Στις νέες προσκλήσεις στην Π.Φ.Y. αναφέρθηκε ο Πρόεδρος του Ι.Σ.Α. Γ. Πατούλης στα Διεθνή Σεμινάρια των Ομάδων Εργασίας της Καρδιολογίας
Κατά τη διάρκεια των Διεθνών Σεμιναρίων των Ομάδων Εργασίας της Καρδιολογίας, τα οποία πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα, όπου συμμετείχαν επιστήμονες από όλον τον κόσμο, στο πλαίσιο της ομιλίας του Προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (Ι.Σ.Α.), ο κ. Γιώργος Πατούλης αναφέρθηκε στις νέες προκλήσεις στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (Π.Φ.Υ.).
Ο Πρόεδρος του Ι.Σ.Α. κ. Γιώργος Πατούλης, μίλησε στην Ομάδα Εργασίας Επαγγελματικής Πράξης Καρδιολόγων, που προέδρευε ο Α΄ Αντιπρόεδρος του Ι.Σ.Α. κ. Φ. Πατσουράκος, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως: «Η Π.Φ.Υ. είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της Δημόσιας Υγείας, αυτό που δικαιούται ο κάθε πολίτης με οποιαδήποτε πάθηση. Η υγεία ξεκινά από την πρόληψη και βασικός πυλώνας είναι μια ισχυρή Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, που μπορεί να κρατήσει τα περιστατικά έξω από νοσοκομεία.», και ακόμη επισήμανε πως: «Προσωπικός γιατρός του πολίτη θα πρέπει κατά την πάγια θέση του Ι.Σ.Α. να είναι ο γιατρός οποιασδήποτε ειδικότητας, αρκεί να γνωρίζει το ιστορικό του ασθενούς, ώστε να λειτουργεί ως ανάχωμα και να προστατεύεται το σύστημα υγείας από την πρόσθετη επιβάρυνση της προσέλευσης των ασθενών στη Δευτεροβάθμια Φροντίδα Υγείας, αλλά και τον ασθενή από την άσκοπη επιβάρυνσή του.».

Στη συνέχεια, ο κ. Πατούλης αναφέρθηκε στην ανάγκη να ενισχυθεί η Π.Φ.Υ., με εξορθολογισμό στα οικονομικά, ώστε να στελεχωθεί επαρκώς, να αυξηθούν οι αμοιβές των ιατρών και να καταργηθεί το καταστροφικό «Claw back», λέγοντας μεταξύ άλλων πως: «Θα πρέπει να επενδύσουμε στην αναπτυξιακή προοπτική. Μέσα από ένα στρατηγικό πρόγραμμα τουρισμού υγείας μπορούμε να καταστήσουμε την Ελλάδα χώρα υγείας και ευεξίας για τον παγκόσμιο πολίτη, να ανοίξουν νέες θέσεις εργασίας και να ανακοπεί το κύμα φυγής των ιατρών στο εξωτερικό.» και ολοκλήρωσε τονίζοντας πως: «Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για τη δημόσια υγεία και για να εξασφαλίσουμε για τον ιατρικό κόσμο καλύτερες επαγγελματικές και οικονομικές συνθήκες.».

Επίσης, ο κ. Γιώργος Κοχιαδάκης, Καθηγητής Καρδιολογίας και Πρόεδρος της Ε.Κ.Ε., επισήμανε μεταξύ άλλων πως: «Τα σεμινάρια των Ομάδων Εργασίας αποτελούν συνέδριο-θεσμό ανάμεσα στην Καρδιολογική Κοινότητα και είναι το κατ’ εξοχήν ιατρικό συνέδριο με στοχευμένο επιστημονικό πρόγραμμα.».

