Αλήθεια, τώρα, κ. Μανούρη…
Το βράδυ της Δευτέρας 14 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο κτήριο του Δημαρχείου Νέας Ιωνίας Αττικής η 12η Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, όπου μεταξύ των θεμάτων της Ημερήσιας Διάταξης συζητήθηκε το 4ο θέμα, με τίτλο: «Αποστολή γραπτών απειλών σε δημοσιογραφική ομάδα από την παράταξη «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ»», το οποίο εισηγήθηκε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος κ. Αθανάσιος Αποστολόπουλος, ο οποίος υπήρξε ο μόνος που ανταποκρίθηκε στο δημόσιο κάλεσμά μας προς όλους τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων του Δήμου Νέας Ιωνίας και όλους τους δημοτικούς τους συμβούλους, συμπεριλαμβανομένων του Δημάρχου και των δημοτικών συμβούλων της παράταξης «Δημιουργία Αλληλεγγύη», καθώς και της -προσωρινά θέλω να πιστεύω- εκτός Δ.Σ. δημοτικής παράταξης «Εκτός Σχεδίου-Αριστερή Ριζοσπαστική Κίνηση στη Νέα Ιωνία», πλην της «Λαϊκής Συσπείρωσης», για ευνόητους λόγους, προκειμένου να τοποθετηθούν για το σοβαρότατο θέμα της δημόσιας απειλής κατά της σωματικής ακεραιότητας δημοσιογράφων της εφημερίδας μας, όχι κατ’ ανάγκη στο Δημοτικό Συμβούλιο. Παρόλα αυτά, από τη στιγμή που ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος κ. Αθανάσιος Αποστολόπουλος εισηγήθηκε του επίμαχου ζητήματος ως θέμα συζήτησης Ημερήσιας Διάταξης στο Δημοτικό Συμβούλιο, πραγματοποιήθηκε η σχετική, εν πολλοίς απογοητευτική για το επίπεδο της τοπικής δημοκρατίας, συζήτηση, για την οποία υπάρχει σχετικό ρεπορτάζ. Σε ό,τι αφορά στη δράστρια δημοτική παράταξη: «Λαϊκή Συσπείρωση» Νέας Ιωνίας, δεν έχουμε κάτι περισσότερο να προσθέσουμε σε όσα ήδη αναφέρθηκαν σε σχετικό σχόλιό μου, όμως, έχω κάποια πράγματα να αναφέρω προς τον Δήμαρχο Νέας Ιωνίας Αττικής κ. Παναγιώτη Μανούρη, ο οποίος αποδείχθηκε κατώτερος των περιστάσεων, ανοίγοντας με τη συνολική του στάση τους ασκούς του Αιόλου σε ό,τι αφορά στην ελευθερία του Τύπου και στην προσπάθεια φίμωσής του, ακόμη και με τρόπους έκνομους.
Του Απόστολου Σαλονικίδη
Κύριε Μανούρη, Δήμαρχε της Νέας Ιωνίας Αττικής, στην τοποθέτησή σας σε ό,τι αφορά στο 4ο θέμα της ημερήσιας διάταξης της 12ης Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Νέας Ιωνίας Αττικής, το οποίο αφορούσε σε απροκάλυπτες και ξεκάθαρες απειλές της δημοτικής παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση» Νέας Ιωνίας κατά φυσικών προσώπων, εργαζόμενων στην εφημερίδα ΠΥΡΡΑ NEWS, αναφέρατε αρχικά πως το φέρατε στο Δημοτικό Συμβούλιο «μόνο και μόνο για να μην υπάρξει θέμα ότι φιμώσαμε» και γιατί πιστεύατε ότι «έπρεπε να συζητηθεί». Αυτό είναι ολίγον τι οξύμωρο, δεν νομίζετε; Επίσης, είπατε πως διαβάσατε το κείμενο της «Λαϊκής Συσπείρωσης» και το δικό μου κείμενο, και πως «δεν μπορείτε να καταλάβετε πραγματικά» (έτσι αόριστα), προσθέτοντας πως: «Ο Τύπος κρίνει, κρίνεται.», και πως το κείμενο της «Λαϊκής Συσπείρωσης» είναι «άκρως πολιτικό».
