«Εξόρμηση» Δημοτικής Αστυνομίας & Τροχαίας στο κέντρο της πόλης της Κατερίνης
Σε κοινή δράση με το Τμήμα Τροχαίας Κατερίνης, η Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Κατερίνης εντατικοποιεί τους ελέγχους σε όλα τα τμήματα του πεζόδρομου για τον έλεγχο της κίνησης από παντός είδους οχήματα-μηχανές και συνακόλουθα τη διευκόλυνση της διέλευσης των πεζών.
Συγκεκριμένα, με παρόντες τον Δήμαρχο Κατερίνης κ. Ιωάννη Ντούμο, τον Αντιδήμαρχο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης κ. Θωμά Αναστασιάδη, τον Διοικητή της Τροχαίας Κατερίνης κ. Γεώργιο Πουτουρίδη, μικτό κλιμάκιο της Δημοτικής Αστυνομίας και του Τμήματος Τροχαίας Κατερίνης (Διεύθυνση Αστυνομίας Πιερίας), διενήργησαν από νωρίς το πρωί, της Παρασκευής 2 Φεβρουαρίου 2024, εξονυχιστικούς ελέγχους.

«Η Δημοτική Αρχή θα βάλει τέλος σε νοοτροπίες και πρακτικές, που δυσχεραίνουν την κίνηση των πολιτών σε πεζοδρόμια και πεζόδρομους.», τόνισε ο Δήμαρχος Κατερίνης, κ. Ιωάννης Ντούμος.
«Το πάγιο αίτημα των Δημοτών για τον έλεγχο οχημάτων και μηχανών, που κινούνται στον πεζόδρομο, τέθηκε σε εφαρμογή, και ήδη τα πρώτα αποτελέσματα είναι ορατά.» σημείωσε ο Αντιδήμαρχος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, κ. Θωμάς Αναστασιάδης, και ακόμη διευκρίνισε μεταξύ άλλων πως: «Ξεκίνησαν ήδη οι εργασίες και για την επαναλειτουργία βυθιζόμενων μπαρών.».
Από την πλευρά του, ο Διοικητής της Τροχαίας Κατερίνης, κ. Γεώργιος Πουτουρίδης, επισήμανε μεταξύ άλλων πως: «Καμία ανοχή σε όλους όσοι κινούνται με οχήματα-μηχανές σε πεζόδρομους και πεζοδρόμια.».
Επίσης, αξίζει να αναφερθεί πως στην επιχείρηση συμμετείχαν: 8 δημοτικοί αστυνομικοί και 4 τροχονόμοι, ενώ οι επιχειρήσεις θα συνεχιστούν τόσο στο κέντρο, όσο και σε όποια άλλα σημεία της πόλης παρουσιάζονται αντίστοιχα προβλήματα.

