ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Σάββατο | 15 Μαρτίου 2025
Βόρειος Τομέας Κοινωνία

Τι «τρέχει» με την εσωτερική «αντιπολίτευση» του Ιωνικού Συνδέσμου στη Νέα Ιωνία Αττικής και πόσα χρήματα κοστίζει στον σύλλογο;

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, για πολλοστή φορά, δυστυχώς, γίναμε μάρτυρες ενός πολέμου ανακοινώσεων ανάμεσα στα εκλεγμένα μέλη του Δ.Σ. του Ιωνικού Συνδέσμου με την «Αγωνιστική Πολιτιστική Παρέμβαση» και στα εκλεγμένα μέλη του Δ.Σ. με τον «Πανιωνικό Συνδυασμό – Ειρήνη-Τέχνη-Δικαιώματα», που έχουν και την ευθύνη της Διοίκησης του συλλόγου. Πιστεύοντας ακράδαντα πως η αγαστή συνεργασία όλων των μελών του Δ.Σ. του Ιωνικού Συνδέσμου θα μπορούσε να συμβάλλει σημαντικά στην περαιτέρω πολιτιστική άνθηση του συλλόγου αποφύγαμε τη δημοσιοποίηση αντίστοιχων ανακοινώσεων Όμως, τη φορά αυτή, θεωρώντας πως το περιεχόμενο της συγκεκριμένης ανακοίνωσης, που μας εστάλη από τον «Πανιωνικό Συνδυασμό», αποκαλύπτει πράγματα, καταστάσεις και νοοτροπίες, που πρέπει να γνωρίζουνε όλες και όλοι, τη δημοσιοποιούμε, και καθένας/μιά να βγάλει τα δικά του/της ασφαλή συμπεράσματα.
Κοινωνία Πειραιάς Ποδόσφαιρο Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ο Δήμος Πειραιά τίμησε τη μνήμη των 21 θυμάτων της Θύρας 7

Σε έντονα συγκινησιακά φορτισμένο κλίμα τελέστηκε το ετήσιο μνημόσυνο στο γήπεδο «Γεώργιος Καραϊσκάκης», για τη μνήμη των 21 θυμάτων της Θύρας 7, τα οποία βρήκαν τραγικό θάνατο, στις 8 Φεβρουαρίου 1981, μετά από τη λήξη του αγώνα ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-Α.Ε.Κ., στη μεγαλύτερη τραγωδία στην ιστορία του Ελληνικού αθλητισμού.
Κοινωνία Μουσική Πειραιάς Τοπική Αυτοδιοίκηση

Η κ. Λίνα Νικολακοπούλου «μάγεψε» το κοινό του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά στη συναυλία αγάπης για τη στήριξη του «ΑγκαλιάΖΩ»

Μια βραδιά γεμάτη τραγούδια, που συντροφεύουν όλες τις όμορφες στιγμές μας, είχε την ευκαιρία να απολαύσει το κοινό, που βρέθηκε στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, για να παρακολουθήσει τη συναυλία αγάπης, με προσκεκλημένη την κ. Λίνα Νικολακοπούλου.

Σημαντική η εκδήλωση του Ιωνικού Συνδέσμου, με τίτλο: «Η Μικρασιάτισσα Γυναίκα στην Προσφυγιά»

Το βράδυ της Τετάρτης 12 Μαρτίου 2025 ο Ιωνικός Σύνδεσμος, τιμώντας την Ημέρα της Γυναίκας, πραγματοποίησε μια σημαντική εκδήλωση, με τίτλο: «Η Μικρασιάτισσα Γυναίκα στην Προσφυγιά», η οποία ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο με ένα εξαιρετικό καλλιτεχνικό πρόγραμμα, το οποίο απόλαυσαν οι δεκάδες παρευρισκόμενοι.

Πόλος έλξης η εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας του πολυνίκη Γυμναστικού Ομίλου «Εν κινήσει» Νέας Ιωνίας Αττικής

Στην κατάμεστη από μέλη και φίλους του αίθουσα δεξιώσεων του παραδοσιακού κρητικού κέντρου «Χοχλιός», στο Νέο Ηράκλειο Αττικής, ο πολυνίκης Γυμναστικός Όμιλος «Εν κινήσει» Νέας Ιωνίας Αττικής πραγματοποίησε το μεσημέρι της Κυριακής 9 Μαρτίου 2025 τον ετήσιο χορό του, έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του και βράβευσε αθλήτριές του, οι οποίες διακρίθηκαν την περσινή χρονιά τόσο σε αγώνες Ρυθμικής Γυμναστικής και Γυμναστικής για Όλους, όσο και του Αθλητικού Ομαδικού Χορού Cheerleading.

