Στην εκδήλωση για την Ημέρα Μνήμης του Θρακικού Ελληνισμού στις Μάνδρες βρέθηκε ο Δήμαρχος Κιλκίς
Με αισθήματα ευλάβειας και συγκίνησης, οι κάτοικοι των Μανδρών Κιλκίς, παρουσία του Δημάρχου κ. Δημήτρη Κυριακίδη, συμμετείχαν στο ιστορικό μνημόσυνο των 110 χρόνων από τον βίαιο ξεριζωμό των ελληνικών πληθυσμών της Ανατολικής Θράκης από τους Νεότουρκους.
Με ορόσημο το «Μαύρο Πάσχα», που στοίχειωσε στη σκέψη τον πικρό αποχωρισμό των Θρακιωτών από τις πατρογονικές τους εστίες, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Μανδρών διοργάνωσε τιμητική εκδήλωση, στην οποία συνέθεσε τον ιστορικό λόγο με το παραδοσιακό τραγούδι και τους χορούς της Θράκης, θυμίζοντας τη μακρινή Μανδρίτσα, με την οποία οι κάτοικοι συνδέονται με καταγωγικούς δεσμούς.
Περιεκτική ομιλία για τα τραγικά γεγονότα της περιόδου πραγματοποίησε ο Συγγραφέας και Ιστορικός Ερευνητής, κ. Γιώργος Μάνος, και η εκδήλωση έκλεισε με τραγούδια για τη Θράκη, που απέδωσε ο Μουσικός κ. Βασίλης Κασούρας και χορούς από το χορευτικό συγκρότημα του Συλλόγου.
Στην εκδήλωση, η οποία τελούσε υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς, απηύθυνε χαιρετισμό ο Δήμαρχος Κιλκίς, κ. Δημήτρης Κυριακίδης, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων πως: «Η 6η Απριλίου υπενθυμίζει σε όλους το ιστορικό χρέος να διατηρήσουν άσβεστη τη μνήμη και να διεκδικήσουν την αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Θράκης από την Τουρκία.».



Επίσης, παρόντες ήταν και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κιλκίς κ. Γιάννης Χατζηαποστόλου, οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Θεμιστοκλής Ανθρακίδης και Θεμιστοκλής Κοσμίδης, οι εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Κωνσταντίνος Μπλούκος και Ελένη Πατλάκη, καθώς και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Μανδρών κ. Γιώργος Δαϊλλίδης.


