Νέα μουσικά όργανα και ολοκλήρωση εργασιών στο Μουσικό Σχολείο Λαμίας από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνης Σπανός, και ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Φθιώτιδας, κ. Ηλίας Σανίδας, επισκέφθηκαν την Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2025 το Μουσικό Σχολείο Λαμίας, κατόπιν σχετικής πρόσκλησης, μαζί με τον Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας Κτηνοτροφίας & Αλιείας, κ. Κωνσταντίνο Αποστολόπουλο, και τον Περιφερειακό Σύμβουλος Φθιώτιδας, κ. Χρήστο Ταξίδη.
Αφορμή για την επίσκεψη στάθηκε η ολοκλήρωση της προμήθειας μουσικών οργάνων για τις ανάγκες του Μουσικού Σχολείου. Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ανάλαβε τη δαπάνη ύψους 35.000 ευρώ και παρέδωσε όλα τα απαραίτητα μουσικά όργανα για τη λειτουργία τμημάτων του σχολείου.
Συνολικά, παραδόθηκαν 75 νέα μουσικά όργανα, όπως: βιολιά, κλαρινέτα, μπουζούκια, μπαγλαμάδες, πιάνο και σαξόφωνο, ακόμη και ένα χειροποίητο Ηπειρώτικο Ντέφι. Το υλικό παρέλαβαν οι μαθητές και έκαναν μια πρώτη δοκιμή και επίδειξη δεξιοτήτων στην αίθουσα εκδηλώσεων του διδακτηρίου.
Πέρα από αυτό, έγινε επίβλεψη του έργου: «Αναβάθμιση Περιβάλλοντος Χώρου και Επεμβάσεις Μονώσεων Μουσικού Σχολείου Λαμίας», αρχικού προϋπολογισμού 63.227,64 ευρώ, το οποίο ολοκληρώθηκε.
Αντιμετωπίστηκαν προβλήματα μόνωσης και αναβαθμίστηκαν δυο γήπεδα του σχολείου.

Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνης Σπανός, ολοκλήρωσε την επίσκεψη, συζητώντας με τον Διευθυντή του Μουσικού Σχολείου Λαμίας, κ. Οδυσσέα Γκοτζαμάνη, για την πορεία του εκπαιδευτηρίου και τις ανάγκες της μαθητικής κοινότητας, και μετά από την επίσκεψη δήλωσε πως: «Ξεκινήσαμε την ημέρα μας με τον καλύτερο τρόπο. Μαζί με τα ταλαντούχα παιδιά, που φοιτούν στο Μουσικό Σχολείο Λαμίας, το οποίο οφείλουμε να στηρίζουμε και να ενισχύουμε με κάθε τρόπο. Παραδώσαμε τα μουσικά όργανα, που χρειάζονταν οι μαθητές, και ευχηθήκαμε να αναπτύξουν το καλλιτεχνικό τους ταλέντο, να γεμίσουν τον χώρο νότες και μελωδίες.
Παράλληλα, επιβλέψαμε το έργο που ολοκληρώθηκε για την αναβάθμιση δυο γηπέδων, τη διαμόρφωση του αύλειου χώρου και τη μόνωση του κτηρίου. Είχαμε μια εποικοδομητική συνάντηση με τον Διευθυντή του Σχολείου, μέσω του οποίου ευχαριστήσαμε τη μαθητική κοινότητα για την πρόσκληση και για τις μελωδίες, που μας χάρισαν.».
Επίσης, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Φθιώτιδας, κ. Ηλίας Σανίδας, τόνισε πως: «Ολοκληρώθηκε ένα ακόμη έργο στην Περιφερειακή Ενότητα Φθιώτιδας, με το οποίο βελτιώθηκαν οι κτηριακές και οι γηπεδικές εγκαταστάσεις του Μουσικού Σχολείου Λαμίας. Καλύψαμε, επίσης, τις ανάγκες εξοπλισμού με νέα μουσικά όργανα, τα οποία παραδώσαμε ήδη. Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς για τη θερμή υποδοχή, που μας επιφύλαξαν σήμερα. Θα είμαστε πάντα στο πλευρό τους για να εξασφαλίζουμε την καλή λειτουργία του Μουσικού Σχολείου Λαμίας.».