Υπογράφηκε σύμβαση για τη βιοκλιματική ανάπλαση κοινόχρηστων χώρων στη Δ.Ε. Δροσιάς του Δήμου Διονύσου

Η ανάπλαση περιλαμβάνει την αναμόρφωση τριών κεντρικών πλατειών της Δροσιάς, καθώς και την ανακατασκευή μεγάλου μέρους των πεζοδρομίων και των οδοστρωμάτων του οδικού δικτύου. Οι εν λόγω παρεμβάσεις θα πραγματοποιηθούν με τη χρήση σύγχρονων βιοκλιματικών λύσεων, φιλικών προς το περιβάλλον, που συμβάλλουν στη μείωση...
Ήπειρος Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συνάντηση του Δήμαρχου Πάργας με τους Δημάρχους Αγίων Σαράντα και Φοινίκης στη γειτονική Αλβανία

Σκοπός των παραπάνω συναντήσεων ήταν η ανάδειξη των κοινών στοιχείων, που έχουν οι παραπάνω Δήμοι σε θέματα πολιτιστικά, κοινωνικά και επιχειρηματικά, καθώς και η διαμόρφωση του πλαισίου, εντός του οποίου θα κινηθούν οι μελλοντικές τους δράσεις. Επίσης, δόθηκε έμφαση στην ανάγκη λειτουργείας του τελωνίου του Μαυροματίου για εικοσιτετράωρη λειτουργία, με σκοπό τη διευκόλυνση της αμφότερης συνοριακής διέλευσης, η οποία θα επιφέρει σημαντικά οικονομικά και άλλα οφέλη. Τέλος, με τον Δήμαρχο Αγίων Σαράντα έγινε ιδιαίτερη αναφορά στο θέμα του τουρισμού και συγκεκριμένα στα οφέλη, που θα αποκομίσουν μέσα από την κοινή...
Εικαστικά Νότιος Τομέας

Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής της κ. Αγγελικής Κώσταλου: «Το δάκρυ της μαστίχας» | Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας | Εγκαίνια: Τετάρτη 3/4, ώρα 7 μ.μ.

Η Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας «Σοφία Λασκαρίδου» (Λασκαρίδου 120 και Φιλαρέτου, Καλλιθέα) παρουσιάζει την Ατομική Έκθεση της Ζωγράφου κ. Αγγελικής Κώσταλου, με τίτλο: «Το δάκρυ της Μαστίχας», τα εγκαίνια της οποίας θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 3 Απριλίου 2024, ώρα 7 μ.μ., σε επιμέλεια του Ιστορικού και Κριτικού Τέχνης κ. Λεόντιου Πετμεζά, υπό την αιγίδα της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου, και θα διαρκέσει έως και τις 10 Απριλίου 2024.

