Συνεργασία του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων με τους Δήμους για τη χάραξη της πολιτικής τουριστικής προβολής
Συνάντηση εργασίας, έπειτα από πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, κ. Γιάννη Τρεπεκλή, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τρίτης 27 Αυγούστου 2024, στην έδρα της Π.Ι.Ν. στην Κέρκυρα, με την παρουσία Αντιδημάρχων Τουρισμού και υπηρεσιακών στελεχών, με θέμα την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
Όπως υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης, κ. Γιάννης Τρεπεκλής, χρειάζεται συντονισμός των δράσεων μεταξύ της Περιφέρειας και των Δήμων, όπως, βέβαια, και η χάραξη μιας ενιαίας πολιτικής τουριστικής προβολής ενόψει του 2025. Στο πλαίσιο αυτό θ’ ακολουθήσουν στη συνέχεια αντίστοιχες συναντήσεις και με τους υπόλοιπους τουριστικούς φορείς και τα Επιμελητήρια. Στη συνάντηση εργασίας, μετά το πέρας της οποίας οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη, συζητήθηκαν μεταξύ άλλων:
-Το θέμα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, με τον Περιφερειάρχη να τονίζει πως σχεδιάζεται ήδη η καθιέρωση ενός διεθνούς φεστιβάλ Φιλαρμονικών και ενός αντίστοιχου φεστιβάλ Χορωδιών στο άνοιγμα και στο κλείσιμο της τουριστικής περιόδου.
-Το θέμα της όσο το δυνατόν πιο στοχευμένης και αποδοτικής παρουσίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.
-Η ενίσχυση του θεματικού τουρισμού, με έμφαση π.χ. στον γαστρονομικό τουρισμό και στην προώθηση των ποιοτικών τοπικών προϊόντων των Ιονίων Νήσων.
-Το μεθοδικό άνοιγμα της Π.Ι.Ν. σε νέες μεγάλες τουριστικές αγορές (Η.Π.Α., Αυστραλία, Ιαπωνία, Λατινική Αμερική μέσω της Ισπανίας) και σε κάποιες άλλες, που τα τελευταία χρόνια είχαν παραμεληθεί (Πολωνία, Σκανδιναβία), πέρα, φυσικά, από τη σταθερή σχέση με τις παραδοσιακές αγορές, που διαχρονικά στηρίζουν τον τουρισμό στα Ιόνια Νησιά (Βρετανία, Ιταλία, Γερμανία κ.λπ.).

Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Γιάννη Τρεπεκλή, τον προσεχή Ιανουάριο θα γίνει ειδική εκδήλωση προβολής των Ιονίων Νήσων στις Η.Π.Α. (Νέα Υόρκη), σε μια προσπάθεια αξιοποίησης και της μεγάλης δυναμικής του απόδημου ελληνισμού στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, ενώ στοχευμένες δράσεις θα υπάρξουν και στην Ιαπωνική αγορά (Τόκιο), δεδομένου ότι το 2025 είναι «έτος Ελλάδας-Ιαπωνίας» και με την Κέρκυρα να έχει τη δυνατότητα προσέλκυσης επισκεπτών από τη συγκεκριμένη αγορά λόγω και της ύπαρξης του Μουσείου Ασιατικής Τέχνης.
Ακόμη, το «παρών» στην εν λόγω συνάντηση εργασίας υπό τον Περιφερειάρχη έδωσαν ο Δήμαρχος Σάμης κ. Παναγής Δρακουλόγκωνας, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων κ. Σπύρος Χαλικιόπουλος, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας κ. Νίκος Χειρδάρης, η Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Ζακύνθου κ. Αγγελική Αυγουστίνου, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Κεφαλονιάς κ. Νίκος Κουρκουμέλης, η Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Πολιτισμού & Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου Ληξουρίου κ. Ελένη Λουκέρη, η Αντιπεριφερειάρχης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, Ψηφιακού Μετασχηματισμού & Καινοτομίας κ. Αιμιλία Μόσχου και υπηρεσιακά στελέχη της Π.Ι.Ν. και των Δήμων.

