Χρηματοδότηση 2.200.000 ευρώ από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας για την ανάπλαση του Εμπορικού Κέντρου Αμφίκλειας
Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνης Σπανός, υπέγραψε την απόφαση ένταξης του έργου: «Πολεοδομική Αναβάθμιση και Ανάπλαση Εμπορικού Κέντρου Αμφίκλειας», στο: «Π.Π.Α. Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας 2021-2025», και συγκεκριμένα στον Άξονα Προτεραιότητας: «Πράσινες πόλεις (αστικές αναπλάσεις, εκσυγχρονισμός στόλου αστικών μεταφορών κ.λπ.)».
Η πράξη χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης και η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε 2.200.000 ευρώ και καλύπτει πλήρως τον αρχικό προϋπολογισμό του έργου.
Φυσικό αντικείμενο του έργου είναι η πολεοδομική αναβάθμιση και αστική ανάπλαση του Εμπορικού Κέντρου της Αμφίκλειας. Συγκεκριμένα, πρόκειται να εκτελεστεί σε τμήμα της οδό Εθνικής Αντιστάσεως, από το ύψος της οδού Αθηνών έως την οδό Πλάτωνος, στο ανατολικό και δυτικό τμήμα της πλατείας του Πνευματικού Κέντρου και στον ελεύθερο χώρο, που εφάπτεται στη βόρεια πλευρά του Πνευματικού Κέντρου.
Επίσης, περιλαμβάνει το τμήμα του παράλληλου δρόμου, νότια της οδού Ευταξία, μεταξύ του ξενοδοχείου «Λεωνίδας» και του φαρμακείου «Ξηρομερίτη», από την οδό Εθνικής Αντιστάσεως μέχρι το σημείο συνάντησης των οδών Κρυστάλλη και Σταυραετού.
Με την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου επιδιώκεται η δημιουργία ενός Εμπορικού Κέντρου, που δεν θα εξυπηρετεί μόνο τις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής, αλλά θα μπορεί να ανταποκριθεί επαρκώς στον αναδυόμενο ρόλο της Αμφίκλειας ως τουριστικού προορισμού.
Ακόμη, προβλέπεται η σύνταξη κυκλοφοριακής μελέτης για την επίλυση του κυκλοφοριακού και την ανεμπόδιστη κίνηση των πεζών σε όλο το μήκος της Εθνικής Αντιστάσεως, με ειδική μέριμνα για την προσβασιμότητα ΑμεΑ.
Επιπλέον, μετά από την υπογραφή της απόφασης ένταξης του έργου ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνης Σπανός, δήλωσε σχετικά πως: «Αλλάζουμε το κέντρο της Αμφίκλειας με το ώριμο μελετητικά έργο του Δήμου Αμφίκλειας-Ελάτειας και με χρηματοδότηση ύψους 2.200.000 ευρώ από το Π.Π.Α. Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας 2021-2025. Δίνουμε πλέον τη σκυτάλη στον Δήμο για την υλοποίηση ενός κομβικού έργου, που αποσκοπεί στην ανάδειξη του Εμπορικού Κέντρου για κατοίκους και επισκέπτες, αλλά και στην αξιοποίηση της κεντρικής πλατείας για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων.».