Ο Ιστορικός και Κριτικός Τέχνης, κ. Λεόντιος Πετμεζάς, στο κείμενό του: «Το εικαστικό δάκρυ της μαστίχας στην Τέχνη της Αγγελικής Κώσταλου», σημειώνει πως: «Οι μορφολογικές διεργασίες της μαστίχας στην Τέχνη της Αγγελικής Κώσταλου συγκροτούν τοπία απεικόνισης και μελέτης, με εμφανή στοιχεία απόδοσης από την ιστορία του εξαιρετικού, ευλογημένου, ωφέλιμου και καρποφόρου φυτού. Παρακολουθούμε, μαθαίνουμε και βλέπουμε, μέσα από την εικαστική γλώσσα που χρησιμοποιεί, για μια παραγωγή που είναι συνδεδεμένη με την πραγματικότητα της ελληνικής φύσης.
Η καλλιτέχνιδα δημιουργεί πολύχρωμες ιστορίες, που προβάλλουν ταξίδια με ιδιάζουσα σημασία. Αναμφίβολα, το μέγεθος και η σκίαση των σημείων, που απορρέουν από τη ζωγραφική της, δίνουν πνοή στον χρόνο της διευθέτησης με συμβολικό και μνημειακό πρόσημο. Εντυπώνουν μέσα από το φίλτρο των αντιστοιχιών μια φιλοσοφία ζωής και εισάγουν τον θεατή σ’ ένα ιδιότυπο σύμπαν με καινοτομία το φάσμα των κυμάνσεων, των συνδέσεων, των χαράξεων, των σχημάτων, των προσδιορισμών και των προσανατολισμών. H επιτομή της αναζήτησης κυριαρχεί διαφωτιστικά στα επιτεύγματα της έκθεσης. Παραπέμπουν ως συνολικό εγχείρημα σε δείγματα χειρονομιών, που αναπτύσσονται εμβληματικά σε περίγυρους ισορροπίας, με γνώμονα την απόλυτη κλίμακα. Η γενική σύλληψη μέσα από τις φόρμες της ένταξης στη θεματολογία αποτελεί την επιστέγαση μιας πληρότητας, που διαθέτει έναν συγκερασμό έντασης με νηφαλιότητα εμπεριστατωμένης αρχιτεκτονικής οργάνωσης. Με σπάνια διαίσθηση, τονίζεται η ιστορικότητα της σκέψης και η αποφασιστικότητα που διακρίνει τις εποχές.
Στο αφιέρωμα, η διάταξη των εικόνων εναρμονίζεται με την εκφραστικότητα, που επιδρά με τεχνική ιδιαιτερότητα. Τα υλικά υιοθετούν τις ματιές, τις απόψεις και τις μανιέρες μιας ενιαίας επιφάνειας. Επιδιώκοντας την εντρύφηση στην καταγραφή πέρα από τα όρια της διάστασης, με κλασικό τρόπο η καλλιτέχνιδα επεξεργάζεται επεμβάσεις, που αντιμάχονται με συμφύσεις και αναδεικνύουν τις εκφάνσεις, που βασίζονται στις δυνατότητες της επιμελημένης, μικτής, ακέραιας και αμιγούς πινελιάς. Οι αποχρώσεις της εμπεριέχουν την αξία της εκλεπτυσμένης φωτεινότητας. Η εσωτερικότητά τους μετασχηματίζει με θερμότητα τους καταλύτες των δεδομένων. Αναδεικνύει έμπρακτα την ευρηματικότητα μέσα από την εφαρμογή της οριακής υπόστασης, που εκπέμπει η επινόηση των προπλασμών. Σε αυτό το κρεσέντο της πληθωρικής συμβίωσης και της διαβίωσης των αισθήσεων εγκλείονται τα στρώματα της ενημέρωσης και της επικοινωνίας, που επιτρέπουν την ανάδυση των γνώσεων και επιζητούν την πλήρη προσοχή στην αφομοίωσή τους. Τα θησαυρίσματα, είναι κομμάτια της οντολογικής ζωτικότητας, που με δεξιοτεχνία συστήνουν την έφεση της ιστορικότητας. Επισυνάπτουν και ενδυναμώνουν την ύπαρξη σε έναν θετικό διάλογο ανάμεσα στο πρώτιστα υπάρχον και σε εκείνο που μέσα από τη δεικτική επεξεργασία γίνεται σημαίνον. Προωθούν μια ταύτιση με την Ελλάδα, ενώ, παράλληλα, το ιδωμένο έχει την χάρη που προσδιορίζεται ως καταγραφή στη συνείδηση του οραματικού. Οι εκτοξεύσεις, με ακρίβεια στην αναπαράσταση, διατηρούν την υπερβατικότητα των καταθέσεων. Προέρχονται από στοχαστικές προσεγγίσεις, αντιστίξεις, σημειογραφίες και εικονίσεις, που ανακαλούν αναφορές με νοήματα και μηνύματα. Τονίζουν τις σχέσεις, που εμπεριέχονται σε αποκλίσεις και εγχειρήματα με γραμμή και περιεχόμενο. Ο πυρήνας της τεχνοτροπίας που επιδεικνύεται βρίσκεται σε τάση θέασης μεταξύ του ιστού, του χωρογραφικού ρυθμού και του τετμημένου χρόνου.
Με σφραγίδα δωρεάς, η Αγγελική Κώσταλου συνδέει τη συνοχή και τη σύνεση. Οι αφηγήσεις της, με απολήξεις και εξάρσεις, διευρύνουν τις εξιχνιάσεις και τις σημασιολογικές ερμηνείες. Εμπεριέχουν επηρεασμούς από προβληματισμούς.
Καθορίζουν τις συνεπαγόμενες εξαιρέσεις και τις βιωματικές αυξομειώσεις. Πολλαπλασιάζουν με ανακατατάξεις τη μετάλλαξη, που εγείρει και προκαλεί για ερωτήματα. Κινητοποιούν απαντήσεις με αυτόβουλη σαφή θέση. Οι ζητήσεις υποδεικνύουν τα συνθετικά πεδία των επιρροών. Η συνισταμένη τους προκαλεί τη δόμηση, που έχει μέγιστη επέκταση. Οι σεκάνς αποτελούν ντοκουμέντα του αισθαντικού κύκλου. Οι πτυχές και οι δίαυλοί τους, με αρχετυπική τελειοποίηση εκθέτουν μια πολιτιστική υφή με ευρύτερη πολιτισμική προσφορά. Προκαλούν τη συνάρτηση με τις επιταγές του περιβάλλοντος και του ορίζοντα. Με δόσεις και διαστάσεις απογειώνεται το σύνηθες, που ξεκινά από τις προσθετικές ρεαλιστικές διεξαγωγές και καταλήγει σε σειρές με δέσμες παρατήρησης και ωσμώσεων. Μεταλλάσσει τα περάσματα με τη λαμπρότητα της ζωογόνας πάγιας αλήθειας και με τα βήματα προς τη συγκινησιακή κορύφωση. Με ευαισθητοποίηση ενισχύονται οι κοιτίδες, που καθορίζουν το συνειδητό των κρημνίσεων και των στιγμάτων της ανάτασης, και το εγκλιματίζουν σε μια ατμόσφαιρα φιλτραρισμένη, με στιγμές κατανυκτικής ευλάβειας, που εμφυσούν το αδήριτο ρίγος.».

