ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Δευτέρα | 20 Ιανουαρίου 2025
Κοινωνία Κρήτη Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

«Ανοίξετε την πόρτα σας να πούμε καλησπέρα!» - Τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στη Λότζια Ηρακλείου Κρήτης

Τηρώντας το παραδοσιακό έθιμο της παραμονής των Χριστουγέννων, φορείς και συλλογικότητες γέμισαν με χαρμόσυνες μελωδίες τη Λότζια, του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης, το πρωινό της 24ης Δεκεμβρίου 2024.
Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ο μοναδικός Δήμος που αφιέρωσε το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου στα παιδιά με αναπηρίες είναι ο Δήμος Λαμιέων

Ο Δήμος Λαμιέων γιόρτασε φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρίες με έναν ξεχωριστό τρόπο. Αφιέρωσε το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στα παιδιά. Παιδιά με αναπηρία, με το ζωηρό τους χαμόγελο, ανέβηκαν στη σκηνή και με τον Δήμαρχο Λαμιέων κ. Πανουργιά Παπαϊωάννου, την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Δημοσίων Σχέσεων κ. Ειρήνη Σόλια, υπό τους ήχους της Δημοτικής Φιλαρμονικής Λαμίας έγιναν οι πρωταγωνιστές στη γιορτή φωταγώγησης του Χριστουγεννιάτικου σκηνικού.
Κεντρική Μακεδονία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Παρουσία πλήθους κόσμου φωταγωγήθηκε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στη Σκύδρα

Το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο του Δήμου Σκύδρας δεσπόζει πλέον στην πλατεία Δημοκρατίας φωταγωγημένο από το βράδυ της Παρασκευής 6 Δεκεμβρίου 2024. Η Δήμαρχος Σκύδρας κ. Κατερίνα Ιγνατιάδου έδωσε το σύνθημα και πολλές φωνές, με κυρίαρχες τις παιδικές, συντονίστηκαν στην αντίστροφη μέτρηση για τη λάμψη του Δέντρου.

Με μεγάλη συμμετοχή η Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση των Κ.Α.Π.Η. του Δήμου Λαρισαίων

Σε μια ζεστή και εορταστική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση των Κ.Α.Π.Η. του Δήμου Λαρισαίων στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Πολιτιστικού Κέντρου Αγίου Κωνσταντίνου. Ο εορτασμός ξεκίνησε με την ομιλία της κ. Αθηνάς Πολυμέρου-Μπούρα, επισημαίνοντας το αληθινό και βαθύ νόημα των Χριστουγέννων και των Άγιων αυτών Ημερών, ενώ ακολούθησε η κ. Ελένη Χρηστούλα, αφηγούμενη το έθιμο της Βασιλόπιτας. Σειρά πήραν οι απαγγελίες ποιημάτων από τους κ.κ. Σοφία Παράσχη, Δέσποινα Σταυρίδου και Νίκο Χουλιαρόπουλο.

Δώρα για τους μαθητές του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Χαλκίδας από τον Δήμο Χαλκιδέων

Τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του πραγματοποίησε την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024 το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) Χαλκίδας, στην οποία παρευρέθηκε η Αντιδήμαρχος Υγείας, ΑμεΑ και Εθελοντισμού κ. Βασιλική Κόντου.

50 έργα μικρών ζωγράφων φωτίζουν την πόλη του Περιστερίου

Ο Δήμαρχος Περιστερίου, κ. Ανδρέας Π. Παχατουρίδης, τόνισε σχετικά πως: «Μια καινοτόμα δράση του Δήμου Περιστερίου, εντελώς πρωτοποριακή για τη χώρα μας, όπου ένας δημόσιος κοινόχρηστος χώρος δέχεται εικαστική παρέμβαση από πολίτες και, ειδικότερα, από τους μικρούς μαθητές της πόλης.» και εξέφρασε τα συγχαρητήριά...
Βόρειος Τομέας Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συνεχίζεται εντατικά η περισυλλογή εγκαταλελειμμένων οχημάτων στον Δήμο Βριλησσίων

Από τις αρχές Ιανουαρίου 2024 μέχρι σήμερα έχουν περισυλλεγεί με την προβλεπόμενη από τον νόμο διαδικασία συνολικά 34 οχήματα. Πρόκειται για οχήματα, τα οποία οι ιδιοκτήτες τους για μεγάλο χρονικό διάστημα είχαν αφήσει σε δρόμους, αλλά και κοινόχρηστους χώρους της πόλης.Με την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων οχημάτων από τα Βριλήσσια αποτρέπεται η δημιουργία εστιών μόλυνσης στις γειτονιές. Η περισυλλογή τους απελευθερώνει Δημόσιο Χώρο, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτόν στη βελτίωση της εικόνας της πόλης και στην εύρυθμη λειτουργία της. Τα οχήματα, που περισυλλέγονται, οδηγούνται στην ανακύκλωση, με αποτέλεσμα να ανακτάται το...
Auto-Moto Κεντρική Μακεδονία Παιδεία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Άνοιξε για την τρέχουσα περίοδο το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στην Κατερίνη

Μια μοναδική διαδραστική εμπειρία επιμόρφωσης και παιχνιδιού έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν 1600 περίπου μαθητές-μαθήτριες δημοτικών σχολείων & νηπιαγωγείων του νομού Πιερίας, οι οποίοι προγραμματίζουν ήδη να επισκεφτούν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Κατερίνης, στην περιοχή του Νέου Κεραμιδίου. Ειδικότερα, έχοντας ως στόχο την ολοκληρωμένη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα οδικής παιδείας, καθώς και την ανάπτυξη στάσεων και δεξιοτήτων καλής οδικής συμπεριφοράς, άνοιξε σήμερα Τρίτη 2 Μαΐου 2023 η αυλαία λειτουργίας του «Πάρκου» για την τρέχουσα περίοδο.

Πιο συγκεκριμένα, αφού υλοποιήθηκαν με μέριμνα του Αντιδημάρχου Περιβάλλοντος & Πρασίνου του Δήμου Κατερίνης κ. Κώστα Γραμματικόπουλου έγκαιρα οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης των εγκαταστάσεων, ο χώρος είναι πλέον προσβάσιμος έως και τις 9 Ιουνίου, σύμφωνα με το πρόγραμμα, που έχει καταρτιστεί και υλοποιείται σε συνεργασία με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Πιερίας-Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως στον χώρο του πάρκου υπάρχουν δρόμοι, πεζοδρόμια, διαβάσεις πεζών, νησίδες διαφόρων τύπων, ποδηλατολωρίδες, κατακόρυφη-οριζόντια σήμανση και αμφιθέατρο, καθώς και τροχαίος εξοπλισμός και ειδικότερα ηλεκτροκίνητα παιδικά οχήματα.

Μάλιστα, σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένη εκπαιδευτική επίσκεψη από μαθητές και μαθήτριες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Λιτοχώρου και του Δημοτικού Σχολείου Νέου Παντελεήμονα, μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους, τους οποίους υποδέχτηκαν ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας κ. Κώστας Φιλοκώστας, καθώς και οι υπεύθυνοι για τη λειτουργία του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής, οι οποίοι είναι στελέχη της Δημοτικής Αστυνομίας.

Οι μαθητές περιηγήθηκαν, ενημερώθηκαν για τα σήματα του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, την ασφαλή κυκλοφορία των πεζών, των δικυκλιστών, οδηγών αυτοκινήτων και επιβατών. Στον επίλογο της επίσκεψής τους οδήγησαν με ενθουσιασμό τα ειδικά ηλεκτροκίνητα εκπαιδευτικά αυτοκίνητα.