Αλήθεια, τώρα, κ. Μανούρη, κείμενο που ξεκινάει με την επισήμανση πως: «Κυκλοφορούν κάποιοι, που ονομάζουν τον εαυτό τους «δημοσιογράφο» και ψάχνουν τάχα για «ειδήσεις».», το θεωρείτε «άκρως πολιτικό»;
Άραγε, σύμφωνα με τη φιλοσοφία σας, «άκρως πολιτικό» θα ήταν και ένα πιθανό (φευ) πραγματικά κατάπτυστο σχόλιό μου, εάν γινόταν, πως: «Κυκλοφορούν κάποιοι, που ονομάζουν τον εαυτό τους «αγωνιστές» υπέρ των λαϊκών συμφερόντων και των εργατών, δίχως να έχουν εργαστεί ποτέ ούτε λεπτό οι ίδιοι.»;
Επιπλέον, με δεδομένο το γεγονός πως η αήθης, συκοφαντική και απειλητική επίθεση, μέσω ανακοίνωσης της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Νέας Ιωνίας Αττικής, έγινε πρώτιστα εναντίον γυναίκας εργαζόμενης, σας θυμίζω ποια ήταν η αντίδραση του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη σε σεξιστική επίθεση βουλευτή του κατά της Προέδρου της «Πλεύσης Ελευθερίας» κ. Ζωής Κωνσταντοπούλου. Τον διέγραψε άμεσα από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας. Και εσείς, αντί να καταδικάσετε, τουλάχιστον, την επίμαχη ανακοίνωση, μιλάτε για «άκρως πολιτικό» λόγο.
Επίσης, κ. Μανούρη, απευθυνόμενος προς τους δημοσιογράφους, φαντάζομαι όχι προς εμάς, οι οποίοι ονομάζουμε εαυτούς δημοσιογράφους, αφού ξεκαθαρίσατε πως τις κακοήθειες του κειμένου της «Λαϊκής Συσπείρωσης» τις αντιμετωπίζετε ως «άκρως πολιτικές», παραδίδοντας μαθήματα «δημοσιογραφίας» και «α λα καρτ» δημοκρατίας, είπατε, μεταξύ άλλων, πως: «Εντάξει, είναι δεν είναι ατυχές, δημοκρατικό είναι να λέτε αυτά που λέτε εσείς και δημοκρατικό να σας απαντούνε. Τώρα, πέσατε και στη «Λαϊκή Συσπείρωση», η οποία έχει μια πολύ καθαρή άποψη, με την οποία κοντράρομαι συνέχεια, θέλατε να κάνετε ένα λογοπαίγνιο, αλλά παράξατε μια κατάσταση έτσι, εν πάση περιπτώσει, σας έκριναν. Έχει δικαίωμα να σας κρίνει. Εγώ δεν μπαίνω στην ουσία.».
Αλήθεια, τώρα, κ. Μανούρη, δεν μπαίνετε στην ουσία; Τότε τι ακριβώς κάνετε; Ποιος αντιλέγει στο δημοκρατικό δικαίωμα όλων μας να κρίνουμε και να δεχόμαστε απαντήσεις για τις κρίσεις μας; Αυτό σημαίνει πως όταν χάνουμε την ψυχραιμία μας πρέπει να απειλούμε συνανθρώπους μας ατιμώρητα; Και τι εννοείτε λέγοντας πως «πέσαμε και στη Λαϊκή Συσπείρωση»; Είναι επικίνδυνη; Γνωρίζετε κάτι περισσότερο και δεν ενημερώνετε την κοινή γνώμη να γνωρίζει;
Είπατε ακόμη κ. Μανούρη πως: «Έχω και τον διάλογο, με βάση τον οποίο καταλήξατε σε αυτό το συμπέρασμα, ο οποίος διάλογος είναι μια αντέγκληση δικιά μου και του κ. Αλέπη. Αλλά και έτσι να ‘τανε, δηλαδή, πες ότι χαριεντιζόμασταν σε πολιτικό επίπεδο, λέγοντας, κάναμε μια πλάκα. Εσείς το είδατε έτσι, ο άλλος το είδε αλλιώς. Εδώ μέσα από πού ακριβώς κινδυνεύετε. Διαβάζω την τελευταία παράγραφο, που, βασικά, εκεί πηγαίνει γύρω-γύρω. Τα υπόλοιπα είναι εντελώς πολιτικά και έχουν δικαίωμα να υπερασπίσουν τον εαυτό τους ως αξιόπιστη πολιτική παράταξη κόντρα στις λογικές του «χαριεντίζομαι» και «τα έχω φτιάξει με τον Μανούρη». Αντιλαμβάνεστε ότι είμαστε δύο τελείως διαφορετικά πράγματα.».
