20 νέα δέντρα φυτεύτηκαν στην Πλατεία Ελευθερίας στη Λυκόβρυση
Η φροντίδα του πρασίνου, αλλά και η δημιουργία θετικού περιβαλλοντικού ισοζυγίου, αποτελούν δεσμεύσεις της Διοίκησης του Δήμου Λυκόβρυσης-Πεύκης, και στο πλαίσιο αυτό, την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024, το προσωπικό της Υπηρεσίας Πρασίνου φύτεψε 20 δέντρα στην Πλατεία Ελευθερίας στη Λυκόβρυση.
Πιο συγκεκριμένα, φυτεύτηκαν 10 ελιές, 8 γιακαράντες και 2 ανθοφόρα prunus kanzan, με την πλατεία να αλλάζει όψη και να γίνεται πιο πράσινη. Τις εργασίες επιθεώρησαν ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης-Πεύκης κ. Μάριος Ψυχάλης, ο Αντιδήμαρχος Πρασίνου & Πολιτικής Προστασίας κ. Νίκος Γιαννόπουλος και ο Αντιδήμαρχος Καθημερινότητας κ. Γιάννης Καλαμπαλίκης.
Αναφερόμενος στο θέμα, ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης-Πεύκης, κ. Μάριος Ψυχάλης, τόνισε πως: «Σήμερα, φυτεύουμε 20 νέα δέντρα στην πλατεία Ελευθερίας στη Λυκόβρυση. Στον Δήμο Λυκόβρυσης-Πεύκης δημιουργούμε θετικό περιβαλλοντικό ισοζύγιο με τη φύτευση περισσότερων από 100 δέντρων μέσα στο 2024.».
Από την πλευρά του, ο Αντιδήμαρχος Πρασίνου & Πολιτικής Προστασίας, κ. Νίκος Γιαννόπουλος, σημείωσε πως: «Με τα 20 δέντρα που φυτέψαμε καλύπτουμε κενά, που υπήρχαν στην Πλατεία Ελευθερίας. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για να κάνουμε την πόλη μας πιο πράσινη και φιλική για τους πολίτες.».



