Απομακρύνονται οι λυόμενες κατασκευές από τις σχολικές μονάδες του Δήμου Ηλιούπολης
Η απομάκρυνση των λυόμενων κατασκευών («κοντέινερς») από τις σχολικές μονάδες της πόλης της Ηλιούπολης αποτελούσε χρόνιο αίτημα των εκπαιδευτικών και των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων, και σύσσωμης της τοπικής μας κοινωνίας, για πάνω από μια 15ετία, και ενώ αντιμετωπιζόταν μόνο με λόγια και υποσχέσεις στο παρελθόν, γίνεται πλέον πράξη μετά από πρωτοβουλία και ενέργειες της Δημοτικής Αρχής του κ. Γιώργου Χατζηδάκη.



Ο Δήμος Ηλιούπολης κίνησε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες και απομάκρυνε τα πρώτα «κοντέινερς» από το 4ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης και το 8ο και 17ο Δημοτικό Σχολείο.
Για το θέμα αυτό, ο Δήμαρχος Ηλιούπολης, κ. Γιώργος Χατζηδάκης, τόνισε μεταξύ άλλων πως: «Ως Δημοτική Αρχή πράξαμε το αυτονόητο. Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε θέσαμε ως στόχο τη συντομότερη δυνατή απομάκρυνση των «κοντέινερς». Έχουμε πλήρη συναίσθηση της αυξημένης ευθύνης μας, ιδιαίτερα στα θέματα που σχετίζονται με τα παιδιά, και το αποδεικνύουμε στην πράξη καθημερινά με μικρότερες και μεγαλύτερες παρεμβάσεις.».
Επίσης, με τον ίδιο προγραμματισμό, η Δημοτική Αρχή δεσμεύεται πως θα συνεχίσει και τα επόμενα χρόνια, προκειμένου να απομακρυνθούν απ’ όλα τα σχολικά συγκροτήματα της πόλης, και με την έγκριση των νέων μελετών από το Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» να υπάρξουν νέες, σύγχρονες και ασφαλείς σχολικές αίθουσες.