Αλήθεια, τώρα, κ. Μανούρη, έχετε και τον διάλογο; Προφανώς έχετε τον διάλογο, γιατί εμείς εργαστήκαμε για να έχετε τον διάλογο. Και όχι αποσπασματικό. Το τι σημαίνει το περιεχόμενο του διαλόγου, μας επιτρέπετε, φαντάζομαι, να τον ερμηνεύουμε πολιτικά. Έτσι; Ή με χιούμορ, έστω, αν αυτό μας βόλευε και αν θέλαμε να «ξεγλιστρήσουμε» για τα γραφόμενά μας.
Και το θέμα δεν πηγαίνει γύρω-γύρω. Είναι ξεκάθαρο. Λέτε να φαντασιονόμαστε πως απειλούμαστε; Με το που μας απεστάλη η συγκεκριμένη ανακοίνωση από τη «Λαϊκή Συσπείρωση», την οποία και δημοσιεύσαμε ως οφείλαμε εκ της δεοντολογίας μας, και ασφαλώς με τον απαραίτητο συνοδευτικό σχολιασμό μας, διότι δεν είμαστε και τόσο καλοί χριστιανοί, ώστε να γυρίζουμε και το άλλο μάγουλο, ρωτήσαμε έγκριτους ποινικολόγους για το πώς αντιλαμβάνονται την επίμαχη τελευταία παράγραφο της ανακοίνωσης της «Λαϊκής Συσπείρωσης», και απλά μας ειπώθηκε πως αποτελεί τον ορισμό της απειλής. Και δεν θα το πιστέψετε: αν ρωτήσετε συμβουλευτικά κάποιον/α δικηγόρο της «αυτοκρατορικής» αυλής σας θα σας πει το ίδιο, εάν δεν είναι φερόμενος/η νομικός. Πιθανότατα θα εκπλαγείτε και, ίσως, αναρωτηθείτε γιατί προφασίζεστε πως δεν το καταλαβαίνετε. Φανταστείτε, λέει, να έγραφε κάτι απολύτως όμοιο κάποιος για τα παιδιά σας, τη γυναίκα σας ή εσάς τον ίδιο. Υποψιάζομαι πως δεν θα είχατε την ίδια άποψη, που έχετε για την απειλούμενη «κατσίκα» του γείτονα. Μόνο που κ. Μανούρη και εμάς μανάδες μας γέννησαν και δεν είναι και τόσο πολιτικά ορθό να μας κλάψουνε, γιατί κάποιοι στάθηκαν κατώτεροι των περιστάσεων και δεν καταδίκασαν το σοβαρότατο σε βάρος μας περιστατικό, ώστε να βάλουν, επιτέλους, φρένο στην χουλιγκανοποίηση, στην καλύτερη εκδοχή, της πολιτικής ζωής.
Και τι άλλο λέτε κ. Μανούρη; Λέτε πως: «Εγώ, ας πούμε, πολλές φορές βρίσκομαι εδώ και είμαι, τουλάχιστον, συνεπής, μαζί με την παράταξή μου σε αυτά που μας αντιπολιτεύεται η «Λαϊκή Συσπείρωση», όπως κι εκείνοι είναι συνεπείς στις πολιτικές τους. Εμείς διαφωνούμε. Έτσι; Μέχρι εκεί. Λοιπόν: «Μένουμε σε αυτά μέχρι στιγμής. Την επόμενη φορά, αν τολμήσουν να ξαναδιαστρεβλώσουν, ας γνωρίζουν πως θα τους γυρίσει μπούμερανγκ. Και ως γνωστόν το μπούμερανγκ πονάει πολύ.», είναι μια λεκτική διατύπωση.».
Αλήθεια, τώρα, κ. Μανούρη, είναι μια λεκτική διατύπωση; Πραγματικά μου προκαλεί εντύπωση, και, μάλλον, αλγεινή, το γεγονός πως παρότι διαβάζετε και ξαναδιαβάζετε την επίμαχη τελευταία παράγραφο της αδιανόητης ανακοίνωσης της «Λαϊκής Συσπείρωσης», δεν διακρίνετε ίχνος απειλής. Όμως, αυτή η αδυναμία κατανόησης, σε κάτι τόσο ξεκάθαρο μπορεί να αποβεί επικίνδυνη για τους δημότες της πόλης που διοικείτε, αν αντιμετωπίζετε με την ίδια ελαφρότητα σημαντικά θέματα, που αφορούν στην καθημερινότητά τους.
