Εισήγηση του Δημάρχου Κοζάνης για αναβάθμιση του Γραφείου Προμηθειών σε Τμήμα για την καλύτερη λειτουργία του Δήμου
Η άμεση αναβάθμιση του Γραφείου Προμηθειών του Δήμου Κοζάνης σε ένα μεγάλο και οργανωμένο Τμήμα αποτελεί προτεραιότητα του Δημάρχου κ. Γιάννη Κοκκαλιάρη, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε στη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση της Δευτέρας 19 Αυγούστου 2024 του Δημοτικού Συμβουλίου, όπου συζητήθηκαν και ψηφίστηκαν οι πρώτες αναγκαίες αλλαγές του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.), μετά και την κατάργηση των νομικών προσώπων.
Ειδικότερα, ο Δήμαρχος Κοζάνης, κ. Γιάννης Κοκκαλιάρης, υπογράμμισε μεταξύ άλλων πως: «Η μεταβίβαση αρμοδιοτήτων από τα καταργηθέντα νομικά πρόσωπα προς τον Δήμο αυξάνει κατά πολύ τον όγκο εργασιών, που απαιτείται για την εύρυθμη λειτουργία του.» και ακόμη τόνισε πως: «Η αναβάθμιση του Γραφείου Προμηθειών σε Τμήμα είναι πλέον απόλυτη ανάγκη, προκειμένου να επιταχυνθούν όλες οι απαραίτητες διαδικασίες, εναρμονισμένες στις νέες απαιτήσεις που δημιουργούνται.» και, παράλληλα, υποστήριξε πως: «Ο νέος, τελικός και ολοκληρωμένος Ο.Ε.Υ. θα προκύψει έπειτα από διαβούλευση με όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές, ώστε ο Δήμος Κοζάνης να αποκτήσει έναν σύγχρονο και λειτουργικό Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας, στην υπηρεσία των δημοτών.».
