Με επιτυχία διεξήχθη το διήμερο τουρνουά μπάσκετ LOUX GNC 3ON3 στον Δήμο Αμφιλοχίας
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η μεγάλη γιορτή μπάσκετ LOUX GNC 3ON3 στην Αμφιλοχία, όπου θριάμβευσαν η μουσική, η διασκέδαση και το... ατελείωτο μπάσκετ.
Μια μεγάλη μπασκετική γιορτή φιλοξένησε ο Δήμος Αμφιλοχίας στην κεντρική πλατεία της πόλης, όπου μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν και να παρακολουθήσουν το τουρνουά LOUX GNC 3ON3.

Περισσότερες από 40 ομάδες όλων των ηλικιών και με κεντρικό μήνυμα: «Ο αθλητισμός ενώνει», έπαιξαν στο διήμερο τουρνουά, που τα είχε… όλα. Ένταση, αδρεναλίνη, πάθος, μα κυρίως χαρά, διασκέδαση και ατελείωτες ώρες μπάσκετ.

Θέτοντας στο επίκεντρο την τόνωση των αθλητικών δραστηριοτήτων στον Δήμο, ο Δήμαρχος Αμφιλοχίας, κ. Σάκης Τορουνίδης, επισήμανε τη σημασία των πρωτοβουλιών, που προάγουν τον αθλητισμό, στοχεύοντας στη φιλοξενία ακόμη περισσότερων αθλητικών διοργανώσεων στο μέλλον.
Το LOUX GNC 3ON3, που διεξήχθη στην Πλατεία Αμφιλοχίας, αποτέλεσε μία συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, του Δήμου Αμφιλοχίας και του GNC 3ΟΝ3, με την υποστήριξη της Π.Ε.Δ. Δυτικής Ελλάδας, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, ενώ τους συμμετέχοντες τους περίμεναν μοναδικοί διαγωνισμοί, δώρα και πολλές εκπλήξεις, όπως Wilson 3Χ3 Μini-Balls.