Και συνεχίζετε κ. Μανούρη, λέγοντας πως: «Κοιτάξτε, τώρα, για να μιλάμε και μεταξύ μας, γνωρίζουμε τη «Λαϊκή Συσπείρωση». Δεν νομίζω ότι η «Λαϊκή Συσπείρωση» έχει τραμπουκίσει κανέναν. Για να ‘μαστε σοβαροί. Έτσι; Και αν κανένας εδώ μέσα, πέρα από την πλάκα, που καμιά φορά γίνεται και γελάμε, πιστεύει ότι η δικιά μου δημοτική παράταξη έχει κοινά με τη δημοτική παράταξη της «Λαϊκής Συσπείρωσης», που έχει τη δικιά της άποψη, μόνο και μόνο επειδή υπάρχει ένας σεβασμός, τουλάχιστον εγώ σαν Δήμαρχος τον έχω, και δεν έχω και παράπονο, και ένταση πολλές φορές έχουμε, κι εμείς έχουμε απαντήσει. Κάποια στιγμή λέει η «Λαϊκή Συσπείρωση» κάτι. Λέμε εμείς κάτι άλλο. Το έχουμε κάνει και δημοσίως, Έχω απαντήσει στη «Λαϊκή Συσπείρωση» σχετικά με άλλα ζητήματα, που βάζει, με τα Σωματεία κ.τ.λ..».
Αλήθεια, τώρα, κ. Μανούρη, έχετε τόση μεγάλη ανάγκη να δώσετε τα διαπιστευτήριά σας και να υπογράψετε «δήλωση μετανοίας» στη «Λαϊκή Συσπείρωση»; Τι φοβάστε; Πώς δεν θα έχετε τη στήριξή τους στις επόμενες εκλογές; Στο σημείο αυτό, λοιπόν, επιτρέψτε μου να σας δώσω ένα «tip» ως ευγενική προσφορά. Αν κάνετε ωφέλιμο έργο για την πόλη και τους δημότες δεν θα έχετε κανέναν λόγο να προσδοκάτε σε ανίερες πολιτικές συμπράξεις στην πιθανότητα που για την επανεκλογή σας χρειαστεί αυτό που λέμε: δεύτερη Κυριακή. Και ξέρετε γιατί; Γιατί ένας επιτυχημένος Δήμαρχος, συνήθως, αγγίζει ποσοστά 75% και 80% στις επόμενες εκλογές, όταν είναι δημιουργικός, δημοφιλής, αγαπητός και φανερά, όχι προπαγανδιστικά, κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για τους συνδημότες του. Υπάρχουν, ξέρετε, τέτοια φωτεινά παραδείγματα, ακόμη και Δημάρχων εκλεγμένων με τη «Λαϊκή Συσπείρωση», ή καλύτερα όλων των προερχόμενων Δημάρχων από τη «Λαϊκή Συσπείρωση», την προσπάθεια των οποίων συχνά-πυκνά, και ανέντιμα, επιχειρείτε να υποβαθμίσετε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.
Επίσης, απευθυνόμενος στην παρούσα στο Δημοτικό Συμβούλιο συνάδελφο, ούτε λίγο ούτε πολύ αναρωτηθήκατε κ. Μανούρη πως: «Ποιο είναι το πρόβλημα; Για ποιον λόγο θίγεστε; Και για ποιον λόγο θίγεται και ο κ. Αποστολόπουλος, που θίγεστε εσείς. Η φίμωση του Τύπου είναι άλλο πράγμα. Φιμώνουν τον Τύπο, υπάρχουν άλλες δυνατότητες, που μπορεί να το κάνεις και εκεί να διαμαρτυρηθούμε όλοι. Αλλά όταν αναφέρεσαι σε κάποιον, δεν έχει δικαίωμα αυτός να απαντήσει στον Τύπο; Ο Τύπος, τι είναι; Εδώ, κατά κόρον προπηλακίζονται δημοσιογράφοι την ώρα της συνεδρίασης με το «βγες έξω». Και δεν υπάρχει ποτέ πρόβλημα. Που εκεί είναι προπηλακισμός. Ωθείς τον άλλον να φύγει από την αίθουσα. Εδώ έχει δικαίωμα να αμυνθεί σε κάτι που θεώρησε ότι τον προσέβαλε. Ποιο είναι το πρόβλημα. Για ποιον λόγο αναγορεύεται ως μείζον ζήτημα;».
