Εντυπωσίασε στο «πόντιουμ» της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Λονδίνου ο μαέστρος κ. Διονύσης Γραμμένος
Ο βιρτουόζος βιολονίστας κ. Christian Tetzlaff (Κρίστιαν Τέτσλαφ) και ο μαέστρος κ. Διονύσης Γραμμένος σήκωσαν επάξια το βάρος της προγραμματισμένης «sold out» συναυλίας με την Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Λονδίνου, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024, στην κατάμεστη Αίθουσα «Χρήστος Λαμπράκης», του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
Οι δύο διακεκριμένοι μουσικοί, κλήθηκαν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή να διευθύνουν τη συναυλία, λόγω ξαφνικής ασθένειας της κ. Karina Canellakis (Καρίνα Κανελλάκις), η οποία δεν μπόρεσε τελικά να ανέβει στο «πόντιουμ», με τους δύο καλλιτέχνες να ηγούνται της Ορχήστρας με πραγματική μαεστρία, σε μια ανεπανάληπτη βραδιά, που αποζημίωσε τους 2.000 θεατές, που είχαν την τύχη να την παρακολουθήσουν.
Στο πρώτο μέρος της συναυλίας, ο Γερμανός βιρτουόζος βιολονίστας κ. Christian Tetzlaff ανέλαβε να ερμηνεύσει και να διευθύνει το εκρηκτικό «Πρώτο κοντσέρτο για βιολί σε σι ελάσσονα του Dmitri Shostakovich (Ντμίτρι Σοστακόβιτς)», με το κοινό να τον αποθεώνει στο τέλος και να αναμένει με αγωνία να ακούσει τον Έλληνα διεθνή μαέστρο κ. Διονύση Γραμμένο, ο οποίος θα ηγείτο για πρώτη φορά στην καριέρα του της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Λονδίνου, και, βέβαια, χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια πρόβα μαζί τους, στην επιβλητική «Τέταρτη Συμφωνία σε μι ελάσσονα του Johannes Brahms (Γιοχάννες Μπραμς)».

Οι ικανότητες και το ταλέντο του Έλληνα μαέστρου, ιδρυτή και Αρχιμουσικού της Ελληνικής Ορχήστρας Νέων (ΕΛΣΟΝ), Ορχήστρας in-residence του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, αναγνωρίστηκαν για μια ακόμη φορά όχι μόνο από το κοινό, αλλά και από τους μουσικούς της Ορχήστρας, κάτι που πιστοποιήθηκε και από τη Διευθύντρια της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Λονδίνου, κ. Elena Dubinets, στο ηλεκτρονικό μήνυμα που έστειλε αμέσως μετά τη συναυλία στον κ. Διονύση Γραμμένο γράφοντας πως: «Οι μουσικοί είναι κατενθουσιασμένοι μαζί σου και σε θέλουν σύντομα πίσω στο «πόντιουμ» της Ορχήστρας!».

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως η εκπληκτική αυτή συναυλία πραγματοποιήθηκε παρουσία της Προέδρου της Ελληνικής δημοκρατίας, κ. Κατερίνας Σακελλαροπούλου.
