Καταγγελίες κατά της κυβέρνησης για τις απάνθρωπες συνθήκες που επικρατούν στους συρμούς του Η.Σ.Α.Π. και στα άλλα Μ.Μ.Μ. από τις Κ.Ο.Β. Ν. Ιωνίας του Κ.Κ.Ε.
Το πρωί της Δευτέρας 30 Ιουνίου 2025, με μαζικές εξορμήσεις στους σταθμούς του Η.Σ.Α.Π.: Νέα Ιωνία, Πευκάκια, Περισσός, μέλη των Κομματικών Οργανώσεων Νέας Ιωνίας του Κ.Κ.Ε. κατήγγειλαν την κυβέρνηση, που βασανίζει τα λαϊκά στρώματα με τις απάνθρωπες συνθήκες, που επικρατούν στους συρμούς του Η.Σ.Α.Π., αλλά και στα άλλα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Συγκεκριμένα, οι Κ.Ο.Β. Νέας Ιωνίας του Κ.Κ.Ε. κατήγγειλαν πως αποτελεί επιλογή της κυβέρνησης το να βασανίζει τον λαό με τις τεράστιες αναμονές μέσα σε βαγόνια κλιβάνους, χωρίς κλιματισμό, όπου κυριολεκτικά ο κόσμος στοιβάζεται ο ένας πάνω στον άλλον, που τη μία μένουν ακινητοποιημένα λόγω βλάβης και την άλλη παίρνουν φωτιά, θέτοντας σε κίνδυνο την ακεραιότητα των επιβατών, και ακόμη μοίρασαν χιλιάδες ανακοινώσεις του Γραφείο Τύπου της Κ.Ε. του Κ.Κ.Ε., όπου χαρακτηριστικά αναφέρεται πως:
«Η «καραμέλα» του πρωθυπουργού και των άλλων κυβερνητικών στελεχών για «βελτίωση της καθημερινότητας» των πολιτών μετατρέπεται σε κακόγουστο αστείο μόλις κάποιος περάσει την είσοδο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην Αθήνα, ειδικά σε συνθήκες αυξημένων θερμοκρασιών, όπως συμβαίνει αυτές τις μέρες.
Πρόκειται για μια κατάσταση που πλέον μπορεί να χαρακτηριστεί χωρίς υπερβολή απάνθρωπη, οδηγώντας επιβάτες και εργαζόμενους στα όρια της αντοχής τους, με το παράδειγμα του Ηλεκτρικού να είναι, ίσως, το πιο χαρακτηριστικό.
Σαν να μην έφταναν οι ατελείωτες αναμονές εξαιτίας της αραιότητας των δρομολογίων, σαν να μην έφταναν οι συνεχείς βλάβες εξαιτίας της παλαιότητας και της κακής συντήρησης του στόλου, τώρα προστίθεται και το βασανιστήριο της απουσίας κλιματισμού στους συρμούς, που δημιουργεί τριτοκοσμικές συνθήκες μεταφοράς και σοβαρούς κινδύνους για την υγεία ειδικά των ευπαθών ατόμων.
Η κυβέρνηση, το Υπουργείο Μεταφορών και η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. γνωρίζουν πολύ καλά την κατάσταση, όχι, φυσικά, επειδή αναγκάζονται οι ίδιοι να μετακινούνται στην καθημερινότητά τους μέσα σε κινούμενους φούρνους, αλλά από τις διαμαρτυρίες των εργαζομένων, και επιλέγουν συνειδητά να μην κάνουν τίποτα.
Φαίνεται ότι η «υπερθέρμανση» και οι «ακραίες θερμοκρασίες» είναι καλά μόνο σαν προσχήματα, για να δικαιολογήσουν τις καταστροφές από τις πυρκαγιές κάθε καλοκαίρι, όπως και τώρα στη Χίο, αλλά ξεχνιούνται πολύ εύκολα όταν πρέπει να ληφθούν μέτρα.
Δεν πρόκειται απλά για ανικανότητα. Είναι συνειδητή τους επιλογή να αφήνουν τον λαό να βασανίζεται ακόμη και σε απλές καθημερινές διαδικασίες, όπως το να πάει στη δουλειά του και να γυρίσει από αυτή, γιατί προτεραιότητά τους δεν είναι η φθηνή, γρήγορη, άνετη και ασφαλής μεταφορά του λαού, αλλά η εμπορευματοποίηση των Μεταφορών και η στροφή τους με βάση τις ανάγκες της πολεμικής εμπλοκής.».