Αλήθεια, τώρα, κ. Μανούρη, αναρωτιέστε ποιο είναι το πρόβλημα; Ποιος σας είπε ότι θιχτήκαμε για τις σκοπούμενες κακοήθειες και ελεεινές συκοφαντίες; Για τις ζωές μας ανησυχήσαμε και δεν έχετε καν τη στοιχειώδη ευαισθησία ως συνάνθρωπος να το κατανοήσετε, κατά τη γνώμη μου εσκεμμένα και σκεπτόμενος ξεδιάντροπα πολιτικάντικα. Και ρωτάτε εμάς γιατί θίγεται ο κ. Αποστολόπουλος, αντί να απολογηθείτε στην κοινωνία σχετικά με το γιατί δεν θίγεστε και εσείς για την τόση βαρβαρότητα, που εμπεριέχεται στην επίμαχη ανακοίνωση;
Επίσης, μας παραδίδετε μάθημα για το τι είναι προπηλακισμός, σαν να μας κάνετε χάρη, που δεν μας πετάτε κλωτσηδόν έξω από το Δημαρχείο; Μόνο που κ. Μανούρη δεν μπορείτε να το κάνετε δίχως τεκμηριωμένη αιτία, αλλά είστε υποχρεωμένος να διευκολύνετε το έργο μας, όπως ρητά αναφέρεται στον νέο Κανονισμό Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου, τον οποίο υπερψηφίσατε χθες, με ειδικές προνομιακές -συμπλεγματικού επιπέδου- προσθήκες για την τόνωση του «εγώ» σας. Γνωρίζετε σε ποιες προσθήκες αναφέρομαι.
Όμως, το σοβαρότερο είναι η επιμονή σας στο μοτίβο του «δάσκαλε πού δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις», καθώς ενώ δώσατε τον ορισμό του προπηλακισμού, που κατά τη γνώμη σας είναι το να ωθήσει κάποιος τον άλλον να φύγει από την αίθουσα, όταν ενώ μιλούσε ο κ. Αποστολόπουλος είπατε στη συνάδελφο πως: «Εσύ πήρες την ομπρέλα του, άκουσέ τα τώρα για τον Βελουχιώτη.». Κατ’ αρχάς, η εφημερίδα μας δεν έθεσε «εαυτόν» κάτω από καμία ομπρέλα, και δεν ευθυνόμαστε εμείς που κανείς άλλος από το Δημοτικό Συμβούλιο δεν έκανε το αυτονόητο να το φέρει ως θέμα Ημερήσιας Διάταξης, για να τοποθετηθείτε όλοι και να γνωρίζει η Ιωνιώτικη κοινωνία ποιες είναι οι πολιτικές σκέψεις και, κυρίως, οι προθέσεις όλων σας για την έμφυλη βία, αλλά και όταν ο δημοτικός σύμβουλος της «Λαϊκής Συσπείρωσης», κ. Θεόδωρος Χαμαλίδης, σας είπε χαρακτηριστικά πως: «Η σκάλα από δω είναι να της πεις. Όχι από ‘κει. Η σκάλα από δω είναι.», δεν αναρωτηθήκατε τι ακριβώς εννοεί. Τη σκάλα της εξόδου από την αίθουσα ή τη σκάλα που οδηγεί στον …ουρανό; Διότι, εάν ο κ. Χαμαλίδης αναφερόταν στη σκάλα που οδηγεί στην έξοδο από την αίθουσα έχουμε να κάνουμε με προσπάθεια προπηλακισμού, το οποίο δεν στηλιτεύσατε, στη δε άλλη περίπτωση αντιλαμβάνεστε πως δεν μπορεί να αποτελέσει θέμα σοβαρής συζήτησης, καθώς εμπίπτει στις αρμοδιότητες άλλων κρατικών υπηρεσιών και πάλι δεν βγάλατε άχνα.
