Αναβαθμίζονται οι είσοδοι στην ανατολική πλευρά της πόλης της Κοζάνης
Η αισθητική και η ασφάλεια των εισόδων στην ανατολική πλευρά της πόλης της Κοζάνης αναβαθμίζονται έπειτα από την υπογραφή της σύμβασης του έργου: «Συντήρηση τμημάτων Ε.Ο. επί των οδών Λαρίσης και Καραμανλή στην πόλη της Κοζάνης».
Η σχετική σύμβαση υπογράφηκε σήμερα, Τετάρτη 31 Μαΐου 2023, από τον Δήμαρχο Κοζάνης κ. Λάζαρο Μαλούτα και από τον ανάδοχο του έργου κ. Παναγιώτη Τσιαούση, παρουσία του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας κ. Γιώργου Κασαπίδη στο Δημαρχείο της Κοζάνης.
Επίσης, το «παρών» στη διαδικασία έδωσαν η Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κοζάνης κ. Κατερίνα Δαδαμόγια, η αρμόδια Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Μελετών κ. Νούλα Τουμπουλίδου και ο Διευθυντής των Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Μιχαήλ Πεχλιβανίδης.
Το έργο περιλαμβάνει την ανακατασκευή κράσπεδων, ρείθρων νησίδων και πεζοδρομίων σε τμήματα οδών επί της Λαρίσης και Κωνσταντίνου Καραμανλή στην πόλη της Κοζάνης, καθώς και ασφαλτοστρώσεις επί της οδού Λαρίσης, ανάλογα με τις ανάγκες συντήρησης.
Επιπλέον, προβλέπονται εργασίες, όπως: διαβάσεις πεζών με βυθίσεις πεζοδρομίων και διαγράμμισης, κιγκλιδώματα για την ασφάλεια των πεζών, αντικαταστάσεις πλακών πεζοδρομίου και διαχωριστικών νησίδων, επίστρωση με έγχρωμους κυβόλιθους και άλλες.
Επίσης, η μελέτη περιλαμβάνει εργασίες πρασίνου επί των οδών Λαρίσης, Κωνσταντίνου Καραμανλή και τον κόμβο στις δύο εισόδους της πόλης.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανήλθε σε 930.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%), με τη συμβατική δαπάνη να είναι 712.155,86 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%).
Ακόμη, αξίζει να σημειωθεί πως το έργο χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και το Ε.Α.Π. 2012-2016, ενώ ο Δήμος Κοζάνης έχει αναλάβει τη δημοπράτηση και την κατασκευή του έργου, με τον συνολικό χρόνο υλοποίησης να έχει οριστεί σε 12 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