Λίγα λόγια για την Εικαστικό κ. Αγγελική Κώσταλου:
Η κ. Αγγελική Κώσταλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Εργάστηκε για ένα έτος σε εργαστήριο αγιογραφίας, ενώ από το 2006 έως το 2012 σπούδασε Ζωγραφική, στο εργαστήρι της κ. Κωνσταντίας Αδαμοπούλου. Παράλληλα με τη Ζωγραφική παρακολούθησε για τρία χρόνια μαθήματα γραμμικού σχεδίου. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στην Ιστορία της Τέχνης, ενώ το 2022 παρακολούθησε για 6 μήνες σεμινάριο στο Ε.Κ.Π.Α στην Ιστορία της Τέχνης και στα Εικαστικά. Συμμετέχει στο βιβλίο τέχνης: «Η Τέχνη, ο Εαυτός μου»-«The Art my Self», επιμέλειας του Εκπαιδευτικού κ. Δημήτρη Λαζάρου, που θα βρίσκεται σε βιβλιοθήκες του εξωτερικού, όπως του παλαιότερου ιδιωτικού Πανεπιστημίου της Αμερικής «ADELPHI UNIVERSITY» και την Gottesman Libraries του Teachers College του Columbia University. Έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το καλοκαίρι του 2022 συμμετείχε με 2 έργα της σε καλοκαιρινή προωθητική ενέργεια του οίκου «ΒΑΡΔΑΣ», με θέμα: «making summer memories». Έργο της φιλοτεχνείται σε εξώφυλλο βιβλίου, με τίτλο: «Το όνειρο της Ζέλμα», των εκδόσεων Gutenberg. Έχει παρουσιάσει την πρώτη της ατομική έκθεση: «Έκφραση Δημιουργίας», στη Gallery Δημιουργών, στην Κηφισιά. Έχει δώσει συνέντευξη στην εφημερίδα «Εθνικός Κήρυκας» (National Herald) της Αμερικής. Έργα της βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.
Ημέρες και Ώρες λειτουργίας, με ελεύθερη είσοδο:
Δευτέρα έως Παρασκευή: 10:00-14:00 & 18:00-21:00.