Κόπηκε η πρωτοχρονιάτικη πίτα του Κ.Α.Π.Η. Λιβαδειάς
Ο Δήμαρχος Λεβαδέων, κ. Δημήτρης Κ. Καραμάνης, επισκέφθηκε το Κ.Α.Π.Η. Λιβαδειάς, όπου σε εγκάρδιο κλίμα πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας για τα μέλη του.
Στην εορταστική αυτή εκδήλωση συμμετείχαν η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πρόνοιας και Κ.Α.Π.Η. κ. Αικατερίνη Παπαβασιλείου και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου κ. Αθανάσιος Καραμάνης.
Επίσης, ο Δήμαρχος Λεβαδέων, κ. Δημήτρης Κ. Καραμάνης, είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει ευχές με τα μέλη και τους εργαζόμενους του Κ.Α.Π.Η. Λιβαδειάς για μια καλή, δημιουργική και γεμάτη υγεία νέα χρονιά, και ακόμη τόνισε μεταξύ άλλων πως: «Ο Δήμος θα συνεχίσει μέσω της ανάπτυξης διαφόρων προγραμμάτων να προσφέρει στους ηλικιωμένους συμπολίτες μας ό,τι χρειάζονται για να παραμείνουν ενεργοί και να συνεχίσουν να αποτελούν πηγή σοφίας και έμπνευσης για όλους μας.».

Ακόμη, η αρμόδια Αντιδήμαρχος κ. Αικατερίνη Παπαβασιλείου ευχήθηκε και αυτή με τη σειρά της στα μέλη του Κ.Α.Π.Η. να έχουν μια καλή χρονιά, επισημαίνοντας τη μεγάλη κοινωνική και οικογενειακή συμβολή τους.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τραγούδια από την Χορωδία του Κ.Α.Π.Η., υπό τη Διεύθυνση του Μαέστρου κ. Στέργιου Βαράκη.
