ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Saturday | 27 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Ποδόσφαιρο Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ενθουσιασμένη από την Πάτρα και τη φιλοξενία της η Κυπριακή αποστολή της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας Επαρχίας Λευκωσίας

Η επίσκεψη της πολυμελούς αντιπροσωπείας της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας Επαρχίας Λευκωσίας (Π.Ο.Ε.Λ.) στην πόλη της Πάτρας ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024.

Η Κυπριακή αντιπροσωπεία είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Πατρέων κ. Κώστα Πελετίδη, στην οποία παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου κ. Δημήτρης Μαρμούτας και ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού κ. Τάκης Πετρόπουλος, καθώς και τα στελέχη της Δημοτικής Αρχής στον Αθλητισμό κ.κ. Βασίλης Ζώτος, Ηλίας Γεωργακόπουλος, Αργύρης Αργυράτος και Θόδωρος Αργυράτος, με τον οποίο συζήτησαν για το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου εργαζομένων «Κώστας Δαβουρλής», και τον Δημήτρη Σουγλέρη, ο οποίος είχε και την ευθύνη της φιλοξενίας.

Ενδιαφέρον είχε και η σύσκεψη της αντιπροσωπείας με τον Πρόεδρο της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Αχαΐας κ. Άγγελο Δανιήλ και τα μέλη του Δ.Σ. κ.κ. Σταύρο Θεοδωρόπουλο, Δημήτρη Σαρή και Κώστα Αγγελόπουλο.
Επίσης, στο πλαίσιο της επίσκεψης στην Αρχαία Ολυμπία η Κυπριακή αντιπροσωπεία της Π.Ο.Ε.Λ. επισκέφτηκε το Δημαρχείο Πύργου, όπου συναντήθηκε με τον Δήμαρχο κ. Στάθη Κανή και τον Αντιδήμαρχο κ. Νώντα Κυριαζή, και το Δημαρχείο Αρχαίας Ολυμπίας, όπου συναντήθηκε με τον Αναπληρωτή Δημάρχου κ. Σωτήρη Παπαηλιού.

Την τελευταία ημέρα της επίσκεψης στην πόλη της Πάτρας πραγματοποιήθηκε φιλικός αγώνας ποδοσφαίρου 5Χ5, Παλαιμάχων Πάτρας-Λευκωσίας, ενώ προηγήθηκε επίσκεψη της αντιπροσωπείας στο Μουσείο Ποδοσφαίρου, όπου τα μέλη της αποστολής, συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο των Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών Πάτρας κ. Τάκη Λαμπρόπουλο.
Ακόμη, ο Πρόεδρος της Π.Ο.Ε.Λ. κ. Χρηστάκης Γεωργίου δήλωσε για την επίσκεψη στην Πάτρα πως: «Κατ’ αρχάς, ευχαριστούμε εγκάρδια τον Δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, τον Αντιδήμαρχο Τάκη Πετρόπουλο, τα αθλητικά στελέχη της Δημοτικής Αρχής και τους εργαζόμενους του Δήμου για τη θερμή υποδοχή και τη συγκινητική φιλοξενία. Ήταν μεγάλη μας χαρά και τιμή να επισκεφτούμε τον Δήμο Πατρέων, να γνωρίσουμε από κοντά μια Δημοτική Αρχή, που αποτελεί πρότυπο, σε σχέση με την οργάνωση, τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα των αποφάσεων και των πράξεών της, την αποτελεσματικότητα και, φυσικά, για τη διεκδικητικότητά της προς όφελος των λαϊκών στρωμάτων του Πατραϊκού λαού. Επιστρέφουμε στην Κύπρο με περισσότερες γνώσεις και εμπειρίες, εμπνευσμένοι από την Αθλητική, Κοινωνική και Πολιτιστική δράση του κ. Πελετίδη και των συνεργατών του, με στόχο να στηρίξουμε ακόμη περισσότερο τους εθελοντές και τους αθλητές των Σωματείων μελών μας, καθώς, επίσης, και για να διεκδικήσουμε για το Κυπριακό Αγροτικό Ποδόσφαιρο.».

