Ενημερωτική ημερίδα για τις Διαδικτυακές Προκλήσεις των Νέων στον Δήμο Αγίου Δημητρίου
Το Τμήμα Υγείας και Πρόνοιας του Δήμου Αγίου Δημητρίου, σε συνεργασία με την 1η ΤΟ.Μ.Υ. Αγίου Δημητρίου και την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Αγίου Δημητρίου, διοργάνωσε Ημερίδα, με θέμα: «Οι Διαδικτυακές Προκλήσεις των Νέων της σημερινής εποχής και οι Πρακτικές Αντιμετώπισης Γονέων».
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη» και προσέλκυσε πολίτες, γονείς και κηδεμόνες, οι οποίοι θέλησαν να ενημερωθούν για τους κινδύνους, που ελλοχεύουν στο διαδίκτυο για τα παιδιά τους, και για το πώς μπορούν να τα προστατεύσουν.
Κεντρικός ομιλητής της Ημερίδας ήταν ο Αστυνόμος Α΄ (ΥΓ) Δρ. Γεώργιος Νάκος, Ψυχολόγος της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ο οποίος ανέλυσε διεξοδικά τα ακόλουθα θέματα:
• Πρόληψη και αντιμετώπιση των κινδύνων, που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες.
• Παγίδες, που ελλοχεύουν στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
• Διαδικτυακός σεξουαλικός εξαναγκασμός και εκβιασμός (sextortion).
• Το φαινόμενο του διαδικτυακού εκφοβισμού (cyberbullying).
• Τα διαδικτυακά παιχνίδια και τον εθισμό.
• Διαδικτυακές απάτες και τρόποι προστασίας.

Επίσης, στην Ημερίδα απηύθυναν χαιρετισμό ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου κ. Στέλιος Μαμαλάκης και ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας κ. Αθανάσιος Μπαμπάνας, η εκπρόσωπος της Α΄ ΤΟ.Μ.Υ., Επισκέπτρια Υγείας κ. Ελένη Καταραχιά και ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλός και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων κ. Γεώργος Κονδύλης.

Ακόμη, ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου, κ. Στέλιος Μαμαλάκης, τόνισε, μεταξύ άλλων, τη σημασία της ενημέρωσης και της πρόληψης, σε ό,τι αφορά στους κινδύνους του διαδικτύου, υπογραμμίζοντας, παράλληλα, τη δέσμευση του Δήμου για την ενίσχυση της ασφάλειας των πολιτών, λέγοντας πως: «Σε μια εποχή, που ολοένα και περισσότερο, χρησιμοποιούμε το ίντερνετ για τις συναλλαγές μας, και την ίδια ώρα τα παιδιά μας, που είναι ακόμη πιο εξοικειωμένα με το διαδίκτυο, κάνουν τα πάντα μέσα από αυτό, καταλαβαίνουμε ότι οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν είναι πολλοί και μεγάλοι. Μέσα σε μια τέτοια πραγματικότητα οφείλουμε να είμαστε καλά ενημερωμένοι. Η σημερινή εκδήλωση υπηρετεί αυτόν ακριβώς τον σκοπό, γιατί είναι στοχευμένη και εξειδικευμένη. Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στο να εμπεδωθεί από τους πολίτες ένα αίσθημα ασφάλειας και θα αναλάβουμε και άλλες πρωτοβουλίες προς αυτήν την κατεύθυνση.».

Επιπλέον, ο Αντιδήμαρχος κ. Αθανάσιος Μπαμπάνας, αφού καλωσόρισε τους παραβρισκόμενους, τόνισε πως η κοινωνική πολιτική του δήμου έχει ως βασικό άξονα την «πρόληψη» και προαγωγή υγείας των κατοίκων του (Ψυχική, Σωματική, Κοινωνική), λέγοντας μεταξύ άλλων πως: «Η εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο της πολιτικής της νέας Δημοτικής Αρχής, η οποία μαζί, με μια σειρά άλλων δράσεων και πρωτοβουλιών, που θα ακολουθήσουν, στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.» και ακόμη ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν για την πραγματοποίηση αυτής της εκδήλωσης.
Η Ημερίδα έλαβε θερμή υποδοχή από το κοινό, το οποίο είχε την ευκαιρία να θέσει ερωτήματα στον κ. Νάκο και να λάβει χρήσιμες συμβουλές για την προστασία των παιδιών τους στο διαδίκτυο.
Επίσης, στην εκδήλωση παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων και η Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Μαρία Αχουλιά-Σκριβάνου, οι εντεταλμένοι σύμβουλοι κ.κ. Βασιλική Βαζαίου και Μιχάλης Καραϊσκάκης, ο Δημοτικός Σύμβουλος και Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης κ. Γεώργιος Παπατριανταφύλλου, η Προϊσταμένη του Τμήματος Υγείας & Πρόνοιας κ. Ματίνα Ταβουλαρέα κ.ά..

