Οι ενημερώσεις και οι ανακοινώσεις του Δημάρχου Νέας Ιωνίας Αττικής στην έναρξη της 36ης Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου
Κατά την έναρξη της 36ης Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Νέας Ιωνίας Αττικής, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024, ο Δήμαρχος κ. Παναγιώτης Μανούρης προχώρησε σε ενημερώσεις και ανακοινώσεις προς το Σώμα.
Ρεπορτάζ-Φωτογραφίες-Βίντεο: Παναγιώτα Σούγια
Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος Νέας ιωνίας Αττικής, κ. Παναγιώτης Μανούρης, μίλησε, μεταξύ άλλων, για τη μίσθωση ενός οχήματος για την εξυπηρέτηση των αναγκών του Γραφείου Δημάρχου κ.τ.λ., επισημαίνοντας, μεταξύ άλλων, πως: «Το όχημα είναι έξω, για όσους δεν το έχουν δει. Πάρθηκε με leasing για 4 χρόνια, με τη δυνατότητα στα τέσσερα χρόνια της αγοράς, καταθέτοντας 9.000 ευρώ.», αναφέρθηκε σε ένα έγγραφο, που κοινοποιήθηκε στον Δήμο από τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας, το οποίο, σύμφωνα με τον κ. Μανούρη, «περιγράφει τα προβλήματα των σχολικών μονάδων, με πολύ γλαφυρό και ωραίο τρόπο.» και σε ένα άλλο έγγραφο, που κοινοποίησε στον Δήμο ο Πρόεδρος του Ιδρύματος «Τάκης Σινόπουλος» Σπουδαστήριο Νεοελληνικής Ποίησης» κ. Ξάνθος Μαϊντάς, σύμφωνα με το οποίο «βρέθηκε το πρόπλασμα της προτομής του Τάκη Σινόπουλου και πάρθηκαν διάφορες προσφορές», ώστε να κατασκευαστεί εκ νέου και να τοποθετηθεί στη θέση της κλαπείσας προτομής, με τον κ. Μανούρη να δεσμεύεται πως θα φέρει το ζήτημα στο Δημοτικό Συμβούλιο για να προχωρήσει η τοποθέτησή του, στον χώρο που βρισκόταν πριν την κλοπή της.
Επίσης, ο κ. Μανούρης αναφέρθηκε σε μια ανακοίνωση για την παιδική χαρά της πλατείας Υγείας, που στάλθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, και ανάγνωσε τη σχετική απάντηση του αρμόδιου Αντιδημάρχου Περιβάλοντος και Κυκλικής Οικονομίας κ. Φώτη Τσομπάνογλου, και ακόμη ανάγνωσε επιστολή κατοίκων της Αλσούπολης, όπου διατύπωναν τις ενστάσεις τους σχετικά με την εγκατάσταση οικίσκου για τις ανάγκες του Π.Α.Ο. Αλσούπολης, ζητώντας, μάλιστα, την απομάκρυνση του οικίσκου, θέτοντας και άλλα αιτήματά τους για το πάρκο, όπου τοποθετήθηκε ο οικίσκος.
Επιπλέον, ο κ. Μανούρης απολογήθηκε για την επιλογή της τοποθέτησης του προαναφερθέντος οικίσκου και εξήγησε τους λόγους που η Δημοτική Αρχή προχώρησε σε αυτή την ενέργεια, προκειμένου να διευκολύνει τον αθλητικό σύλλογο.
Όλα όσα είπε ο κ. Παναγιώτης Μανούρης μπορείτε να τα παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ και ΕΔΩ.
Ακολούθησε η συζήτηση του εκτός Ημερήσιας Διάταξης θέματος, που αφορούσε στη νομιμοποίηση από το Δημοτικό Συμβούλιο του συγκεκριμένου οικίσκου.
