Σε ξενοδοχείο της Πάτρας συνάντηση με θέμα τη Μονάδα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων
Τη Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2023, σε ξενοδοχείο της Πάτρας, πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση με θέμα τη Μονάδα Οργάνωσης και Διαχείρισης (Μ.Ο.Δ.) Αναπτυξιακών Προγραμμάτων ως εργαλείο υποστήριξης του Ε.Σ.Π.Α., στην οποία παραβρέθηκε ως προσκεκλημένος ο Δήμαρχος Πατρέων, κ. Κώστας Πελετίδης.

Κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του, ο Δήμαρχος Πατρέων, κ. Κώστας Πελετίδης, τόνισε τα ακόλουθα: «Βασικό πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και είναι το πρόβλημα της ύπαρξης στον Δήμο ικανού αριθμού εργαζομένων, για να γίνουν οι μελέτες και ό,τι άλλο προβλέπεται για την απορροφητικότητα των κονδυλίων του Ε.Σ.Π.Α., αφού στη θέση των δέκα εργαζομένων, που συνταξιοδοτούνται, προσλαμβάνεται ένας, και αυτός, φυσικά, χωρίς την εμπειρία εκείνων που αποχωρούν. Στον Δήμο της Πάτρας, που υπάρχουν τεχνικές υπηρεσίες, το προσωπικό δεν επαρκεί για το σύνολο των αναγκών. Εξαιτίας της πολιτικής της υποστελέχωσης άλλων Νομικών Προσώπων, όπως ο Σύνδεσμος Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.) Αχαΐας, φτάσαμε στο σημείο, λόγω των αναγκών, οι εργαζόμενοί μας να κάνουν και τις μελέτες του ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α. για τα απορρίμματα, καθώς ο ίδιος δεν διαθέτει τεχνική υπηρεσία. Αντίστοιχα, συμβαίνει με τα έργα για τα Κέντρα Διημέρευσης και Ημιαυτόνομης Διαβίωσης των ΜΑΧΗΤΩΝ και του Συλλόγου ΜΙΤΟΣ. Για να μην μείνουμε σε σχέδια επί χάρτου και λόγια χωρίς αντίκρισμα, πρέπει άμεσα να προχωρήσει η στελέχωση των Υπηρεσιών όλων των Δήμων της χώρας μας, ανάμεσα στους οποίους βρίσκεται, φυσικά, και ο Δήμος Πατρέων.».