Επίσης, μιλώντας με μαθητές, μαθήτριες και δασκάλους, ο κ. Φιλοκώστας ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής είναι βέβαιο ότι όχι μόνο θα εξοικειώσει τα παιδιά μας με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, αλλά θα ευαισθητοποιήσει και το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Άλλωστε, η εκπαίδευση των οδηγών από μικρή ηλικία είναι καθοριστικό βήμα για να δημιουργήσουμε συνείδηση οδικής ασφάλειας και να συμβάλουμε στη μείωση των τροχαίων.», προσθέτοντας πως: «Πρόκειται για μια μοναδική διαδραστική εμπειρία επιμόρφωσης και παιχνιδιού αυτή που θα βιώνουν οι μαθητές και οι μαθήτριες. Η κατάρτιση τους γίνεται σε θέματα Οδικής Συμπεριφοράς και Ασφάλειας, εφαρμόζοντας στην πράξη τον Κ.Ο.Κ., προκειμένου να μπορούν να κυκλοφορούν με ασφάλεια στις πραγματικές συνθήκες.» και ακόμη τους μετέφερε τον χαιρετισμό του Δημάρχου Κατερίνης, κ. Κώστα Κουκοδήμου, ενώ απεύθυνε θερμές ευχαριστίες για τη συνεργασία προς τα στελέχη της Δημοτικής Αστυνομίας, τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας, τις Αντιδημαρχίες Περιβάλλοντος, Πρασίνου και Καθαριότητας, καθώς και τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου.

Μάλιστα, η συμμετοχή των μαθητών και των μαθητριών στην εκπαιδευτική διαδικασία επιβραβεύεται και πιστοποιείται μέσα από το Δίπλωμα Κυκλοφοριακής Αγωγής, που δίδεται σε καθέναν τους με την αποχώρησή του/της από το Π.Κ.Α, ενώ η εκπαιδευτική διαδικασία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής στάδια:

  1. Γενική παρουσίαση κανόνων κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας (θεωρία και προβολή εικόνων).
  2. Παρουσίαση του Π.Κ.Α. (οι μαθητές περιηγούνται στο πάρκο, συνοδευόμενοι από τον εκπαιδευτή, με σκοπό να εξοικειωθούν με το περιβάλλον).
  3. Εκπαίδευση στην ασφαλή κυκλοφορία πεζών και οχημάτων, και πρακτική εξάσκηση στο Π.Κ.Α. (οι μαθητές καλούνται να εκτελέσουν σε στοίχο, προκαθορισμένες διαδρομές είτε ως πεζοί, είτε ως οδηγοί οχημάτων), ανάλογα με την ηλικία.
  4. Αξιολόγηση του μαθησιακού αποτελέσματος, τόσο σε πρακτικό επίπεδο όσο και στο επίπεδο της θεωρητικής γνώσης.
    Τέλος, οι μαθησιακοί στόχοι του εκπαιδευτικού αυτού προγράμματος και σχεδιασμού, μεταξύ άλλων, αποσκοπούν στα εξής:
    -Να διαπιστώσουν οι μαθητές τον ρόλο και την αναγκαιότητα του Κ.Ο.Κ..
    -Να γνωρίσουν κάποια από τα βασικά σήματα, που καθορίζουν την κυκλοφορία.
    -Να διερευνήσουν πώς λειτουργούν οι φωτεινοί σηματοδότες ως ρυθμιστές της κυκλοφορίας.
    -Να κατανοήσουν σε τι χρησιμεύει η διάβαση πεζών και πώς πρέπει να διασχίζουν τον δρόμο.
    -Να γνωρίσουν ορισμένες βασικές διατάξεις του Κ.Ο.Κ..
    -Να διαπιστώσουν τι πρέπει να προσέχουν ως πεζοί.
    -Να εντοπίσουν τα σημεία που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής, ώστε να κινούνται με ασφάλεια ως επιβάτες είτε στο αυτοκίνητο, είτε στα Μ.Μ.Μ..
    -Να μάθουν τα σήματα, που καθορίζουν τους κατάλληλους χώρους στάσης/στάθμευσης.