ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Sunday | 28 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Ελληνική Οικονομία Νότιος Τομέας Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία ο Προϋπολογισμός του Δήμου Αγίου Δημητρίου για το έτος 2024

Εγκρίθηκε από την πλειοψηφία των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου ο προϋπολογισμός του Δήμου Αγίου Δημητρίου για το έτος 2024, στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024.

Κατά την τοποθέτηση του, ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου, κ. Στέλιος Μαμαλάκης, επισήμανε πως: «Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική στιγμή, καθώς με την κατάρτιση του προϋπολογισμού μπαίνει οριστικά τέλος σε μια εποχή, που κυριαρχούσε η εικονική πραγματικότητα και η κακοδιαχείριση.
Κάνουμε μια νέα αρχή, νοικοκυρεύουμε τα οικονομικά του Δήμου. Οι πολίτες θα μας κρίνουν από τον απολογισμό του έργου μας. Η καθημερινότητα των πολιτών προτεραιότητά μου. Σήμερα ψηφίζουμε έναν προϋπολογισμό, ο οποίος θα έπρεπε να έχει καταρτιστεί από το 2023, από την προηγούμενη Διοίκηση, η οποία, όμως, αδυνατούσε να το πράξει, καθώς με την πολιτική της είχε φέρει σε μια άθλια οικονομική κατάσταση τον δήμο. Έναν δήμο, τον οποίο η πρώην Δήμαρχος παρέλαβε με πλεόνασμα και μας τον παρέδωσε με χρέη, ελλείματα και έργα, που οι ανάδοχοι εγκατέλειψαν, καθώς ήταν απλήρωτοι. Ενδεικτικό της εικονικής πραγματικότητας, που είχε δημιουργήσει η προηγούμενη Διοίκηση, είναι ότι το ποσοστό εκτέλεσης των προϋπολογισμών της ήταν κάτω του 60%.».
Επίσης, ο κ. Στέλιος Μαμαλάκης ευχαρίστησε τον Αρμόδιο Αντιδήμαρχο Οικονομικών κ. Μάριο-Ιωάννη Μπάντο, τους εργαζόμενους, τα στελέχη του δήμου και τους συνεργάτες του, για τον αγώνα που έδωσαν για μια ορθή αποτύπωση της κατάστασης, και στη συνέχεια πρόσθεσε πως: «Καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια για να εκσυγχρονιστεί ο Δήμος και να τον θέσουμε σε τροχιά βιώσιμης ανάπτυξης. Καταρτήσαμε έναν ρεαλιστικό προϋπολογισμό, που λαμβάνει υπόψη τα πραγματικά οικονομικά δεδομένα. Ως νέα Διοίκηση έχουμε αναγκαστεί να λάβουμε δύσκολα μέτρα, αλλά απαραίτητα για να καλύψουμε τα χρέη και τις υποχρεώσεις που κληρονομήσαμε. Με αυτόν τον τρόπο θα συνεχίσουμε να έχουμε κοινωνικές παροχές προς τους πολίτες και να εκτελέσουμε τα απαραίτητα έργα. Η προηγούμενη Διοίκηση λειτούργησε με αναποτελεσματικότητα και με έλλειψη διαφάνειας. Απέκρυψε τα πραγματικά οικονομικά δεδομένα από τους πολίτες. Δημιούργησε εμπόδια στη νέα Διοίκηση και προσπάθησε να σαμποτάρει κάθε προσπάθεια.».

