Σε εορταστική ατμόσφαιρα η Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας στο Δημοτικό Γηροκομείο Χανίων
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, ο Δήμαρχος Χανίων, κ. Παναγιώτης Σημανδηράκης, βρέθηκε την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025, στο Δημοτικό Γηροκομείο Χανίων, συμμετέχοντας στη γιορτή, που διοργάνωσε η δομή για τους φιλοξενούμενούς της.
Τον Δήμαρχο Χανίων, κ. Παναγιώτη Σημανδηράκη, υποδέχθηκε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Γηροκομείου, κ. Στέλιος Βαλυράκης, ενώ παρόντες ήταν ο Αντιπρόεδρος του Γηροκομείου, κ. Αλέξανδρος Κοντορινάκης, ο Πρόεδρος του Ερυθρού Σταυρού, κ. Στέλιος Καλαϊτζάκης, εθελοντές του Ερυθρού Σταυρού, καθώς και οι εργαζόμενοι της δομής.
Απευθυνόμενος στους ηλικιωμένους, στο προσωπικό και στα στελέχη της δομής, ο Δήμαρχος Χανίων, κ. Παναγιώτης Σημανδηράκης, ανάφερε πως: «Σήμερα, γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας και τιμούμε όλους εσάς, που με την εμπειρία και τις αξίες σας έχετε χτίσει τον τόπο μας. Είμαστε υπερήφανοι για την κοινότητα των ανθρώπων, που φροντίζουμε, και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε με κάθε δυνατό τρόπο το Δημοτικό μας Γηροκομείο. Στόχος μας είναι όχι μόνο σήμερα, αλλά κάθε μέρα, να νιώθετε χαρούμενοι, ασφαλείς και υγιείς, μέσα σε ένα περιβάλλον που σας αξίζει. Σας ευχόμαστε χρόνια πολλά και του χρόνου να είμαστε και πάλι μαζί με υγεία και χαμόγελα.».
Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Γηροκομείου Χανίων, κ. Στέλιος Βαλυράκης, υπογράμμισε πως: «Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους εργαζόμενους της δομής, που καθημερινά δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό με αφοσίωση και αγάπη, ώστε οι φιλοξενούμενοί μας να απολαμβάνουν φροντίδα, αξιοπρέπεια και ποιότητα ζωής. Εύχομαι σε όλους υγεία, δύναμη και χαρά.».