Στην αντιπροσωπεία συμμετείχαν και εκπρόσωποι Αγροτικών Ποδοσφαιρικών Συλλόγων, οι οποίοι δήλωσαν σχετικά:
Αντρέας Χατζηλαζάρου, Ταμίας Δ.Σ. του Σωματείου ΑΟΛ-ΟΜΟΝΟΙΑ Λακατάμιας: «Η επίσκεψή μας στην Πάτρα με την Π.Ο.Ε.Λ. για ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τον κοινωνικό αθλητισμό ήταν γεμάτη από μοναδικές εμπειρίες και γνώσεις. Προσωπικά, με εντυπωσίασε το ότι αντιλαμβάνονται στον Δήμο Πατρέων τον Αθλητισμό ως κοινωνικό αγαθό και το πόσο σημαντικό είναι για την κοινωνία να υπάρχουν δωρεάν δομές ως προς την άθληση, τον πολιτισμό, και την ευημερία του πολίτη. Η αποστολή στην Πάτρα ήταν μια εξαιρετική εμπειρία, που μας επέτρεψε να μάθουμε πολλά και να γνωρίσουμε ανθρώπους που μοιράζονται τις ίδιες κοινωνικές ευαισθησίες με εμάς.».
Μάριος Αχιλλέως, Πρόεδρος Δ.Σ. του Σωματείου ΔΟΞΑ Δευτεράς:
«Ως εκπρόσωποι των Σωματείων της Π.Ο.Ε.Λ. πήραμε πολλά πράγματα στις αποσκευές μας, όπως γνώση, συμβουλές και πρωτοποριακές ιδέες.
Ως Πρόεδρος του Σωματείου ΔΟΞΑ Δευτεράς συγχαίρω τον Δήμαρχο και τους συνεργάτες του για το αξιοθαύμαστο έργο, που επιτελούν για τις χαμηλά αμειβόμενες οικογένειες και τα παιδιά τους στην κατασκήνωση του Δήμου Πατρέων. Είναι παράδειγμα προς μίμηση η πρωτοβουλία τους προς όλα αυτά τα παιδιά. Θεωρώ πως η κάθε τοπική κοινωνία θα πρέπει να ακολουθήσει τα χνάρια του Δήμου Πατρέων.
Είμαστε βέβαιοι πως θα συνεχίσουν το μεγάλο έργο που επιτελούν και εμείς θα είμαστε κοινωνοί του έργου τους και θα μεταφέρουμε στην Κύπρο μας το έργο που επιτελείται.».
Βαλεντίνος Σάββα, Προπονητής Προσφυγικού Σωματείου ΕΛΠΙΔΑΣ Αφάνειας:
«Αξιολογώντας το σύστημα διεξαγωγής των τοπικών πρωταθλημάτων της Ελλάδας, θεωρώ ότι μπορεί να βοηθήσει μακροπρόθεσμα τη δική μας προσπάθεια για εισηγήσεις στις Ομοσπονδίες και τοπικές Αρχές. Ουσιαστικό συμπέρασμα είναι ότι μόνο ο Δήμος Πατρέων στηρίζει τα Τοπικά Πρωταθλήματα, κυρίως στο γηπεδικό. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι η νοοτροπία, καθώς οι ομάδες δουλεύουν με επενδύσεις σε υποδομές και ακαδημίες με μακροχρόνιους στόχους και δεν κοιτάζουν μόνο το σήμερα.».
Από την πλευρά του Δήμου Πατρέων, ο κ. Δημήτρης Σουγλέρης δήλωσε πως: «Κατ’ αρχάς, το γεγονός ότι η μεγαλύτερη ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Κύπρου επέλεξε την πόλη μας για ανταλλαγή γνώσεων στον Αθλητισμό, μας τιμά. Καταδεικνύει ότι οι προσπάθειές μας αυτά τα 10 χρόνια έπιασαν τόπο κα έφεραν την πόλη μας, από ουραγός που ήταν, στην πρώτη γραμμή. Ήταν μια μοναδική εμπειρία, που μετά την ανάπτυξη ισχυρών δεσμών με τους εγχώριους αθλητικούς φορείς, ανοίγει διάπλατα τον δρόμο για την ανάπτυξη και ουσιαστικών διεθνών σχέσεων στον Αθλητισμό.».