Ακόμη, ο κ. Μαμαλάκης επισήμανε πως: «Η κ. Ανδρούτσου λειτουργεί εκδικητικά απέναντι στη νέα Διοίκηση και τιμωρητικά προς τους πολίτες του Αγίου Δημητρίου, σαμποτάροντας κοινωνικές παροχές του δήμου, όπως για παράδειγμα οι αθλοδιακοπές και οι κατασκηνώσεις. Όλο αυτό το διάστημα είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια μηδενιστική αντιπολίτευση, η οποία θεωρώντας ότι πλήττει εμάς, αντιπολιτεύτηκε την κοινωνία και την πόλη μας, ναρκοθετώντας κάθε κίνησή μας. Έκανε ένσταση για το δάνειο, που αν δεν παίρναμε δάνειο δεν θα είχαμε προϋπολογισμό. Έκανε ένσταση, αψηφώντας τις συνέπειες των πράξεών της απέναντι στο κοινωνικό όφελος, επιχειρώντας να μπλοκάρει την υλοποίηση κοινωνικών παροχών για τα παιδιά μας. Έκανε καταγγελία στην επίτροπο, με σκοπό να δημιουργήσει πρόβλημα, να καθυστερήσει τις διαδικασίες και να μην ξεκινήσουν στην ώρα τους. Έκανε ένσταση ακόμη και για τις παιδικές κατασκηνώσεις, δήθεν για υπερκοστολόγηση. Η πρώην Δήμαρχος προσπαθεί απεγνωσμένα να δημιουργήσει την εντύπωση ότι μας άφησε αποθεματικό. Η αλήθεια, όμως, είναι μια. Δημιούργησε ένα πλασματικό-λογιστικό αποθεματικό, που ήταν απαραίτητο να φαίνεται στο ταμείο, καθώς διαφορετικά θα είχε ποινικές ευθύνες. Αυτό το αποθεματικό είναι εικονικό, καθώς μετατόπισε αποπληρωμές οφειλών του 2023 στα επόμενα έτη. Παραλάβαμε έναν Δήμο, που είχε υποχρεώσεις, ανοίγματα, οφειλές και διαχρονικά ελλείματα, κυρίως στα ανταποδοτικά, πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ κάθε χρόνο. Να αναφέρω χαρακτηριστικά τα τιμολόγια, που ερχόντουσαν από τα χρέη του 2023 και τις ειδοποιήσεις από την Ε.Υ.Δ.Α.Π. για οφειλές του δήμου, που ξεπερνούσαν τις 110 χιλιάδες ευρώ για νερό. Μάλιστα, από αυτές τις οφειλές, οι 50 χιλιάδες ευρώ αφορούσαν στα σχολεία μας.».
Επιπλέον, ο κ. Μαμαλάκης αναρωτήθηκε για ποιον λόγο, ενώ ο Εσωτερικός Έλεγχος από τις 21/11/2023 ενημέρωνε την τότε Δημοτική Αρχή και σύστηνε Διαχειριστικό Έλεγχο, καθώς διαπίστωνε αποκλίσεις στο αποθεματικό, στις δαπάνες τακτικών εσόδων, στα ενταλθέντα και στα εισπραχθέντα, αυτό δεν συνέβη ποτέ; Και ακολούθως τόνισε πως: «Εμείς, όπως είχαμε επισημάνει και προεκλογικά, θα ζητήσουμε διαχειριστικό έλεγχο από ορκωτούς ελεγκτές για να έχουμε πλήρη εικόνα για την οικονομική κατάσταση του δήμου που παραλάβαμε.» και ακόμη κάλεσε τους πολίτες να στηρίξουν τη νέα Διοίκηση και τα έργα της, εκφράζοντας τη βεβαιότητα πως θα καταφέρει να εκσυγχρονίσει τον Δήμο, αναφέροντας πως: «Η ψήφιση του Προϋπολογισμού είναι κομβικής σημασίας. Από σήμερα γυρίζουμε σελίδα οριστικά. Κεντρικός στόχος μας είναι το μέλλον της πόλης μας και η βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών μας.
-Τακτοποιούμε τις οικονομικές υποχρεώσεις του Δήμου.
-Εντείνουμε τις προσπάθειές μας για τη στήριξη των πιο ευάλωτων συμπολιτών μας.
-Επενδύουμε σε υπηρεσίες, που θα κάνουν τον Άγιο Δημήτριο να πρωταγωνιστήσει στη διεκδίκηση πόρων.
-Εκσυγχρονίζουμε τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας, όπως προβλέπει ο νόμος.
-Φροντίζουμε την ισοσκέλιση των ανταποδοτικών εσόδων και εξόδων.
-Διεκδικούμε χρηματοδοτήσεις έργων και δράσεων, που θα αναδείξουν τον δήμο μας σε πρωταγωνιστή των εξελίξεων (π.χ. Ασύρματος).
-Αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες αξιοποίησης των επενδυτικών σχεδίων της ευρύτερης περιοχής, όπως το έργο του Ελληνικού. Στόχος μας είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας και κατ’ επέκταση των ωφελειών για τον δήμο πόρων.».