Συνάντηση του Δημάρχου Θέρμης με τις διοικήσεις των Επαγγελματικών Συλλόγων του Δήμου
Με τις διοικήσεις των Επαγγελματικών Συλλόγων του Δήμου Θέρμης, καθώς και με εκπροσώπους στα Επιμελητήρια και στις Ομοσπονδίες, συναντήθηκε ο Δήμαρχος Θέρμης κ. Θεόδωρος Παπαδόπουλος, στο Θέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου Θέρμης, έπειτα από πρωτοβουλία του Δημάρχου, όπου συζητήθηκαν θέματα, τα οποία απασχολούν τους επαγγελματίες, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον Δήμο Θέρμης.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι νεοεκλεγμένες Διοικήσεις της Ένωσης Επαγγελματιών Εμπόρων Δήμου Θέρμης, της Ένωσης Επαγγελματιών Εμπόρων Δημοτικής Ενότητας Βασιλικών και της Ένωσης Επαγγελματιών Εμπόρων Δημοτικής Ενότητας Μίκρας, οι Πρόεδροι του Συλλόγου Εμπόρων Στερεών Καυσίμων Θεσσαλονίκης (Κώστας Μπαλαμπάνης), του Σωματείου Κρεοπωλών Νομού Θεσσαλονίκης (Νίκος Βαλαβανίδης), της Ομοσπονδίας Βιοτεχνικών Σωματείων Νομού Θεσσαλονίκης (Ευάγγελος Βαλασίδης) και του Σωματείου Επιχειρηματιών Πάρκινγκ Αεροδρομίου (Μαρία Αμανατίδου), ο Γενικός Γραμματέας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης κ. Κλεόβουλος Θεοτόκης, η κ. Φανή Μπλιούμη, Πρόεδρος του Τμήματος Επαγγελματιών του Ε.Ε.Θ., μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπόρων και Επαγγελματιών και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Επαγγελματιών Εμπόρων Δήμου Θέρμης.
Κατά την εισαγωγική παρέμβασή του ο Δήμαρχος Θέρμης, κ. Θεόδωρος Παπαδόπουλος, παρουσίασε τις πρωτοβουλίες και τα έργα, τα οποία έχει υλοποιήσει ο δήμος, με στόχο την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και την τόνωση της τοπικής αγοράς. Τέτοιου είδους παρεμβάσεις είναι οι διάφορες παρεμβάσεις που έγιναν στο πλαίσιο του Ανοιχτού Κέντρου Εμπορίου, το Οpen Μall, σε συνεργασία με την Ένωση Επαγγελματιών Εμπόρων Θέρμης, με στόχο τη δημιουργία ενός ισχυρού, ανταγωνιστικού και βιώσιμου κέντρου λιανικής πώλησης στη Θέρμη.
Επίσης, ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε πως: «Ο δήμος από την πλευρά του έχει ολοκληρώσει τις δράσεις, που προέβλεπε το σχέδιο. Έγιναν έργα λειτουργικής και αισθητικής αναβάθμισης στην κεντρική πλατεία Παραμάνα και στον σκεπαστό πεζόδρομο, καθώς και ευρύτερα στο κέντρο της Θέρμης. Εγκαθίστανται εφαρμογές «έξυπνης πόλης και βιώσιμης κινητικότητας», με στόχο τη βελτίωση της προσβασιμότητας, όπως η ελεγχόμενη στάθμευση, η τοποθέτηση σταθμών ποδηλάτων, οι ράμπες για ΑμεΑ κ.ά.. Δημιουργήσαμε το πάρκινγκ στην οδό Μανδρίτσας, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι εργαζόμενοι στο κέντρο και οι επισκέπτες.», αναφέρθηκε στις αστικές αναπλάσεις, που προγραμματίζονται για τον δρόμο Θέρμης-Χαριλάου, στο τμήμα του έως το όριο της επέκτασης Θέρμης, καθώς και για τον οδικό άξονα από το Πανόραμα έως τον δρόμο Θεσσαλονίκης-Νέων Μουδανιών (Κουγιάμη).» και ακόμη ενημέρωσε πως: «Ο δήμος, ξεκινά την εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης και εξωστρέφειας σε βάθος πενταετίας. Την επόμενη εβδομάδα υπογράφουμε τη σχετική σύμβαση και θα ξεκινήσει η εκπόνηση του σχεδίου, το οποίο θα περιλαμβάνει κλιμακωτές δράσεις και ενέργειες, που θα συγκλίνουν στον στρατηγικό σχεδιασμό μας για τα επόμενα χρόνια. Για όλα αυτά θα ρωτήσουμε τη γνώμη και της τοπικής κοινωνίας, τους συνδημότες μας και, φυσικά, και εσάς τους επαγγελματίες, που αποτελείτε το πλέον δυναμικό τμήμα της κοινωνίας μας.».

Από την πλευρά τους, οι επαγγελματίες έθεσαν μια σειρά ζητήματα, όπως ο καθορισμός των χρήσεων γης, ώστε να γνωρίζουν ποιες επιχειρηματικές δραστηριότητες επιτρέπονται σε κάθε περιοχή. Ζήτησαν, επίσης, να μάθουν πότε θα ολοκληρωθεί το έργο της γέφυρας στην οδό Περικλέους, που συνδέει τον Τρίλοφο με το Πλαγιάρι, καθώς και η ανάπλαση της πλατείας των Βασιλικών. Απαντώντας τους, ο κ. Παπαδόπουλος ενημέρωσε πως: «Το προσεχές διάστημα θα εκπονηθεί το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο του Δήμου Θέρμης, στο οποίο θα καθορίζονται οι χρήσεις γης και θα περιγράφονται αναλυτικά οι επιτρεπόμενες επιχειρηματικές και εμπορικές δραστηριότητες ανά περιοχή.», πρόσθεσε πως: «Η γέφυρα της οδού Περικλέους πρόκειται να παραδοθεί μέσα στον Ιούλιο. Ήταν ένα πάρα πολύ δύσκολο έργο, για το οποίο ο δήμος ανάλωσε περισσότερο χρόνο από κάθε άλλο έργο.» και ακόμη είπε πως: «Οι εργασίες στην πλατεία των Βασιλικών θα ολοκληρωθούν στο τέλος Αυγούστου.».
Επίσης, ο κ. Παπαδόπουλος συνεχάρη τους εκπροσώπους των Επαγγελματιών για τη μεγάλη συμμετοχή, που σημειώθηκε στις εκλογές του περασμένου Μαρτίου για την ανάδειξη των νέων Διοικήσεων των τριών Ενώσεων στον Δήμο Θέρμης (ψήφισαν 650 επαγγελματίες), λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «Είμαι ενθουσιασμένος από τη μεγάλη συμμετοχή και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό για τη συνέχεια, καθώς μπορεί να εξασφαλίσει ισχυρή παρουσία των εκπροσώπων του δήμου μας στα επιμελητηριακά όργανα και στις ομοσπονδίες.» και ακόμη ζήτησε να υπάρχει ανοιχτός δίαυλος επικοινωνίας με τους επαγγελματικούς συλλόγους «γιατί όταν είμαστε οργανωμένοι, όλοι μαζί, θα είμαστε πιο αποτελεσματικοί και πιο πιεστικοί προς την κεντρική εξουσία, ώστε να διεκδικούμε χρηματοδοτήσεις και έργα, τα οποία έχει ανάγκη ο τόπος μας και μπορούν να βοηθήσουν την επιχειρηματικότητα.».