Ολοκληρώνετε, μάλιστα, κ. Μανούρη, τη βαθυστόχαστη τοποθέτησή σας, λέγοντας πως: «Λοιπόν, ένα πράγμα: εσείς, τώρα δεν μπορείτε να αποσύρετε κανένα θέμα, εσείς εκφράζεστε, επειδή είμαστε σε έναν τόπο, αύριο θα βρεθούμε, εκφράζεστε από αυτή την εισήγηση που είπε; Καιρός να μιλήσετε κι εσείς που θίγεστε. Γιατί εγώ θεωρώ ότι αν το βάλεις κάτω καλά το θέμα, κανονικά θα έπρεπε να το έχουμε κρίνει πολύ πιο πριν. Και κατόπιν, γιατί εγώ δεν θα το αφήσω έτσι, και ο λόγος που το προβάλει ο κ. Αποστολόπουλος είναι εντελώς ακροδεξιός. Αντικομμουνιστικό παραλήρημα είναι αυτό. Τι είναι αυτό το πράγμα; Οι κομμουνιστές, τι έγινε στη Σοβιετική Ένωση, τα Τέμπη. Χρησιμοποιεί χαρακτηρισμούς, που μας γυρνάνε στην εποχή του… Δεν έχουμε άποψη; Αντικομμουνιστικό παραλήρημα, εντελώς. Και το οποίο εσείς βρίσκετε στέγη στο αντικομμουνιστικό παραλήρημα του κ. Αποστολόπουλου, για να πείτε ότι αυτοί εδώ δεν πρέπει να μιλάνε; Άρα, εσείς τους φιμώνετε; Δεν έχουν άποψη αυτοί; Σας έβρισαν το σπίτι; Έχουνε θίξει την υπόληψή σας; Δημοσιογράφοι είστε. Δεν κατάλαβα. Μας περνάτε γενεές δεκατέσσερις και καλά μας κάνετε. Δημόσιο λόγο έχουμε. Έχω παραπονεθεί ποτέ για κάτι; Ποτέ. Έχω δικαίωμα να τοποθετηθώ; Βέβαια έχω. Το κάνανε; Το κάνανε. Και ποιο είναι το πρόβλημα; Σήμερα, φέρνετε κάτω από την ομπρέλα του κ. Αποστολόπουλου, ο οποίος έρχεται εδώ ως κήνσορας να μας θυμίσει ότι διαφοροποιείται από τις αρχές της «Λαϊκής Συσπείρωσης».
Αλήθεια, τώρα κ. Μανούρη, βρήκαμε στέγη στον κ. Αποστολόπουλο; Τον οποίο, παρεμπιπτόντως ευχαριστούμε θερμά για την πρωτοβουλία του, γιατί με αυτή την αφορμή γνωριστήκαμε όλοι καλύτερα. Όμως, ποιο θέμα δεν μπορούσαμε να αποσύρουμε; Φέραμε εμείς κάποιο θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο; Και αν το φέρναμε, λόγω της σαθρής επιχειρηματολογίας σας θα είχαμε σκιαχθεί και θα επιχειρούσαμε να το αποσύρουμε;
Και, τέλος, αλήθεια, τώρα, κ. Μανούρη, θεωρείτε πως η έμπειρη συνάδελφος έκανε κάποιο λογοπαίγνιο στο επίμαχο κείμενό της, ως stand-up comedian, το οποίο, ίσως, επί του παρόντος σταμάτησε κάτι το οποίο ερχόταν, αλλά χωρίς «τηλεδιοίκηση» νομοτελειακά θα έρθει; Αλλά και λογοπαίγνιο να έκανε, έπρεπε να ριχτεί στην πυρά; Δηλαδή, εσείς προσωπικά, με τόσα αστεία που κάνετε στις συνεδριάσεις, όπως και στο επίμαχο βίντεο, κατά δήλωσή σας, έχετε δικαίωμα στο χιούμορ και δεν έχει η συνάδελφος;
Να ξέρετε ένα πράγμα, κ. Μανούρη: Η ανοχή σας σε τόσο σοβαρές θεσμικές παρεκτροπές προμηνύει με μαθηματική ακρίβεια τον ερχομό σκοτεινών εποχών για τη δημοκρατία.
Καλή Ανάσταση να έχετε εσείς και η οικογένειά σας, μακριά από απειλές για την υγεία και τις ζωές σας. Γιατί σε κανέναν άνθρωπο δεν αξίζει τέτοια εμπειρία, ούτε πρέπει να είναι επιτρεπτή στη σύγχρονη κοινωνία η παντοιοτρόπως εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.-
Υ.Γ.: Ολόκληρη την τοποθέτηση του κ. Παναγιώτη Μανούρη μπορείτε να την παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ.