Εκδήλωση του Δήμου Σερρών για την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση, που διοργάνωσε ο Δήμος Σερρών και το Δημοτικό Καταφύγιο Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων.
Το πρωί της Παρασκευής 4 Οκτωβρίου 2024, μαθήτριες και μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης βρέθηκαν στην πλατεία Ελευθερίας και είχαν την ευκαιρία να μάθουν για τη σημασία της υπεύθυνης φροντίδας των ζώων μέσα από διαδραστικό θεατρικό δρώμενο από τις ηθοποιούς κ.κ. Αστερόπη Χαριτίδου και Χριστίνα Νασιάδου.
Ακολούθως, ο Ανθυπαστυνόμος και σύνοδος αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης εκρηκτικών κ. Μιχάλης Βασταρδής μίλησε στους μαθητές για τα οφέλη της συνύπαρξης ανθρώπου και ζώου και για τον ρόλο του αστυνομικού σκύλου στην ανίχνευση εκρηκτικών υλών και ναρκωτικών ουσιών.
Στη συνέχεια, δόθηκαν συμβουλές από τον κτηνίατρο κ. Στέλιο Φρέσα, για τη φροντίδα και την προστασία των δεσποζόμενων και αδέσποτων ζώων συντροφιάς.



Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι μαθήτριες και μαθητές κατασκεύασαν χειροτεχνίες με θέμα τα ζώα.
Στόχος των παραπάνω δράσεων ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών για τη φροντίδα και την προστασία των ζώων, η υιοθέτηση θετικής στάσης, καλής συμπεριφοράς σε όλα τα ζωντανά πλάσματα του πλανήτη και ο σεβασμός του περιβάλλοντος.
Επίσης, η Δήμαρχος Σερρών, κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, τόνισε πως: «Σήμερα, γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, μια ημέρα που μας υπενθυμίζει την ευθύνη μας απέναντι σε όλα τα έμψυχα όντα, τα οποία θα πρέπει να σεβόμαστε και να τα προστατεύουμε. Η προστασία των ζώων δεν είναι μόνο καθήκον μας, αλλά και δείγμα πολιτισμού και ανθρωπιάς. Ως κοινωνία έχουμε κάνει βήματα και θεωρώ ότι με τέτοιες δράσεις θα ευαισθητοποιήσουμε τους πολίτες και, κυρίως, τα μικρά παιδιά.».
Ακόμη, η κ. Μητλιάγκα εξέφρασε τις ευχαριστίες της για τη σημαντική συμβολή των φιλοζωικών σωματείων της πόλης των Σερρών στην προστασία και ευημερία των αδέσποτων ζώων στον Δήμο, επισημαίνοντας πως «Ευχαριστούμε τα μέλη των φιλοζωικών σωματείων:, που πραγματικά αγαπούν και προσφέρουν τη ζωή τους στη φροντίδα των αδέσποτων ζώων. Η συνεργασία μαζί τους είναι πολύτιμη και ελπίζουμε να συνεχιστεί προς τη σωστή φιλοζωική κατεύθυνση.».

Από την πλευρά της, η Εντεταλμένη Σύμβουλος Εθελοντισμού και Προστασίας Αδέσποτων Ζώων, κ. Βασιλική Πανταζή, δήλωσε ικανοποιημένη από τη συμμετοχή των μαθητών στις δράσεις του Δήμου Σερρών, λέγοντας πως: «Είμαστε χαρούμενοι, που οι μαθήτριες και μαθητές των σχολείων του Δήμου μας ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα, συμμετείχαν και αγκάλιασαν αυτή την εκδήλωση, που στόχο είχε την ευαισθητοποίηση παιδιών σε θέματα προστασίας των ζώων. Πρωτοβουλίες σαν κι αυτή, που προάγουν την προστασία και την ευημερία των ζώων, θα πραγματοποιηθούν και στο μέλλον.».
Θερμές ευχαριστίες για την παρουσία τους εκφράστηκαν από τη Δημοτική Αρχή προς την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Σερρών, τις μαθήτριες και τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, το Κ.Δ.Α.Π.-Μ.Ε.Α. του Δήμου Σερρών, το Κ.Δ.Α.Π.-Μ.Ε.Α. «ΣυνΥπαρξη», το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Σερρών, τις ηθοποιούς κ.κ. Αστερόπη Χαριτίδου και Χριστίνα Νασιάδου, τον Ανθυπαστυνόμο σύνοδο αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης εκρηκτικών κ. Μιχάλη Βασταρδή, τον Κτηνίατρο κ. Στέλιο Φρέσα και τους συνεργάτες του, καθώς, επίσης, και τους υπαλλήλους του Δημοτικού Καταφυγίου.

