Πλήθος κόσμου στην καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση κοπής της πίτας των Κ.Α.Π.Η. του Δήμου Κατερίνης
Την καθιερωμένη ετήσια γιορτή για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας πραγματοποίησαν με μεγάλη συμμετοχή μελών και φίλων τα Κ.Α.Π.Η. του Δήμου Κατερίνης, σε αίθουσα εκδηλώσεων της πόλης.
Ευχές για καλή χρονιά απηύθυνε στη διάρκεια της εκδήλωσης ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας, κ. Σάββας Καρυπίδης, ο οποίος μετέφερε τις ευχές του Δημάρχου Κατερίνης, κ. Ιωάννη Ντούμου, για μία χρονιά γεμάτη υγεία, ενώ προανήγγειλε πολλές δράσεις για τη μεγάλη οικογένεια των Κ.Α.Π.Η., για τους ανθρώπους της Τρίτης Ηλικίας, τους οποίους «η διοίκηση του Δήμου αντιμετωπίζει με ευαισθησία και σεβασμό».

Παράλληλα, ευχαρίστησε τους εργαζόμενους, που ασκούν με υπευθυνότητα τα καθήκοντά τους και στηρίζουν τους ηλικιωμένους μέσα από ποικίλες υπηρεσίες.
Την πίτα των Κ.Α.Π.Η. ευλόγησε ο Πανοσιολογιότατος Αρχιμανδρίτης π. Σεβαστιανός, ως εκπρόσωπος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Κίτρους, Κατερίνης & Πλαταμώνος κ.κ. Γεωργίου.



Επίσης, στην εκδήλωση παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων εκπρόσωποι βουλευτών, Αντιδήμαρχοι, δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι τοπικών αρχών, συλλόγων, φορέων και πλήθος κόσμου.
Και, φυσικά, τα μέλη των Κ.Α.Π.Η. του Δήμου Κατερίνης διασκέδασαν, αντάλλαξαν ευχές και απόλαυσαν την όμορφη εκδήλωση.



