Αποκαθίστανται ιστορικά σημεία του Δήμου Αργοστολίου
Έχει ήδη δει το φως της δημοσιότητας το γεγονός της επαναλειτουργίας του Θαλασσόμυλου, στο ομώνυμο σημείο αναφοράς για την πόλη του Αργοστολίου και την Κεφαλονιά, γενικότερα. Ο Θαλασσόμυλος, είναι ένα σημείο, που είχε απασχολήσει από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων Διοίκησης από τη σημερινή Δημοτική Αρχή.
Σύμφωνα με τους αρμόδιους του Δήμου Αργοστολίου, η Διοίκηση του Δήμου είναι πολύ χαρούμενη, που σήμερα οι επισκέπτες και οι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής γίνονται μάρτυρες της νέας ζωής του, καθώς η απαξίωση, που γνώρισε κατά το παρελθόν, αυτό το ξεχωριστό σημείο της Κεφαλονιάς, ήταν απογοητευτική.
Με δεδομένο το γεγονός πως δεν επιτρέπεται κανείς να γυρνάει την πλάτη σε ένα σπάνιο γεωλογικό φαινόμενο, που πρόσφερε λαογραφικά, πολιτιστικά και οικονομικά στοιχεία στα Ιόνια νησιά, οι νέες γενιές οφείλουν να γνωρίζουν τι συνέβαινε στο μέρος, που σήμερα απολαμβάνουν το κινηματογραφικό φεστιβάλ «Κymata», το μόνο στο Ιόνιο, καθώς και πολλές ακόμη πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου και των συλλογικοτήτων.



Ο Θαλασσόμυλος ξαναπαίρνει ζωή, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στη διαχρονική προσφορά του στον τόπο.
Η νέα λειτουργία του σέβεται την ιστορία, τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά, καθώς και την ανάγκη των σύγχρονων πολιτών να τον επισκέπτονται και να απολαμβάνουν τη μοναδική του θέση.
Η αέναη κίνηση της νέας φτερωτής του Θαλασσόμυλου δίνει αισιοδοξία για τη συνέχεια, ενώ θυμίζει πως η αποκατάσταση των ιστορικών σημείων του τόπου αποτελεί καθήκον και υποχρέωση όλων προς τις νεότερες γενιές.



