Πράσινη Συμμαχία Deloitte-Δήμου Λαμιέων για το μέλλον της πόλης
Μια ιδιαίτερα σημαντική συνάντηση είχε ο Δήμαρχος Λαμιέων κ. Πανουργιάς Παπαϊωάννου με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Deloitte Ελλάδας κ. Δημήτρη Κουτσόπουλο και συνεργάτες του. Αντικείμενο της συζήτησης, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Δημάρχου σε πολύ θετικό και εποικοδομητικό κλίμα, ήταν η έναρξη μιας πράσινης πρωτοβουλίας για τη Λαμία.
Η Deloitte Ελλάδος, μέλος ενός από τα μεγαλύτερα διεθνή δίκτυα επαγγελματικών υπηρεσιών στον κόσμο, με 50ετή παρουσία στην Ελλάδα, στηρίζει διαχρονικά δράσεις, που προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία, την κοινωνική υπευθυνότητα και τη συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες.
Μέσα από στρατηγικές πρωτοβουλίες ESG και βιώσιμης επιχειρηματικότητας, η Deloitte επιδιώκει ουσιαστικό και θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον και στην κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό, ανακοινώθηκε η πρόθεση της εταιρείας να «υιοθετήσει» την πόλη της Λαμίας, συμβάλλοντας στον σχεδιασμό και στην εφαρμογή δράσεων, που θα έχουν ως στόχο την περιβαλλοντική αναβάθμιση και τον πράσινο μετασχηματισμό της. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκε η πρώτη ανάλυση δεδομένων και συζητήθηκαν τα βασικά σημεία του σχεδίου παρέμβασης, ενώ τέθηκαν και οι βάσεις για την περαιτέρω συνεργασία.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Deloitte Hellas, κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος, αναφέρθηκε στη σημασία της πρωτοβουλίας, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, πως: «Η Λαμία μπορεί να αποτελέσει ένα ζωντανό παράδειγμα του πώς το όραμα, η καινοτομία και η συνεργασία με την τοπική κοινωνία οδηγούν σε πραγματικό περιβαλλοντικό μετασχηματισμό. Με την εμπειρία και την τεχνογνωσία, που διαθέτουμε ως Deloitte, φιλοδοξούμε να συμβάλουμε ουσιαστικά σε έναν σχεδιασμό, που θα αποφέρει απτά οφέλη στους κατοίκους και θα κάνει την πόλη πιο πράσινη και πιο βιώσιμη.», ενώ, παράλληλα, επιβεβαίωσε τη δέσμευση της εταιρείας για ενεργό και διαρκή συμμετοχή στον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό δράσεων, που θα έχουν πραγματικό, ουσιαστικό όφελος για την πόλη και τους κατοίκους της.
Επίσης, ο Δήμαρχος Λαμιέων, κ. Πανουργιάς Παπαϊωάννου, μαζί με τους συνεργάτες του, καλωσόρισε θερμά την πρωτοβουλία, η οποία είχε ανακοινωθεί στο Thermopylae Forum, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την έναρξη μιας δυναμικής και πολλά υποσχόμενης συνεργασίας με έναν τόσο ισχυρό και αξιόπιστο εταίρο, και ακόμη σημείωσε πως: «Η συνεργασία, που εγκαινιάζουμε με τη Deloitte, ανοίγει έναν νέο, δυναμικό δρόμο για την πράσινη μετάβαση της Λαμίας. Ενώνουμε δυνάμεις για μια πόλη πιο ανθρώπινη, πιο ανθεκτική, πιο σύγχρονη. Η σημερινή μας συνάντηση σηματοδοτεί την αφετηρία ενός στρατηγικού σχεδίου, που φιλοδοξεί να αποτελέσει πρότυπο πράσινης συνεργασίας.».

