Απομάκρυνση κατασκηνωτών από την Πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως και από το Πάρκο των Παλουκίων στη Σαλαμίνα
Η Δημοτική Αρχή της Σαλαμίνας οργάνωσε την Παρασκευή 14 Ιουνίου 2024, με την πολύτιμη συνδρομή του Α.Τ. Σαλαμίνας και του Τ.Τ. Σαλαμίνας, μια ακόμη επιχείρηση απομάκρυνσης κατασκηνωτών από την πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως (πρώην viento) και από το Πάρκο των Παλουκίων και προχώρησε στους καθαρισμούς των χώρων.

Επίσης, ο Δήμαρχος Σαλαμίνας, κ. Γιώργος Παναγόπουλος, τόνισε σχετικά πως: «Θα συνεχίσουμε όσο χρειαστεί. Θα προστατέψουμε τους δημόσιους χώρους, αναγκαζόμενοι να κάνουμε τη δουλειά του Λιμενικού Σώματος, που είναι υπεύθυνο για τις περιοχές αυτές, αλλά, δυστυχώς, δεν προσφέρει καμία απολύτως βοήθεια, παρά τις συνεχείς οχλήσεις μου σε όλα τα επίπεδα.».

