες μεταφοράς του προσωπικού της Υπηρεσίας Περιβάλλοντος αλλά και της Τεχνικής, εντός του Πάρκου του Σκοπευτηρίου, για την εκτέλεση εργασιών καθαρισμού και επισκευών.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως η αγορά του ηλεκτροκίνητου βοηθητικού οχήματος εντάσσεται στο συνολικό πρόγραμμα αναβάθμισης και προστασίας του πάρκου και του Μνημείου των Εκτελεσθέντων, το οποίο περιλαμβάνει:
-Τον καθαρισμό του Μνημείου και του περιβάλλοντα χώρου από «Graffiti» και «tagging» και κατόπιν την επικάλυψη των σημείων με «Graffiti Guard» υλικό.
-Την προμήθεια του Ηλεκτρικού οχήματος.
-Την προμήθεια συστήματος ασφαλείας και επίβλεψης του Μνημείου (κάμερες ασφαλείας κ.λπ.).
-Την προμήθεια ηχητικού εξοπλισμού (για τις εκδηλώσεις του Δήμου, που αφορούν στο Μνημείο, όπως αυτές τις Πρωτομαγιάς).