Αμέριστη στήριξη στους αγρότες από τη Δημοτική Αρχή Αιγιαλείας
Την απόλυτη στήριξη της Δημοτικής Αρχής προς τους αγρότες για τα δίκαια αιτήματά τους εξέφρασε ο Δήμαρχος Αιγιαλείας, κ. Δημήτρης Καλογερόπουλος, κατά τη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε από τον Ανεξάρτητο Αγροτικό Σύλλογο Αιγιαλείας στην αίθουσα του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αιγίου.
Ο Δήμαρχος Αιγιαλείας, κ. Δημήτρης Καλογερόπουλος, μίλησε στην τοποθέτησή του σχετικά με το πόσο σημαντική είναι για την πρόοδο της κοινωνίας η εύρυθμη και σωστή στήριξη του πρωτογενούς τομέα, καθώς αποτελεί τον πρώτο κρίκο της οικονομικής και κοινωνικής αλυσίδας.

Επίσης, ως τέως τελωνειακός υπάλληλος, αναφέρθηκε στις τιμές των εγχώριων αγροτικών προϊόντων σε σχέση με τα εισαγόμενα, μιλώντας για το δασμολόγιο, που στην ουσία είναι ο νόμος που ρυθμίζει την οικονομία μιας χώρας, λέγοντας μεταξύ άλλων πως: «Οι μεγάλες μάχες δίνονται στην Ευρώπη, αφού πλησιάζουν οι ευρωεκλογές. Ας είμαστε προσεκτικοί στις επιλογές μας και, κυρίως, να μην απέχουμε από τη διαδικασία, διότι μόνο μέσα από σοβαρή διεκδίκηση μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο η κατάσταση.» και ακόμη υποσχέθηκε την παρουσία της Δημοτικής Αρχής σε πιθανές επόμενες κινητοποιήσεις των αγροτών στην Αθήνα και όπου αλλού της ζητηθεί.
Ακόμη, στη σύσκεψη παραβρέθηκε και ο Αντιδήμαρχος αρμόδιος για αγροτικά θέματα κ. Κωνσταντίνος Βούλγαρης, ο οποίος μίλησε για την τεράστια απώλεια αγροτικού εισοδήματος την περασμένη χρονιά για την Αιγιάλεια, ενώ σε επίσκεψή του στον Ε.Λ.Γ.Α. ο κ. Βούλγαρης ζήτησε επίσπευση των διαδικασιών για τα πορίσματα ζημιών και δεν παρέλειψε να σημειώσει ότι ως Δημοτική Αρχή προωθεί το εμβληματικό έργο του διυλιστηρίου νερού στον Σελινούντα, που θα μειώσει το κόστος της άρδευσης και της ενέργειας.
