Ξεκίνησαν στον Δήμο Καισαριανής οι εργασίες της Διημερίδας για τους προσφυγικούς οικισμούς
Στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου Καισαριανής ξεκίνησαν οι εργασίες της Διημερίδας, με θέμα: «Προσφυγικοί οικισμοί: ζητήματα διαχείρισης και ανάδειξης της τοπικής ιστορικής μνήμης. Η περίπτωση της Καισαριανής».
Την εισαγωγική συνεδρία συντόνισε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Καισαριανής κ. Νικόδημος Κατσαρέλης, ενώ τους παριστάμενους καλωσόρισε ο Δήμαρχος κ. Ηλίας Σταμέλος.
Παραβρέθηκαν η Δημοτική Αρχή, οι πρώην Δήμαρχοι Καισαριανής κ.κ. Γιώργος Κατημερτζής και Σπύρος Τζόκας, ο επικεφαλής της παράταξης «Ενωμένη Καισαριανή» και τέως Δήμαρχος κ. Χρήστος Βοσκόπουλος, ο πρώην Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Νίκος Σάμιος, εκ μέρους της παράταξης «Όμορφη Πόλη» ο δημοτικός σύμβουλος κ. Νίκος Ζαρκαδούλας, ο επικεφαλής της «Ανυπόταχτης Καισαριανής» κ. Μιχάλης Μιλτσακάκης, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Άννα Παραγυιού και Γιάννης Τσιροζίδης, ο πρώην Αντιδήμαρχος κ. Μάνος Κιτσέλης, διατελέσαντες δημοτικοί σύμβουλοι, Πρόεδροι συλλόγων και εκπρόσωποι μαζικών φορέων της Καισαριανής.



Οι εργασίες της διημερίδας συνεχίστηκαν την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2024, μπροστά στο Μουσείο ΕΑΜικής Εθνικής Αντίστασης, με δύο θεματικές συνεδρίες:
- Από τους προσφυγικούς οικισμούς του Μεσοπολέμου στην κοινωνιολογία των σύγχρονων πόλεων.
- Μνήμες προσφύγων και κοινωνική συνείδηση.

