Ένα βήμα πιο κοντά η ολοκλήρωση του Αθλητικού Κέντρου Αγίας Αικατερίνης του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης
Ομόφωνα εγκρίθηκε από τη Δημοτική Επιτροπή Ηρακλείου Κρήτης η εισήγηση της Δημοτικής Αρχής για τη δημοπράτηση της μελέτης της Β΄ φάσης του Αθλητικού Κέντρου Αγίας Αικατερίνης.
Ο Δήμαρχος Ηρακλείου Κρήτης, κ. Αλέξης Καλοκαιρινός, και ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υποδομών & Βιώσιμης Κινητικότητας, κ. Γιώργος Σισαμάκης, κατά τις τοποθετήσεις τους επισήμαναν τη σπουδαιότητα του έργου και τα οφέλη για την ευρύτερη περιοχή, τονίζοντας πως με την ολοκλήρωσή του οι κάτοικοι της συνοικίας της Αγίας Αικατερίνης θα έχουν στη διάθεσή τους ένα σύγχρονο και λειτουργικό Αθλητικό Κέντρο.
Με τη Β΄ φάση του έργου ολοκληρώνονται οι απαιτούμενες υποδομές, οι οποίες θα εξυπηρετούν τις λειτουργικές ανάγκες του Αθλητικού Κέντρου Αγίας Αικατερίνης και ειδικότερα τα δυο βιοκλιματικά κτήρια, τα οποία θα περιλαμβάνουν αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, αποδυτήρια, κυλικείο, βοηθητικούς χώρους, αποθήκες και γραφεία.
Υπενθυμίζεται πως έχει ήδη ολοκληρωθεί η Α΄ φάση του έργου, η οποία περιλάμβανε την κατασκευή ενός γηπέδου μπάσκετ με ελαστικό ακρυλικό τάπητα, ενός γηπέδου ποδοσφαίρου 5X5 με συνθετικό χλοοτάπητα, τη διαμόρφωση του χώρου στάθμευσης και τη δημιουργία υποδομών ηλεκτροφωτισμού και δικτύου απορροής των ομβρίων υδάτων.

