Εγκαινιάστηκαν στον Δήμο Σαλαμίνας τέσσερα νέα, σύγχρονα γήπεδα τένις
Ένα όνειρο 30 ετών των ανθρώπων του τένις στη Σαλαμίνα έγινε πραγματικότητα. Ένα έργο πλήρως χρηματοδοτούμενο, ένα στολίδι στο κέντρο του νησιού, είναι πλέον έτοιμο να φιλοξενεί τα εκατοντάδες παιδιά του Ομίλου Αντισφαίρισης Σαλαμίνας, αλλά και όλους όσοι αγαπούν το άθλημα.

Σε μια σεμνή τελετή, παρουσία πλήθους κόσμου, τελέστηκαν τα εγκαίνια του έργου και τιμήθηκαν άνθρωποι του νησιού με μεγάλη προσφορά στο άθλημα του τένις.
Επίσης, ο Δήμαρχος Σαλαμίνας, κ. Γιώργος Θ. Παναγόπουλος, στον χαιρετισμό του ευχαρίστησε τους συνεργάτες του για την εξαιρετική δουλειά τους, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως: «Κάθε έργο, που εκτελείται, είναι προϊόν συλλογικής προσπάθειας.» και αφιέρωσε το έργο αυτό στους ανθρώπους του αθλήματος του Ομίλου Αντισφαίρισης Σαλαμίνας, που ονειρεύτηκαν αυτό το έργο, καθώς και στα παιδιά που αθλούνται σε αυτά τα γήπεδα και τους αξίζουν οι καλύτερες δυνατές συνθήκες.


