Από το Γουβερνέτο Χανίων ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για την 82η Επέτειο από την Μάχη της Κρήτης
Τη Δευτέρα 22 Μαΐου 2023, από το μνημείο πεσόντων στη Μονή Γουβερνέτου, με μια λιτή επιμνημόσυνη τελετή, ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για την 82η Επέτειο από την Μάχη της Κρήτης.

Στο σημείο βρέθηκε ο Αντιδήμαρχος Χανίων, κ. Στέλιος Μιχαηλάκης, ενώ το παρών έδωσε και ο Αντιπεριφερειάρχης Χανίων κ. Νίκος Καλογερής, αλλά και εκπρόσωποι των ενόπλων δυνάμεων του τόπου.
Μάλιστα, ο κ. Μιχαηλάκης, κατά τον σύντομο χαιρετισμό του ανέφερε πως: «Οι άνθρωποι της Δυτικής Κρήτης ήταν αυτοί που πρώτοι δέχθηκαν να θυσιαστούν για να ανακόψουν την πορεία των κατακτητών, αλλά και την πορεία μιας εδραιωμένης και επικρατούσας, εκείνη την εποχή, αντίληψης,».
Επίσης, την εκδήλωση πλαισίωσε με ομιλία του για τα γεγονότα στην περιοχή του Ακρωτηρίου ο Πρόεδρος του Συλλόγου Διατήρησης Μνήμης της Μάχης της Κρήτης και της Αντίστασης, κ. Γιάννης Θυμιανός.

